Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 04.03.2024 17:02. Дата останього редагування моніторингу 10.04.2024 14:07

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2024-03-04-000060  
ID 9a21a40bdaeb42918373042b8bb7e8f8  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
04.03.24
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЕАНДА І К» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником пропозицій(ї) учасника(ів)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 22.02.2024 № 4326/24, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 21.03.2024 09:08  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Бердичівтеплоенерго» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.02.2024 № UA-2024-02-02-a, тендерна пропозиція учасника ТОВ «АЛЕАНДА І К» (далі - Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2024 № UA-P-2024-02-08-007136-b, повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2024 року, договір про закупівлю від 22.02.2024 № 4326/24, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 08.03.2024. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція переможця торгів не відповідала умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 5 розділу III Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу, щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. На виконання вищезазначеної вимоги Переможець надав сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 від 12.06.2023 № 8О108.СУЯ.164.-23 стосовно напрямів згідно класифікації видів економічної діяльності (далі – КВЕД): 33.17, 45.11, 45.19, 45.20, 45.31, 46.14, 46.19, 46.21, 46.63, 46.90, 47.19 та від 12.06.2023 № СУЯ.070-23 стосовно напрямів згідно КВЕД: 49.41, 52.10, 52.29, 68.20, 77.11, 77.12 та 77.39. Слід відмітити, що згідно Методологічних основ та пояснень, які затвердженні наказом Державного комітету статистики України «Про затвердження Методологічних основ та пояснень до позицій Класифікації видів економічної діяльності» від 23.12.2011 № 396, виробництво товару, що є предметом закупівлі належить до КВЕД 28.92 «Виробництво машин і устатковання для добувної промисловості та будівництва». Однак, моніторингом встановлено, що у сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 від 12.06.2023 №8О108.СУЯ.164.-23 та від 12.06.2023 № СУЯ.070-23, відсутнє посвідчення щодо системи управління якістю стосовно КВЕД 28.92 «Виробництво машин і устатковання для добувної промисловості та будівництва», що є предметом закупівлі. Таким чином, у складі тендерної пропозиції Переможця відсутній чинний сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу III Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника Переможця як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 21.03.2024 09:08  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис Повідомляємо про подачу позовної заяви  
Законодавство Закон України "Про публічні закупівлі" Стаття закону: 8.10 Версія законодавства: 2020-04-19  
Дата публікації 04.04.2024 16:19  
Дата створення 04.04.2024 16:19  
Дата відкриття провадження 09.04.2024  
Номер відкриття провадження 240/6597/24/6632/24  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Інформація щодо висновку у межах проведення моніторингу (рішення про початок моніторингу було оприлюднено за ідентифікатором: № UA-M-2024-03-04-000060) закупівлі по предмету «Екскаватор навантажувач» за номером ID: UA-2024-02-08-014595-a. У відповідь на Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Екскаватор навантажувач» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-08-014595-a) з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 22.02.2024 № 4326/24, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Інформація: Комунальним підприємством «БЕРДИЧІВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – КП «БЕРДИЧІВТЕПЛОЕНЕРГО») були вжиті такі заходи для виконання зобов’язань щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 22.02.2024 № 4326/24: 1. Направлено лист Вих. № 267 від 26 березня 2024 р. «Про розірвання договору про закупівлю від 22.02.2024 № 4326/24» (файл сканкопії оригіналу додається) на юридичну адресу ТОВ «АЛЕАНДА І К» . 2. Направлено разом з листом додаткова угода на розірвання договору з нашою печаткою та підписом (файл сканкопії оригіналу додається) 3. Всі документи були відправлені Укрпоштою цінним листом з описом та повідомленням про вручення та надіслані на електронну адресу ТОВ «АЛЕАНДА І К» вказану в договорі.  
Дата редагування  
Дата створення 27.03.2024 16:48  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.03.2024 № 24-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.03.2024 № 24-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2024-02-08-014595-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 04.03.2024 00:00  
Дата публікації 04.03.2024 17:47  
Дата створення 04.03.2024 17:47  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40919579  
Адреса організації Ukraine, Житомир  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 97) 024-92-47
ekonsevych@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 04.03.2024 17:47 - 26.03.2024 00:00  
Дата публікації висновку про результати 21.03.2024 09:08 - 05.04.2024 01:00