Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 16.05.2018 23:28. Дата останніх змін - 12.06.2018 15:05

«Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» (послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-16-002608-a  
ID a162deec62224547bb8695950424b47b  
Очікувана вартість закупівлі
95`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

архітектурні, інженерні та планувальні послуги з оформлення документів щодо об’єктів нерухомого майна згідно Додатку 5 (Дислокації об'єктів) з метою їх обстеження та оцінки технічного стану; визначення їх фактичної площі та об’єму; послідуючого виготовлення технічних паспортів Об’єктів (у тому числі, в електронному вигляді), підготовка документів для проведення державної реєстрації з урахуванням положень та вимог чинного законодавства України.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "БАХМУТСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ"  
Очікувана вартість закупівлі 95`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 475.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
16.05.18
Період уточнень
до 22.05.18
Подання пропозицій
до 25.05.18
Аукціон
29.05.18
Кваліфікація переможця
з 29.05.18
Пропозиції розглянуті
з 31.05.18
Торги відмінено
12.06.18
17.05.2018, 15:51
Відповідні документи
Загальне запитання щодо оголошення
У абзаці другому п.п. 2.1 Замовник вимагає: "Учасник у довідці зазначає працівника, який при укладанні договору закупівлі буде призначений контролером, що здійснюватиме контроль за якістю виконання робіт з технічної інвентаризації. Контролер повинен мати стаж роботи інженером (техніком, спеціалістом тощо) з технічної інвентаризації або на керівних (контролюючих) посадах у структурі бюро технічної інвентаризації. Учасник у складі тендерної пропозиції надає відповідні підтверджуючі документи."
У зв'язку з цим, прошу роз'яснити, які саме "Відповідні документи" має надати учасник?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.05.2018, 20:27)
Для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає копії трудових книжок на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників.
18.05.2018, 05:26
Кількість послуг- 21 единиця.
Загальне запитання щодо оголошення
Мы так понимаем , что ожидаете из 21 услуг - 21 штук паспортов. Но у вас на одном только адресе числится несколько построек. Нельзя делать несколько паспортов на один адрес. Значит за одним адресом в одном паспорте будет несколько построек, земельний участок ( который закреплен за этим адресом ) и хозяйственные постройки и споруди.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.05.2018, 12:28)
Да, Вы правильно поняли, нам нужно 21 штук паспортов.
18.05.2018, 16:09
Дискримінація учасників
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, шановний Замовник! Вимагаємо видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги до учасників зазначені у додатку 4, п.п 2.1: Учасник у довідці зазначає працівника, який при укладанні договору закупівлі буде призначений контролером, що здійснюватиме контроль за якістю виконання робіт з технічної інвентаризації. Контролер повинен мати стаж роботи інженером (техніком, спеціалістом тощо) з технічної інвентаризації або на керівних (контролюючих) посадах у структурі бюро технічної інвентаризації. Учасник у складі тендерної пропозиції надає відповідні підтверджуючі документи. Що це за примарна посада, Контролер? Яку мету ви переслідуєте? Для проведення технічної інвентаризації достатньо Сертифікованого Інженера-інвентаризації нерухомого майна, який і є відповідальною особою за якість робіт з проведення інвентаризації. Також на підставі чого у п.п. 3.1 того ж додатку, ви вимагаєте: Досвід роботи Учасника повинен бути не менше 3 років, що підтверджується датою реєстрації Учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань. Що заважає новоствореному підприємству взяти на роботу працівника з досвідом роботи 15 років і так само якісно виконати роботу! Видаліть обмеження по даті створення підприємств! Своїми діями ви відверто звужуєте коло учасників, а одним з принципів здійснення закупівель,
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник, не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників,
Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, ваші дії, як Замовника (в частині встановлення зазначених вище вимог Документації) порушують вищевказані вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.05.2018, 10:13)
Виправлено
19.05.2018, 11:16
Технічний паспорт
Загальне запитання щодо оголошення
Будь ласка, скажіть у Вас єсть старі технічні паспорти?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.05.2018, 11:23)
Да, тільки не на всі об'єкти