Процедура закупівлі оголошена 18.10.2023 15:46. Дата останніх змін - 18.10.2023 15:46
Офісне устаткування та приладдя різне(кол. Кліше діаметром 30-39; кол.Кліше діаметром 40-50; Кол. Оснастка для печатки; Штамп гумка; штамп гумка)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-10-18-012446-a | |
ID | ab6176a7b8b4476db4ccd88468eacdfd | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2023-10-18-004859-a |
Очікувана вартість закупівлі
2`193.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КОВЕЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ | |
Очікувана вартість закупівлі | 2`193.00 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
18.10.23
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
18.10.23
Специфікація закупівлі
1) |
кол.Кліше діаметром 40-50
Класифікація за ДК 021:2015: 30192111-2 - Штемпельні подушки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, м.Ковель, вул.Івасюка, 15
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.10.2023 - 31.12.2023
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штуки
|
2) |
кол.Кліше діаметром 30-39
Класифікація за ДК 021:2015: 30192111-2 - Штемпельні подушки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, м.Ковель, вул.Івасюка,15
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.10.2023 - 31.12.2023
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штуки
|
3) |
кол. Оснастка для печатки
Класифікація за ДК 021:2015: 30192111-2 - Штемпельні подушки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.10.2023 - 31.12.2023
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штуки
|
4) |
Штамп гумка
Класифікація за ДК 021:2015: 30192154-5 - Змінні подушки для штампів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.10.2023 - 31.12.2023
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штуки
|
5) |
Штамп гумка
Класифікація за ДК 021:2015: 30192154-5 - Змінні подушки для штампів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.10.2023 - 31.12.2023
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штуки
|
Тендерна документація
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.10.2023 15:46
Версія документу від: 18.10.2023 15:46
ID: 71c3af5a58ff4ef5bf350a42e2055394
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КОВЕЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03192046 |
Юридична адреса | 45000, Україна, Волинська область, КОВЕЛЬ, вул.Івасюка, буд.15 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
74
Дата підписання
18.10.2023
Дата початку дії
18.10.2023
Дата завершення дії
31.12.2023
Ціна договору
2`193.00 Гривня без ПДВ