Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.10.2023 15:46. Дата останніх змін - 18.10.2023 15:46

Офісне устаткування та приладдя різне(кол. Кліше діаметром 30-39; кол.Кліше діаметром 40-50; Кол. Оснастка для печатки; Штамп гумка; штамп гумка)

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-18-012446-a  
ID ab6176a7b8b4476db4ccd88468eacdfd  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-10-18-004859-a  
Очікувана вартість закупівлі
2`193.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КОВЕЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ  
Очікувана вартість закупівлі 2`193.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
18.10.23
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
18.10.23

Специфікація закупівлі

1)
кол.Кліше діаметром 40-50
Класифікація за ДК 021:2015: 30192111-2 - Штемпельні подушки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, м.Ковель, вул.Івасюка, 15
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.10.2023 - 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штуки
2)
кол.Кліше діаметром 30-39
Класифікація за ДК 021:2015: 30192111-2 - Штемпельні подушки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, м.Ковель, вул.Івасюка,15
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.10.2023 - 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штуки
3)
кол. Оснастка для печатки
Класифікація за ДК 021:2015: 30192111-2 - Штемпельні подушки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.10.2023 - 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штуки
4)
Штамп гумка
Класифікація за ДК 021:2015: 30192154-5 - Змінні подушки для штампів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.10.2023 - 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штуки
5)
Штамп гумка
Класифікація за ДК 021:2015: 30192154-5 - Змінні подушки для штампів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.10.2023 - 31.12.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штуки

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.10.2023 15:46
Версія документу від: 18.10.2023 15:46
ID: 71c3af5a58ff4ef5bf350a42e2055394

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КОВЕЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03192046  
Юридична адреса 45000, Україна, Волинська область, КОВЕЛЬ, вул.Івасюка, буд.15  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
2`193.00
Гривня без ПДВ
Переможець
18.10.2023 15:43

Укладені договори

Номер договору
74
Дата підписання
18.10.2023
Дата початку дії
18.10.2023
Дата завершення дії
31.12.2023
Ціна договору
2`193.00 Гривня без ПДВ