Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 11.01.2024 12:26. Дата останього редагування моніторингу 06.02.2024 19:03

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2024-01-11-000028  
ID 361591c88c554a978165681c10c5449c  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
11.01.24
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатом розгляду питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 31.01.2024 16:28  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 31.01.2024. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 17.11.2023 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Бахмутська житлова управляюча компанія» (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи, протокол від 29.11.2023 № 4; пропозицію учасника ТОВ «Євроконтейнер.ЮА»; протокол, щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.12.2023 № 6; повідомлення про намір укласти договір від 08.12.2023; договір про закупівлю від 15.12.2023 № 19254-а; пояснення Замовника від 15.01.2024 та 17.01.2024 надані на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, відповідно до абзацу першого пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок №861), Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. В ході проведення моніторингу Держаудитслужба 15.01.2024 оприлюднила запит до Замовника про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. У наданому під час моніторингу на запит Держаудитслужби поясненні від 17.01.2024, Замовником зазначено, що вищезазначена вимога міститься у Додатку №2 до тендерної документації (пункт 3.2 розділу 3 «Організаційні вимоги»). При цьому, за результатами проведеного моніторингу установлено, що відповідно до пункт 3.2 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, які підтверджують впровадження на підприємстві Учасника зокрема, систему управління якістю ISО 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 або EN ISO 9001:2015), чим не дотримано вимоги абзацу першого пункту 13-1 Порядку №861, оскільки вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі вищевказаних сертифікатів відповідності системи управління якістю у виробництві повинна визначатись в тендерній документації щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником. Виходячи з вищевикладеного, встановлення Замовником вимог у тендерній документації щодо надання учасником процедури закупівлі вищевказаних сертифікатів відповідності системи управління якістю у виробництві щодо учасника, а не до виробника, продукція якого пропонується таким учасником, не відповідає вимогам абзацу першому частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Таким чином, замовником при складанні тендерної документації не враховано норми Закону, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей. В ході проведення моніторингу Замовником оприлюднений звіт про виконання договору про закупівлю.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 31.01.2024 16:28  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Ознайомившись з висновком Держаудитслужби щодо результату моніторингу закупівлі та детально проаналізувавши зазначені у висновку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме, те що замовником при складанні тендерної документації не в повному обсязі враховано норми Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 17.11.2023, керівництвом було вирішено невідкладно прийняти заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. З огляду на те, що закупівля за процедурою «Відкриті торги з особливостями» проводиться уповноваженою особою підприємства вперше, порушень законодавства у сфері публічних закупівель уповноваженою особою раніше не допускалось, було прийнято рішення щодо здійснення заходів, направлених на підвищення рівня кваліфікації уповноваженої особи з публічних закупівель шляхом прийняття участі уповноваженої особи у семінарах/вебінарах для замовників у сфері публічних закупівель, обравши тематичну направленість заходів, що охоплює питання Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, щодо яких уповноваженою особою були допущені порушення за результатом проведення моніторингу Держаудитслужби. Виходячи з вищевикладеного, у відповідь на висновки моніторингу, повідомляємо, що заходи, спрямовані на виконання вимог обумовленого висновку та направлені на недопущення виявлених порушень у подальшому здійснюються.  
Дата редагування  
Дата створення 06.02.2024 18:59  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.01.2024 № 3-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 11.01.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 11.01.2024 №3-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-29-019254-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 11.01.2024 00:00  
Дата публікації 11.01.2024 14:34  
Дата створення 11.01.2024 14:34  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41168685  
Адреса організації Ukraine, Херсон  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 55) 222-60-07
olegkoroteev@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41168685  
Адреса організації Ukraine, Херсон  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 50) 709-14-24
katyastrelchenko@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 11.01.2024 14:34 - 02.02.2024 00:00  
Дата публікації висновку про результати 31.01.2024 16:28 - 15.02.2024 00:00