Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 03.06.2024 17:29. Дата останього редагування моніторингу 26.07.2024 08:05

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2024-06-03-000051  
ID 0edf5dc2aa784fe59326bc4abdcf2d00  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
03.06.24
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22, пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 3 та абзацу першого пункту 28 Особливостей, пункту 13-1 Порядку № 861. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. При цьому, установлено здійснення процедури закупівлі з порушенням вимог пункту 3 Особливостей та пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).  
Дата публікації 26.06.2024 17:03  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.04.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Шосткинської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.05.2024 (протокол № 7), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.05.2024, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Якименко Дениса Сергійовича (далі – ФОП Якименко Д.С.), вимогу про усунення невідповідностей до 25.05.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.05.2024, повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2024, договір від 04.06.2024 № 03/24, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 05.06.2024, від 11.06.2024, від 14.06.2024, від 20.06.2024 та від 24.06.2024. За нормами пункту 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. До товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону відносяться, зокрема, такі товари, як: насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до Локального кошторису, що міститься у додатку 4 до тендерної документації Замовника, при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено придбання, зокрема, «Каналізаційної насосної станції з електронасосом занурювальним з подрібнювачем», тобто товару, який відноситься до товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 20.06.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання Локального кошторису на будівельні роботи №06-01-01 на зовнішній водопровід та каналізацію до затвердженої проектно-кошторисної документації. На зазначений запит Управління Замовник 24.06.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель Локальний кошторис на будівельні роботи №06 01-01 на зовнішній водопровід та каналізацію, відповідно до якого вартість «Каналізаційної насосної станції з електронасосом занурювальним з подрібнювачем» становить 711 870,13 гривень, тобто перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (200 тис. гривень). Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. В свою чергу, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Крім того, відповідно до частини першої статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти – постанови і розпорядження. При цьому, пунктом 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 р. № 861 (далі – Порядок № 861), встановлено, що замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Однак, Замовник в тендерній документації не встановив вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, на «Каналізаційну насосну станцію з електронасосом занурювальним з подрібнювачем», чим порушив вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей, пункту 13-1 Порядку № 861. У складі тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Якименко Д.С. міститься Підсумкова відомість ресурсів, в пункті 680 якої зазначена «Каналізаційна насосна станція з електронасосом занурювальним з подрібнювачем» вартістю 627 199,86 грн. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, Управління 06.06.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень чи міститься «Каналізаційна насосна станція з електронасосом занурювальним з подрібнювачем» у Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (20 і більше відсотків) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua/page/localisation). На зазначений запит Управління Замовник 11.06.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що «Каналізаційна насосна станція з електронасосом занурювальним з подрібнювачем» відсутня у Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (20 і більше відсотків) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua/page/localisation), а інформація про неї буде занесена виробником ТОВ «ФІБЕРІКА» після виконання індивідуального замовлення на її виготовлення. Отже, Замовником здійснено закупівлю з порушенням вимог пункту 3 Особливостей та пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна пропозиція ФОП Якименко Д.С. не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Так, відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії, Замовник установив вимогу щодо надання учасниками торгів довідки з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписки з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Якименко Д.С. відсутні довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, Управління 12.06.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника стосовно надання пояснень щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Якименко Д.С. з огляду на те, що на вимогу пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації у складі його тендерної пропозиції відсутня довідка з банку про наявність повного грошового покриття та виписка по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття. На зазначений запит Управління Замовник 14.06.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що на вимогу пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції наявний файл «банківська гарантія.zip. p7s», у складі якого надано стандартний пакет документів банку, зокрема Договір-заявка №GO524/5463 про надання гарантії від 20 травня 2024 року з інформацією про суму грошового покриття на 97 141,76 грн. на весь строк дії гарантії – до 30.08.2024 року (90 днів - строк дії тендерної пропозиції). Однак, пункт 2 розділу ІІІ тендерної документації містить пряму вимогу щодо надання учасниками довідки з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписки з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття. При цьому, зазначених документів ФОП Якименко Д.С. у складі тендерної пропозиції не надано, чим не дотримано вимоги тендерної документації Замовника. Також, Замовник у пункті 1 додатку 2 до тендерної установив вимогу, зокрема, щодо надання учасниками гарантійного листа про те, що залучена до надання послуг/виконання робіт техніка перебуває в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. При цьому, у складі тендерної пропозиції ФОП Якименко Д.С. відсутній гарантійний лист про те, що залучена ним до надання послуг/виконання робіт техніка в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, Управління 12.06.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовнкиа стосовно надання пояснень щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Якименко Д.С. з огляду на те, що у складі його тендерної пропозиції на вимогу пункту 1 додатку 2 до тендерної документації відсутній, зокрема, гарантійний лист про те що залучена до надання послуг/виконання робіт техніка в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. На зазначений запит Управління Замовник 14.06.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому повідомив наступне: «Договір №1405 від 14.05.2024 року пункт 2 п.п.2.1, Договір №13/05/24 від 13.05.2024р. пункт 2 п.п. 2.1, Договір №47-24 від 16.05.2024р. пункт 2 п.п. 2.1, Договір 14-05 від 15.05.2024 р. пункт 2 п.п.2.1, Договір №9805 від 13.05.2024р. пункт 2 п.п.2.1, Договір №000000102 від 15.05.2024р. пункт 2 п.п.2.1, Договір №58 від 13.04.2024р. пункт 1 п.п.1.1-1.2, Договір №4623 від 08.05.2024р. пункт 2 п.п.2.1, Договір №98/05 від 13.05.2024р. пункт 2 п.п.2.1, Договір №020230202 від 10.05.2024р. пункт 2 п.п.2.1 містять права та обов’язки виконавців послуг/орендодавців, що гарантують залучення до надання послуг/ виконання робіт техніки в робочому стані, в повному комплекті та готової до використання та надання послуг/виконання робіт». Однак, пункт 1 додатку 2 до тендерної документації містить пряму вимогу щодо надання учасниками саме гарантійного листа, як окремого документу, про те, що залучена до надання послуг/виконання робіт техніка перебуває в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. При цьому, ФОП Якименко Д.С. у складі тендерної пропозиції не надано такого гарантійного листа, чим не дотримано вимоги тендерної документації Замовника. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна пропозиція ФОП Якименко Д.С. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника. Так, Замовник у пункті 1 додатку 4 до тендерної документації установив вимогу щодо надання учасниками документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, зокрема: договірної ціни. У пункті 2 додатку 4 до тендерної документації Замовник зазначив, що договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021р. та з урахуванням даної тендерної документації. Слід зазначити, що згідно з пунктом 5.31 Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 22 вересня 2023 року № 854 з урахуванням змін №1, №2, №3 (далі – Настанова) у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, зокрема, виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни - не враховується. При цьому, учасником торгів ФОП Якименко Д.С. у твердій договірній ціні (файл «Кошторис.pdf») враховані кошти на покриття ризиків у розмірі 2,5%, що не відповідає вимогам пункту 5.31 Настанови, а отже, пункту 2 додатку 4 до тендерної документації Замовника. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, Управління 12.06.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника стосовно надання пояснень щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Якименко Д.С. з огляду на те, що всупереч вимог пункту 2 додатку 4 до тендерної документації договірна ціна розрахована з порушенням пункту 5.31 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», відповідно до якого у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, у розмірі за твердої договірної ціни до 1,5%, при цьому учасником враховані кошти на покриття ризиків у розмірі 2,5%. На зазначений запит Управління, Замовник 14.06.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому повідомив, що «Договірна ціна розроблена на ліцензованому програмному комплексі АВК-5 сертифікованим інженером-кошторисником Носенко Р.В., програмний комплекс ліцензований та розраховує показники автоматично (Ліцензія на програмний комплекс АВК 5 та цивільно-правовий договір від 01.05.2024 року на Носенко Р.В. додається на 3 арк.)», при цьому не надав пояснень щодо врахування коштів на покриття ризиків у розмірі, більшому, ніж визначено пунктом 5.31 Настанови. Таким чином, на порушення вимог абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Якименко Д.С. через невідповідність його тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 04.06.2024 № 03/24 на умовах, що суперечать вимогам тендерної документації та нормативно-правовим актам в галузі будівництва.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 26.06.2024 17:03  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ФАХІВЦЯ З ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ «27» червня 2024 року м. Шостка Присутні: начальник управління освіти Шосткинської міської ради Наталія Сергейко. Рішення оформлене згідно статті 11 відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом « Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД. Порядок денний: Розгляд висновку моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області по процедурі закупівлі: Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області код ДК 021:2015:45000000-7(будівельні роботи та поточний ремонт). Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-06-002676-а та прийняття рішення по результатам викладеним у висновку моніторингу. Щодо питання порядку денного: Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), Складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансово контролю або його заступником. 26.06.2024 був оприлюднений висновок моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області про процедурі закупівлі: Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області код ДК 021:2015:45000000-7(будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-06-002676-а , про наявність порушень законодавства наступного змісту: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22, пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 3 та абзацу першого пункту 28 Особливостей, пункту 13-1 Порядку № 861. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. При цьому, установлено здійснення процедури закупівлі з порушенням вимог пункту 3 Особливостей та пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону., встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) Пунктом 8 ст.8 Закону передбачено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Уповноваженою особою фахівцем з публічних закупівель в присутності начальника управління освіти був розглянутий висновок моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, за результатами розгляду якого ВИРІШИЛА: 1. Направити лист від 27.06.2024 № 01-29/615 до Фізичної особи-підприємця Якименко Дениса Сергійовича та два примірники Додаткової угоди № 1 від 27.06.2024 року для підписання щодо розірвання Договору № 3/24 від 04.06.2024 року (Копія листа від 27.06.2024 № 01-29/615 та копія Додаткової угоди № 1 від 27.06.2024 року додаються до протоколу). 2. Оприлюднити в електронній системі даний протокол. Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель управління освіти Шосткинської міської ради Олена БОРТЯШ Присутні: Начальник управління освіти Шосткинської міської ради Наталія СЕРГЕЙКО  
Дата редагування  
Дата створення 28.06.2024 12:09  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.06.2024 №25-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 03.06.2024 №25-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-05-06-002676-a 06.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 03.06.2024 00:00  
Дата публікації 04.06.2024 10:49  
Дата створення 04.06.2024 10:49  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127036  
Адреса організації Ukraine, Суми  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 54) 222-46-18
evitalia77@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127036  
Адреса організації Ukraine, Суми  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 54) 222-46-18
viktpopo82@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127036  
Адреса організації Ukraine, Суми  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 54) 222-46-18
evitalia77@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 04.06.2024 10:49 - 26.06.2024 00:00  
Дата публікації висновку про результати 26.06.2024 17:03 - 11.07.2024 00:00