Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 06.12.2023 16:00. Дата останього редагування моніторингу 12.01.2024 22:17

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-12-06-000095  
ID a9b33e995509406998510f4d240491e3  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
06.12.23
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 13¹ Порядку № 861 та, як наслідок, не відповідає нормам підпунктів 1 та 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог підпунктів 1 та 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та пункту 13¹ Порядку № 861, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 28.12.2023 12:50  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 27 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, в тому числі Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі - Порядок № 861), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Баранівської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 19.10.2023 року № 96, тендерна пропозиція переможця ФОП Богдан Ангеліна Миколаївна, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.10.2023 року, вимога про усунення невідповідностей від 30.10.2023 року, повідомлення про намір укласти договір від 31.10.2023 року, договір про закупівлю від 07.11.2023 року № 360, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 15.12.2023 року. Відповідно до підпункту 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що товар який є предметом закупівлі - мобільний лазне - пральний комплекс на базі металевого морського контейнера (20-футовий стандартний Dry Cube) на шассі, віднесено до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, (Мототранспортні вантажні засоби). Разом з тим, відповідно до пункту 13¹ Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, передбачено, що «Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності». Однак, за результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в тендерній документації не визначено вимог щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, чим не дотримано вимоги пункту 13¹ Порядку № 861 та, як наслідок, не дотримано вимоги підпунктів 1 та 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 28.12.2023 12:50  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис номер впровадження 240/912/24/915/24 від 11.01.2024року  
Законодавство Закон України "Про публічні закупівлі" Стаття закону: 8.10 Версія законодавства: 2020-04-19  
Дата публікації 12.01.2024 21:21  
Дата створення 12.01.2024 21:21  
Дата відкриття провадження 11.01.2024  
Номер відкриття провадження 240/912/24/915/24  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис За результатом моніторингу Державної аудиторської служби України оприлюднено висновок 28.12.2022р в електронній системі публічних закупівель по предмету закупівлі «Мобільний лазне – пральний комплекс на базі металевого морського контейнера (20-футовий стандартний Dry Cube) на шассі або еквівалент»- код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери» ,індентифікатор закупівлі - UA-2023-10-19-010315-a, згідно якого Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує Баранівську міську раду (далі -Замовник) здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог підпунктів 1 та 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та пункту 13¹ Порядку № 861, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Згідно висновку про результати моніторингу Замовником про проведенні закупівлі не дотримано вимог до підпункту 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якого товар який є предметом закупівлі - мобільний лазне - пральний комплекс на базі металевого морського контейнера (20-футовий стандартний Dry Cube) на шассі, віднесено до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, (Мототранспортні вантажні засоби) та пункту 13¹ Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, згідно якого учасником процедури закупівлі необхідно надати сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Замовник не погоджується із висновками ДАС України та вважає їх незаконними, необґрунтованими, так як Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022року (зі змінами), передбачено, що: «Положення пункту 6¹ розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.». На підтвердження застосування уповноваженою особою даної норми Особливостей, повідомляємо, що 20.09.2023року надійшов лист від Військової частини А4773 вих.№4698 від 19.09.2023року з проханням придбати та передати на їх баланс - Польовий лазне – пральний комплекс на базі металевого морського контейнера на євро шассі (згідно характеристик, що додаються) та товаро-матеріальні цінності згідно переліку. Даний лист було розглянуто на засіданні постійної комісії з питань бюджету та комунальної власності, економічного розвитку, транспорту та зв’язку Баранівської міської ради 26.09.2023 о 09.00год., у складі проєкту рішення 52 сесії Баранівської міської ради 8-го скликання «Про внесення змін до міського бюджету на 2023 рік», а саме в частині збільшення асигнування по КПКВК 0118240 «Заходи та роботи з територіальної оборони» по КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування», який рекомендовано винести на розгляд та затвердження чергової сесії. 52 сесію Баранівської міської ради 8-го скликання №2475 від 26.09.2023 року були виділені кошти на придбання даного предмету закупівлі. Станом на 02.01.2024року, договір №360 від 07.11.2023року виконано в повному обсязі, а саме: 07.12.2023року даний предмет закупівлі доставлено за адресою вказаною в договорі, підписана накладна та акт приймання-передачі; 08.12.2023року зареєстрована платіжна інструкція- оплачено 12.12.2023року. 15.12.2023 року на запит ДАС України щодо моніторингу № UA-2023-10-19-010315-a Замовником були надані копії всіх вищезазначених документів та повідомлено про проєкт рішення сесії міської ради про безоплатну передачу предмета закупівлі на баланс військової частини. Рішенням 57- сесії 8 скликання від 20.12.2023року «Про надання дозволу на передачу польового лазне –прального комплексу ЗП на шасі з балансу Баранівської міської ради на баланс військової частини А4773 на безоплатній основі» передано згідно Акту на баланс Військової частини. Вважаємо, що за результатами моніторингу, ДАСУ не обґрунтовано у висновку зазначила порушення законодавства Замовником при складанні тендерній документації. Тому, відповідно до абз. 2 ч. 8 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що Замовник не буде притягувати уповноважену особу до відповідальності, так як не вбачає в її діях порушень законодавства.  
Дата редагування  
Дата створення 03.01.2024 15:55  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.12.2023 № 75-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.12.2023 № 75-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2023-10-19-010315-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 06.12.2023 00:00  
Дата публікації 07.12.2023 10:00  
Дата створення 07.12.2023 10:00  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40919579  
Адреса організації Ukraine, Житомир  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 68) 518-55-12
80685185512@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 07.12.2023 10:00 - 29.12.2023 00:00  
Дата публікації висновку про результати 28.12.2023 12:50 - 12.01.2024 00:00