Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.05.2018 12:09. Дата останніх змін - 22.05.2018 12:14

Заправка картриджів

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-22-000946-a  
ID 09759365662d45d28daa004d848a7857  
Очікувана вартість закупівлі
3`357.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державна установа "Дніпропетровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів"  
Очікувана вартість закупівлі 3`357.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
22.05.18
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.05.18

Специфікація закупівлі

1)
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.О.Поля буд.48
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2018
Ціна за одиницю (не обов'язково): 167.85 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 шт

Тендерна документація

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.05.2018 12:09
Версія документу від: 22.05.2018 12:09
ID: 89a8ad6519ae486eb7b26e239c8f034e

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державна установа "Дніпропетровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 00693517  
Юридична адреса 49054, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. О. Поля, буд. 48  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
3`357.00
Гривня без ПДВ
Переможець
22.05.2018 12:12

Укладені договори

Номер договору
39
Дата підписання
21.05.2018
Дата початку дії
21.05.2018
Дата завершення дії
31.12.2018
Ціна договору
3`357.00 Гривня без ПДВ