Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.04.2018 18:03. Дата останніх змін - 24.04.2018 18:33

Канцелярські товари та папір

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-24-001593-b  
ID 45ce698f7c5c4278925321132cf78303  
Очікувана вартість закупівлі
71`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОГО КОНТРОЛЮ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 71`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
24.04.18
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
24.04.18

Специфікація закупівлі

1)
Офісне устаткування та приладдя різне
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Черняховського, 6
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2018
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 46 найменувань

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОГО КОНТРОЛЮ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40199728  
Юридична адреса 65009, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Черняховського, будинок 6  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
71`000.00
Гривня з ПДВ
Переможець
24.04.2018 18:24

Укладені договори

Номер договору
5
Дата підписання
24.04.2018
Дата початку дії
24.04.2018
Дата завершення дії
31.12.2018
Ціна договору
71`000.00 Гривня з ПДВ