Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 18.12.2023 11:59. Дата останього редагування моніторингу 26.12.2023 13:54

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-12-18-000002  
ID c9e8ef04a5e848f3aeda0cd6f657d7e0  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
18.12.23
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 28 Особливостей та частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СТЕП СОЛАР", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладення додаткових угод), із врахуванням пояснень Замовника – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, зокрема: щодо недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановлених порушень вимог пункту 28 Особливостей та частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, також, Замовником на усунення встановленого порушення частини другої статті 22 Закону оприлюднити додаткову угоду до Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 22.12.2023 11:41  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 17.11.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладення додаткових угод). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи "Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України" (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену уповноваженою особою від 28.11.2023 №б/н (далі – ТД), перелік змін, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "СТЕП СОЛАР", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.12.2023, повідомлення про намір укласти договір від 08.12.2023 року, договір від 18.12.2023 №813 (далі – Договір), додаткова угода від 19.12.2023 №1 до Договору, додаткова угода від 20.12.2023 №2 до Договору, додаткова угода від 20.12.2023 №3 до Договору, відповідь Замовника на пояснення від 20.12.2023, надання пояснення з власної ініціативи Замовника від 20.12.2023. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 28 Особливостей, в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання підставам, визначеним пунктом 44 цих Особливостей. Також, Замовником в Додатку 3 ТД зазначено, що гарантійний строк результату наданих послуг: на основні конструктивні елементи протягом 10 (десяти) років, на оздоблювальні роботи протягом 3 (трьох) років, інші роботи згідно гарантійного строку виробника після прийняття Послуг з дня підписання Акту виконаних робіт, для підтвердження виконавець повинен надати гарантійний лист, тоді як у пункті 7.4 проєкту договору (Додаток 4 ТД) зазначено, що виконавець гарантує якість наданих Замовнику послуг: на основні конструктивні елементи протягом 3 (трьох) років, на оздоблювальні роботи протягом 3 (трьох) років, інші роботи згідно гарантійного строку виробника після прийняття Послуг, який не відповідає частині другій статті 22 Закону та Додатку 3 ТД.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 22.12.2023 11:41  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис На усунення виявлених порушень, укладено додаткову угоду №4, зауваження взяті до уваги та будуть враховані у роботі  
Дата редагування  
Дата створення 26.12.2023 13:53  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.12.2023 №89-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 18.12.2023 № 89-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-11-30-013324-a 30.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 18.12.2023 00:00  
Дата публікації 18.12.2023 12:24  
Дата створення 18.12.2023 12:24  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913619  
Адреса організації Ukraine, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 34) 255-64-75
baranvov@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913619  
Адреса організації Ukraine, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.) 
+38 (0 34) 255-64-75
olenka_30@ukr.net 

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913619  
Адреса організації Ukraine, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 34) 255-64-75
sanchenkog@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 18.12.2023 12:24 - 09.01.2024 00:00  
Дата публікації висновку про результати 22.12.2023 11:41 - 06.01.2024 00:00