Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 09.09.2024 12:11. Дата останього редагування моніторингу 05.11.2024 14:12

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2024-09-09-000008  
ID b14719a546364c14ab81397aff5187ca  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
09.09.24
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІННОВАВУД» за відсутності підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, недотримання принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення ?:monitoring conclusion violationType rejectionOfBidsNotByLaw  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 25.09.2024 17:05  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 20.01.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.01.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 31.01.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІННОВАВУД» (далі – ТОВ «ІННОВАВУД»), фізичної особи-підприємця Чередниченко Ольги Анатоліївни (далі – ФОП Чередниченко О. А.), вимогу про усунення невідповідностей до 01.02.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.02.2024 № 65 та від 05.02.2024 № 67, повідомлення про намір укласти договір від 05.02.2024, договір від 13.02.2024 № 81-П, додаткову угоду від 06.05.2024 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 13.09.2024 та від 19.09.2024. За результатами аналізу інформації та документів, розміщених в електронній системі закупівель, установлено, що згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.02.2024 № 65 тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІННОВАВУД» була відхилена згідно із підпунктом 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей). У протоколі від 02.02.2024 № 65 зазначено наступне: «Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІННОВАВУД» не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме: згідно додатку 3 «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації, Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Разом з тим, відповідно до додатку 3 «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, Замовником встановлені наступні технічні та якісні характеристики: «Технічні та якісні характеристики припливно-витяжної вентиляція: Припливно-витяжна уст. Aerostar Aerostar Sky Star 2 П1В1 з ККБ RAC-50WEF (ВИТРАТА ПРИПЛИВНОГО ПОВІТРЯ: 800 m3/h, ВИТРАТА ВИТЯЖНОГО ПОВІТРЯ: 800 m3/h, ВІЛЬНИЙ ТИСК НА ПРИТОЦІ 150 Pa, ВІЛЬНИЙ ТИСК НА ВИТЯЖЦІ 200 Pa, Зимова темп. по проекту -25°C, фільтр F7 та касетний плісовий фільтр синтетичний G4) з ел.калорифером 18 кВт, компресорно конденсаторним блоком RAC-50WEF, з автоматикою та жерстяними виробами. Припливна вентиляція повинна бути обладнана Hepa фільтром AHB 318(160)/Side H13/hd - 3 шт. Устаткування буде розташовуваться на стелі коридору перед операційною і займати місце розміром: довжина - 2,78 м; ширина – 1,52 м, висота – 0,39 м.». Тендерна пропозиція учасника не містить опис вищезазначених необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічних, функціональних та якісних характеристик. Враховуючи вищенаведене тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації». У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 16.09.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника стосовно надання пояснення: яким саме технічним та якісним характеристикам не відповідає запропоноване учасником ТОВ «ІННОВАВУД» припливно-витяжне устаткування (Aerostar Sky Star 2 П1В1 з ККБ RAC-50WEF) з огляду на те, що іншим учасником - переможцем процедури закупівлі ФОП Чередниченко О. А. надано таке саме припливно-витяжне устаткування (Aerostar Sky Star 2 П1В1 з ККБ RAC-50WEF), а також стосовно надання посилання на пункт тендерної документації, яким вимагалось надання учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій опису технічних та якісних характеристик припливно-витяжного устаткування. На зазначений запит Управління Замовник 19.09.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому не вказав яким саме технічним та якісним характеристикам не відповідає запропоноване учасником ТОВ «ІННОВАВУД» припливно-витяжне устаткування та не вказав пункту тендерної документації, яким вимагалось надання учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій опису технічних та якісних характеристик припливно-витяжного устаткування. Отже, тендерна документація Замовника не містила окремої вимоги надати опис усіх необхідних характеристик товару, робіт або послуг, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, не містила вимоги надати Технічну специфікацію з описом усіх необхідних характеристик товарів, робіт і послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Слід зазначити, що відповідно до пункту 6 розділу 3 до тендерної документації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Замовник встановив вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі тільки довідки огляду об’єкту. Інших документів та інформації на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Замовник не вимагав. Також відповідно до додатку 2 до тендерної документації учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку (за наявності) форму пропозиції згідно додатку 2 до тендерної документації Замовника. Учасником торгів ТОВ «ІННОВАВУД» у складі тендерної пропозиції надано форму пропозиції від 30.01.2024 № 01-06 (файл «тендерна пропозиція (2).pdf»), якою учасник пропонує, зокрема, послуги з встановлення припливно-витяжної вентиляції «Aerostar Sky Star 2 П1В1 з ККБ RAC-50WEF» (не еквіваленту, а саме такого як вимагав Замовник у додатку 3 «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації). При цьому, Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІННОВАВУД» через ненадання ним документів, які не вимагалися тендерною документацією та визначив переможцем торгів учасника (ФОП Чередниченко О.А.), який запропонував те ж саме обладнання, однак надав у складі тендерної пропозиції лист, в якому продублював додаток 3 до тендерної документації Замовника. Отже, Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ІННОВАВУД» за відсутності підстав, визначених пунктом 44 Особливостей. При цьому, слід зазначити, що різниця між остаточною ціновою пропозицією ТОВ «ІННОВАВУД», яка становить 614 500,00 гривень без ПДВ та остаточною ціновою пропозицією переможця торгів ФОП Чередниченко О. А., яка становить – 621 605,00 гривень без ПДВ складає 7 105,00 гривень Враховуючи наведене, Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності. Відповідно до пояснень Замовника, отриманих через електронну систему закупівель, зобов’язання за договором від 13.02.2024 № 81-П, укладеним з ФОП Чередниченко О. А. виконані у повному обсязі.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 25.09.2024 17:05  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис На виконання Висновку від 25.09.2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-23-009493-a, Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» Сумської міської ради повідомляє, що з уповноваженими особами проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушення вимог визначених пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, недотримання принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вказано на недостатнє виконання ними своїх посадових обов’язків. Разом з тим, розглянуто питання щодо виділення коштів на проведення очного навчання уповноважених осіб в м. Суми в найближчий термін.  
Дата редагування  
Дата створення 01.10.2024 11:25  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.09.2024 №36-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 09.09.2024 №36-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2024-01-23-009493-a 23.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 09.09.2024 00:00  
Дата публікації 09.09.2024 14:58  
Дата створення 09.09.2024 14:58  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127036  
Адреса організації Ukraine, Суми  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 54) 222-46-18
viktpopo82@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127036  
Адреса організації Ukraine, Суми  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 54) 222-46-18
evitalia77@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 09.09.2024 14:58 - 01.10.2024 00:00  
Дата публікації висновку про результати 25.09.2024 17:05 - 10.10.2024 00:00