Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.02.2018 19:12. Дата останніх змін - 21.02.2018 19:42

Надання послуг з технічної підтримки робочого місця програмного комплексу (ПК) "Технічний паспорт лікувальних установ"

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-21-002391-c  
ID e7935dbe0aa44014a604d7ead4032fcd  
Очікувана вартість закупівлі
3`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент охорони здоров'я Запорізької міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 3`600.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
21.02.18
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
21.02.18

Специфікація закупівлі

1)
Надання послуг з технічної підтримки робочого місця програмного комплексу (ПК) "Технічний паспорт лікувальних установ"
Класифікація за ДК 021:2015: 72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Патріотична, буд.20а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2018
Ціна за одиницю (не обов'язково): 300 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 послуга

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент охорони здоров'я Запорізької міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 37591417  
Юридична адреса 69001, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Патріотична, 20А  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
3`600.00
Гривня з ПДВ
Переможець
21.02.2018 19:16

Укладені договори

Номер договору
01-5/1п
Дата підписання
20.02.2018
Дата початку дії
20.02.2018
Дата завершення дії
31.12.2018
Ціна договору
3`600.00 Гривня з ПДВ