| Опис |
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 28 Особливостей та частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СТЕП СОЛАР", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладення додаткових угод), із врахуванням пояснень Замовника – порушень не встановлено. |
|
| Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, зокрема: щодо недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановлених порушень вимог пункту 28 Особливостей та частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, також, Замовником на усунення встановленого порушення частини другої статті 22 Закону оприлюднити додаткову угоду до Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. |
|
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 17.11.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладення додаткових угод).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи "Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України" (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену уповноваженою особою від 28.11.2023 №б/н (далі – ТД), перелік змін, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "СТЕП СОЛАР", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.12.2023, повідомлення про намір укласти договір від 08.12.2023 року, договір від 18.12.2023 №813 (далі – Договір), додаткова угода від 19.12.2023 №1 до Договору, додаткова угода від 20.12.2023 №2 до Договору, додаткова угода від 20.12.2023 №3 до Договору, відповідь Замовника на пояснення від 20.12.2023, надання пояснення з власної ініціативи Замовника від 20.12.2023.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 28 Особливостей, в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання підставам, визначеним пунктом 44 цих Особливостей.
Також, Замовником в Додатку 3 ТД зазначено, що гарантійний строк результату наданих послуг: на основні конструктивні елементи протягом 10 (десяти) років, на оздоблювальні роботи протягом 3 (трьох) років, інші роботи згідно гарантійного строку виробника після прийняття Послуг з дня підписання Акту виконаних робіт, для підтвердження виконавець повинен надати гарантійний лист, тоді як у пункті 7.4 проєкту договору (Додаток 4 ТД) зазначено, що виконавець гарантує якість наданих Замовнику послуг: на основні конструктивні елементи протягом 3 (трьох) років, на оздоблювальні роботи протягом 3 (трьох) років, інші роботи згідно гарантійного строку виробника після прийняття Послуг, який не відповідає частині другій статті 22 Закону та Додатку 3 ТД. |
|