Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 20.05.2024 16:32. Дата останього редагування моніторингу 12.06.2024 13:46

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2024-05-20-000104  
ID ca0310fdab3e4d828a2821d3a363cd7a  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
20.05.24
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 14 Наказу №1082. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень до процедури закупівлі; дотримання законодавства в частині внесення змін до тендерної документації; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОМАГРОТЕХ»; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 10.06.2024 18:05  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень до процедури закупівлі; дотримання законодавства в частині внесення змін до тендерної документації; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Люботинська міська лікарня» Люботинської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-02-27-007086-a, тендерну документацію Замовника (нова редакція), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.02.2024 № 43; Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення комісії АМКУ) від 26.03.2024 №5444-р/пк-пз; тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМАГРОТЕХ» (далі – учасник, учасник - переможець); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Постанови № 1178; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 01.04.2024; договір про закупівлю від 11.04.2024 №101 на загальну суму 1 683 358,00 грн (далі – Договір), додаткові угоди від 11.04.2024 №1, від 16.04.2024 №2 та від 01.05.2024 №3; пояснення Замовника, отримане 29.05.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Моніторингом повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що відповідно до пункту 24 Постанови №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 №1082 (далі – Наказ №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Разом з тим, пунктом 14 Наказу №1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. При цьому, на порушення вимог пункту 14 Наказу №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме: замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі зазначено лише код ДК 021 : 15 : ДК 021:2015: 09111000-0 - Вугілля та паливо на вугільній основі, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступні позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 09111100-1 - Вугілля.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 10.06.2024 18:05  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис На виконання зобов’язань Державної аудиторської служби України керівництвом було вжито заходи до Уповноваженої особи, щодо недопущення порушень подібних випадків у подальшому, які можуть стати підставою для проведення моніторингу у майбутньому та більш детально проаналізовано та взято до уваги умови здійснення публічних закупівель, в тому числі з особливостями.  
Дата редагування  
Дата створення 12.06.2024 13:24  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.05.2024 № 78 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 20.05.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.05.2024 № 78 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5. UA-2024-02-27-007086-a 27.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 20.05.2024 00:00  
Дата публікації 20.05.2024 20:23  
Дата створення 20.05.2024 20:23  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40478572  
Адреса організації Ukraine, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 50) 343-55-02
zurkova.alla@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 20.05.2024 20:23 - 11.06.2024 00:00  
Дата публікації висновку про результати 10.06.2024 18:05 - 25.06.2024 00:00