Процедура закупівлі оголошена 16.10.2023 16:20. Дата останніх змін - 08.12.2023 16:13
Розроблення проєктної документації по об'єкту: «Нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179+331 - км 184+281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-10-16-012881-a | |
| ID | 7726416806b14dc79f92a2e12f919165 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
14`406`840.84 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Розроблення проєктної документації по об'єкту: «Нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179+331 - км 184+281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)»
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 14`406`840.84 Гривня (з ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 72`034.20 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
16.10.23
Період уточнень
до 14.11.23
Період оскаржень
до 14.11.23
Подання пропозицій
до 17.11.23
Аукціон
17.11.23
Кваліфікація переможця
з 17.11.23
Пропозиції розглянуті
з 24.11.23
Завершена
08.12.23
17.10.2023, 14:56
Щодо строків виконання робіт
Загальне запитання щодо оголошення
В технічній специфікації на розроблення проектної документації по об'єкту в Розділі 2 п.7 визначено:
“Вимоги до терміну виконання робіт:
- проєктно-кошторисну документацію розробити в термін до 20.11.2023 року з дня підписання договору;
- позитивний висновок комплексної експертизи проєктної документації отримати в термін до 01.12.2023 року.”
Просимо відповісти, чи вірно вказані вище зазначені терміни розробки проектно-кошторисної документації та отримання позитивного висновку комплексної експертизи?
“Вимоги до терміну виконання робіт:
- проєктно-кошторисну документацію розробити в термін до 20.11.2023 року з дня підписання договору;
- позитивний висновок комплексної експертизи проєктної документації отримати в термін до 01.12.2023 року.”
Просимо відповісти, чи вірно вказані вище зазначені терміни розробки проектно-кошторисної документації та отримання позитивного висновку комплексної експертизи?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.10.2023, 15:42)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 19.10.2023 року №31) розглянуто Ваше запитання від 17.10.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
17.10.2023, 14:58
Щодо наявності розробленого ТЕО
Загальне запитання щодо оголошення
Складність об'єкту проектування, виставленого замовником на тендер, передбачає проведення стадії техніко-економічного обґрунтування. Просимо надати відповідь. Чи проводилось ТЕО?
Якщо так, просимо оприлюднити результати ТЕО у складі тендерної документації для коректного складання договірної ціни та кошторисів.
Якщо так, просимо оприлюднити результати ТЕО у складі тендерної документації для коректного складання договірної ціни та кошторисів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.10.2023, 15:43)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 19.10.2023 року №31) розглянуто Ваше запитання від 17.10.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що техніко-економічне обгрунтування розроблено та схвалено у 2008 році. Матеріали ТЕО в електронному вигляді у замовника відсутні, але всі дані, що необхідні для корректного розрахунку договірної ціни наведені в технічній специфікації – Додаток 2 до тендерної документації.
03.11.2023, 11:37
Вихідні дані
Загальне запитання щодо оголошення
Чи наявна землевпорядна документація та містобудівні умови та обмеження?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.11.2023, 16:15)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 06.11.2023 року № 42) розглянуто Ваше запитання від 03.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що у Замовника наявні оформлені державні акти на право постійного користування земельними ділянками. Містобудівні умови та обмеження відсутні. Уразі необхідності, можливе дооформлення земельних ділянок при зміні проектних рішень.
03.11.2023, 11:44
Громадські обговорення
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, просимо внести зміни в технічне завдання щодо строків громадських обговорень, адже в умовах воєнного стану вони не проводяться, зважаючи ще і на те, що вони мають проводитися в Чорнобаївці, оскільки с. Посад-Покровське входить до Чорнобаївської громади.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.11.2023, 16:16)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 06.11.2023 року № 42) розглянуто Ваше запитання від 03.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що відповідно до технічної специфікації Додаток 2 до тендерної документації, строк проведення громадських обговорень – 24.05.2024р., враховуючи Закон України № 3227-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення та цифровізації процедури оцінки впливу на довкілля» від 13 липня 2023 р., на період дії воєнного стану в Україні, громадські слухання проводяться в режимі відеоконференції.
03.11.2023, 15:20
Техічне завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику! В технічному завданні вказано, що Підстава для проектування- Фактичний стан існуючої ділянки дороги та штучних споруд на ній, пошкоджених в результаті дій військової агресії російської федерації проти України.
В той же час, техічним завданням передбачена вимога щодо розроблення розділу «Оцінка впливу на навколишнє середовище» і також визначені строки - звіт з оцінки впливу на довкілля (ОВД) розробити до 25.03.2024. Вимога щодо розроблення розділу «Оцінка впливу на навколишнє середовище» суперечить статті 3 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" в поточній редакції: "Оцінці впливу на довкілля не підлягає діяльність, прямо не передбачена частинами другою і третьою цієї статті, а також планована діяльність, спрямована виключно на забезпечення оборони держави, ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій, наслідків антитерористичної операції на території проведення антитерористичної операції на період її проведення, відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України, відновлювальні роботи з ліквідації наслідків збройної агресії та бойових дій під час дії воєнного стану та у відбудовний період після закінчення воєнних дій.". Вимагаємо привести ТЗ у відпвідність до чинного законодавства України та вилучити вимогу щодо розроби розділу «Оцінка впливу на навколишнє середовище».
В той же час, техічним завданням передбачена вимога щодо розроблення розділу «Оцінка впливу на навколишнє середовище» і також визначені строки - звіт з оцінки впливу на довкілля (ОВД) розробити до 25.03.2024. Вимога щодо розроблення розділу «Оцінка впливу на навколишнє середовище» суперечить статті 3 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" в поточній редакції: "Оцінці впливу на довкілля не підлягає діяльність, прямо не передбачена частинами другою і третьою цієї статті, а також планована діяльність, спрямована виключно на забезпечення оборони держави, ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій, наслідків антитерористичної операції на території проведення антитерористичної операції на період її проведення, відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України, відновлювальні роботи з ліквідації наслідків збройної агресії та бойових дій під час дії воєнного стану та у відбудовний період після закінчення воєнних дій.". Вимагаємо привести ТЗ у відпвідність до чинного законодавства України та вилучити вимогу щодо розроби розділу «Оцінка впливу на навколишнє середовище».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.11.2023, 16:17)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 06.11.2023 року № 42) розглянуто Ваше запитання від 03.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
03.11.2023, 15:33
Строки виконання робіт
Загальне запитання щодо оголошення
В технічному завданні вказано: 7. Вимоги до терміну виконання робіт:
- проєктну документацію розробити в термін до 01.02.2024 року з дня підписання договору;
- експертну оцінку кошторисної частини проектної документації отримати в термін до 01.02.2024 року. Відповідно до
ДСТУ 8907:2019НАСТАНОВА ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇНА БУДІВНИЦТВО строк розгляду може становити до 30 днів. Просимо внести зміни в техінне завдання і привисти строки на надання експертизи у відповідність до чинних норимативних документів.
- проєктну документацію розробити в термін до 01.02.2024 року з дня підписання договору;
- експертну оцінку кошторисної частини проектної документації отримати в термін до 01.02.2024 року. Відповідно до
ДСТУ 8907:2019НАСТАНОВА ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇНА БУДІВНИЦТВО строк розгляду може становити до 30 днів. Просимо внести зміни в техінне завдання і привисти строки на надання експертизи у відповідність до чинних норимативних документів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.11.2023, 16:18)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 06.11.2023 року № 42) розглянуто Ваше запитання від 03.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що строки проведення експертної оцінки не регламентовано будь-яким законодавчим актом.
03.11.2023, 15:36
Строк виконання робіт стадії "Р"
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику! Відповідно до п.7 Технічного завдання 7. Вимоги до терміну виконання робіт:
- проєктну документацію розробити в термін до 01.02.2024 року з дня підписання договору;
- експертну оцінку кошторисної частини проектної документації отримати в термін до 01.02.2024 року;
- звіт з оцінки впливу на довкілля (ОВД) розробити до 25.03.2024;
- звіт про громадське обговорення планованої діяльності отримати до 24.05.2024;
- позитивний висновок комплексної експертизи проєктної документації отримати до 31.05.2024.
Проте відсустні строки щодо розробки стадії "Р". Просимо вказати в технічному завданні строки розробки стадії "Р".
- проєктну документацію розробити в термін до 01.02.2024 року з дня підписання договору;
- експертну оцінку кошторисної частини проектної документації отримати в термін до 01.02.2024 року;
- звіт з оцінки впливу на довкілля (ОВД) розробити до 25.03.2024;
- звіт про громадське обговорення планованої діяльності отримати до 24.05.2024;
- позитивний висновок комплексної експертизи проєктної документації отримати до 31.05.2024.
Проте відсустні строки щодо розробки стадії "Р". Просимо вказати в технічному завданні строки розробки стадії "Р".
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.11.2023, 16:19)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 06.11.2023 року № 42) розглянуто Ваше запитання від 03.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
03.11.2023, 17:36
Строк дії забезпечення виконання договору
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику! В п 6.6 Забезпечення виконання договору про закупівлю є дві різні вимого щодо строку дії забезпечення виконання договору:
− строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць;
та
Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін дії договору не менше, як на 30 робочих днів.
Просимо виправити дану невідповідність в тендерній документації.
− строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць;
та
Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін дії договору не менше, як на 30 робочих днів.
Просимо виправити дану невідповідність в тендерній документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.11.2023, 16:19)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 06.11.2023 року № 42) розглянуто Ваше запитання від 03.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
07.11.2023, 11:43
ОЦІНКА ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику!
Просимо Вас ознайомитися з:
- Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", в тому числі зі статтею 3, де вказано:
…
Оцінці впливу на довкілля не підлягає діяльність, прямо не передбачена частинами другою і третьою цієї статті, а також планована діяльність, спрямована виключно на забезпечення оборони держави, ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій, наслідків антитерористичної операції на території проведення антитерористичної операції на період її проведення, відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України, відновлювальні роботи з ліквідації наслідків збройної агресії та бойових дій під час дії воєнного стану та у відбудовний період після закінчення воєнних дій.
…
7) будівництво:
…
автомагістралей;
автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, що мають чотири чи більше смуги руху, або реконструкція та/або розширення наявних смуг руху до чотирьох і більше, за умови їхньої безперервної протяжності 10 кілометрів і більше;
автомобільних доріг першої категорії;
…
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2059-19#Text
- Постановою КМУ від 13 грудня 2017 р. № 1010 «Про затвердження критеріїв визначення планованої діяльності, яка не підлягає оцінці впливу на довкілля, та критеріїв визначення розширень і змін діяльності та об’єктів, які не підлягають оцінці впливу на довкілля», в тому числі з пп. 3 п. 2 додатку 1:
2. Оцінці впливу на довкілля не підлягає планована діяльність, визначена пунктами 1-21 частини другої та пунктами 1-13 частини третьої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, у разі, коли вона спрямована виключно на забезпечення оборони та енергетичної безпеки держави, ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій, наслідків військової агресії Російської Федерації проти України, а саме діяльність з:
…
4) відновлення об’єктів, що передбачені абзацами третім - сьомим пункту 7 частини другої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, та інших залізничних колій і споруд, що пошкоджені або зруйновані внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України з початку та у період дії правового режиму воєнного стану, шляхом проведення робіт з нового будівництва зруйнованих та реконструкції, капітального ремонту пошкоджених об’єктів та споруд без підвищення класу наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва;
….
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1010-2017-%D0%BF#Text
Просимо виключити вимогу щодо ОЦІНКИ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ, оскільки вона суперечить чинному законодавству України.
Зважаючи на те, що з технічного завдання буде вилучено вище вказані види робіт, відповідно замовнику потрібно скоригувати очікувану вартість в бік зменшення, а електронна система закупівель не дозволить Вам скоригувати ціну, рекомендуємо Вам відмінити дану процедуру закупівлі з причини «неможливість усунення порушень…» та оголосити вже нову відкориговану процедуру закупівлі.
Просимо Вас ознайомитися з:
- Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", в тому числі зі статтею 3, де вказано:
…
Оцінці впливу на довкілля не підлягає діяльність, прямо не передбачена частинами другою і третьою цієї статті, а також планована діяльність, спрямована виключно на забезпечення оборони держави, ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій, наслідків антитерористичної операції на території проведення антитерористичної операції на період її проведення, відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України, відновлювальні роботи з ліквідації наслідків збройної агресії та бойових дій під час дії воєнного стану та у відбудовний період після закінчення воєнних дій.
…
7) будівництво:
…
автомагістралей;
автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, що мають чотири чи більше смуги руху, або реконструкція та/або розширення наявних смуг руху до чотирьох і більше, за умови їхньої безперервної протяжності 10 кілометрів і більше;
автомобільних доріг першої категорії;
…
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2059-19#Text
- Постановою КМУ від 13 грудня 2017 р. № 1010 «Про затвердження критеріїв визначення планованої діяльності, яка не підлягає оцінці впливу на довкілля, та критеріїв визначення розширень і змін діяльності та об’єктів, які не підлягають оцінці впливу на довкілля», в тому числі з пп. 3 п. 2 додатку 1:
2. Оцінці впливу на довкілля не підлягає планована діяльність, визначена пунктами 1-21 частини другої та пунктами 1-13 частини третьої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, у разі, коли вона спрямована виключно на забезпечення оборони та енергетичної безпеки держави, ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій, наслідків військової агресії Російської Федерації проти України, а саме діяльність з:
…
4) відновлення об’єктів, що передбачені абзацами третім - сьомим пункту 7 частини другої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, та інших залізничних колій і споруд, що пошкоджені або зруйновані внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України з початку та у період дії правового режиму воєнного стану, шляхом проведення робіт з нового будівництва зруйнованих та реконструкції, капітального ремонту пошкоджених об’єктів та споруд без підвищення класу наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва;
….
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1010-2017-%D0%BF#Text
Просимо виключити вимогу щодо ОЦІНКИ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ, оскільки вона суперечить чинному законодавству України.
Зважаючи на те, що з технічного завдання буде вилучено вище вказані види робіт, відповідно замовнику потрібно скоригувати очікувану вартість в бік зменшення, а електронна система закупівель не дозволить Вам скоригувати ціну, рекомендуємо Вам відмінити дану процедуру закупівлі з причини «неможливість усунення порушень…» та оголосити вже нову відкориговану процедуру закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.11.2023, 15:49)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 10.11.2023 року № 44) розглянуто Ваше запитання від 07.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що Додаток 2 до тендерної документації – Технічна специфікація на розробку проектної документації на нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179 + 331 – км 184 + 281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), складено у відповідності до вимог чинного законодавства. Так, відповідно до вимог частини 2 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23 травня 2017 року № 2059-VIII (зі змінами) в редакції цього Закону:
«2. Перша категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, включає:
…
7) будівництво:
…
автомобільних доріг першої категорії;…».
«2. Перша категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, включає:
…
7) будівництво:
…
автомобільних доріг першої категорії;…».
09.11.2023, 11:49
Календерний план
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо викласти календарний план виконання робіт до проекту договору.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.11.2023, 11:32)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 12.11.2023 року № 45) розглянуто Ваше запитання від 09.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що усі додатки до Договору, у тому числі, Календарний план виконання ПВР (Додаток 2 до договору) складаються за результатом електронного аукціону та погоджуються Замовником під час укладання самого договору. Тому на єтапі «Проект договору» Календарний план виконання ПВР не надається.
09.11.2023, 11:55
Порядок оплати
Загальне запитання щодо оголошення
В п 3.9.проекту договоурвказано:
"3.9. Календарний план виконання ПВР передбачає виконання і здачу ПВР поетапно.
Замовник розраховується з Генпроектувальником за кожний виконаний етап, згідно Акту здачі-приймання виконаних проектно-вишукувальних робіт у відповідності з пунктом 6.1. але не більше ніж 70% загальної вартості Договору.
Остаточний розрахунок по Договору в розмірі 30% здійснюється після отримання позитивного експертного звіту.
З даним формулюванням, учасник отримає 100% оплату після проходження експертизи до розроблення стадії "Р"?
Просимо підтвердити можливість отримання 100% оплати до розроблення стадії "Р" або привести проект договору у відповідність до технічного завдання.
"3.9. Календарний план виконання ПВР передбачає виконання і здачу ПВР поетапно.
Замовник розраховується з Генпроектувальником за кожний виконаний етап, згідно Акту здачі-приймання виконаних проектно-вишукувальних робіт у відповідності з пунктом 6.1. але не більше ніж 70% загальної вартості Договору.
Остаточний розрахунок по Договору в розмірі 30% здійснюється після отримання позитивного експертного звіту.
З даним формулюванням, учасник отримає 100% оплату після проходження експертизи до розроблення стадії "Р"?
Просимо підтвердити можливість отримання 100% оплати до розроблення стадії "Р" або привести проект договору у відповідність до технічного завдання.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.11.2023, 11:32)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 12.11.2023 року № 45) розглянуто Ваше запитання від 09.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
09.11.2023, 11:57
Очікувана вартість
Загальне запитання щодо оголошення
Чи враховано замовником в очікуваній вартості розроблення розділу «Оцінка впливу на навколишнє середовище» ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.11.2023, 11:33)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 12.11.2023 року № 45) розглянуто Ваше запитання від 09.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
09.11.2023, 12:11
Очікувана вартість
Загальне запитання щодо оголошення
Чи враховано замовником в очікуваній вартості проводення процедури з оцінки впливу на довкілля?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.11.2023, 11:33)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 12.11.2023 року № 45) розглянуто Ваше запитання від 09.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
09.11.2023, 12:28
ОВД
Загальне запитання щодо оголошення
Враховуючи постанову КМУ від 4 серпня 2023 р. № 823, відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" та постанови КМУ від 13 грудня 2017 р. № 1010, вимога щодо проводення процедури з оцінки впливу на довкілля суперечить чинному законодавству України. Просимо вилучити вимогу щодо проводення процедури з оцінки впливу на довкілля. При перевірці контролюючими органами, дана незаконна вимога може спричинити проблеми не лише замовнику, а й виконацю робіт.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.11.2023, 11:34)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 12.11.2023 року № 45) розглянуто Ваше запитання від 09.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що Додаток 2 до тендерної документації – Технічна специфікація на розробку проектної документації на нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179 + 331 – км 184 + 281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), складено у відповідності до вимог чинного законодавства.
Так, відповідно до вимог частини 2 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23 травня 2017 року № 2059-VIII (зі змінами) в редакції цього Закону:
«2. Перша категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, включає:
…
7) будівництво:
…
автомобільних доріг першої категорії;…».
В пункті 2 Технічної специфікації «Підстава для проеткування» вказано, зокрема «Фактичний стан існуючої ділянки дороги та штучних споруд на ній, пошкоджених в результаті дій військової агресії російської федерації проти України» з наступних причин:
- будівельно-монтажні роботи на даній ділянці М-14 були розпочаті в 2008 році (зокрема, були виконані підготовчі роботи, а саме: вирубування дерев; перенесення кабелів зв'язку; зняття рослинного шару ґрунту; будівництво скотопрогону тощо). Внаслідок відсутності фінансування об’єкт став незавершеним довгобудом;
- з 02.03.2022 по 11.11.2022 року Херсон перебував в окупації. Зокрема, в будівлі Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області за адресою: 73036, Україна, Херсонська обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23, перебували окупаційні війська рф та дорожня служба окупаційної адміністрації, внаслідок чого документи, у тому числі проектну документацію по будівництву та реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) було знищено.
Станом на теперішній час, відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 4 серпня 2023 р. № 823 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії на реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» Службою відновлення та розвитку інфраструктури здійснюється комплексна відбудова села Посад-Покровське Чорнобаївської територіальної громади Херсонської області, складовою частиною якої є також об’єкт «Нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179+331 - км 184+281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область».
З огляду на викладене, Замовник має на меті відновлення нереалізованого проекту «Нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179 + 331 – км 184 + 281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область».
В той же час, технічною спеціфікацією (Додаток 2 до тендерної документації) у відповідності до вимог п.7.6 розділу 7 «Проект (П)» ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» в редакції Зміни № 2, передбачено, що «орієнтовний склад розділів П на … будівництво об'єктів виробничого призначення та лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури - у додатку Е (довідковий). (Пункт 7.6 змінено, Зміна № 2).». Підпунктом 13 додатку Е, передбачається, в складі проекту … на будівництво … лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, розробка розділу «Оцінка впливів на навколишнє середовище (ОВНС)». В редакції додатку Е «…За наявності звіту з оцінки впливу на довкілля матеріали (розділ) оцінки впливів на навколишнє середовище у складі проектної документації розробляються тільки в частині заходів, не включених до звіту з оцінки впливу на довкілля. (Підпункт 13 змінено, Зміна № 2)».
Так, відповідно до вимог частини 2 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23 травня 2017 року № 2059-VIII (зі змінами) в редакції цього Закону:
«2. Перша категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, включає:
…
7) будівництво:
…
автомобільних доріг першої категорії;…».
В пункті 2 Технічної специфікації «Підстава для проеткування» вказано, зокрема «Фактичний стан існуючої ділянки дороги та штучних споруд на ній, пошкоджених в результаті дій військової агресії російської федерації проти України» з наступних причин:
- будівельно-монтажні роботи на даній ділянці М-14 були розпочаті в 2008 році (зокрема, були виконані підготовчі роботи, а саме: вирубування дерев; перенесення кабелів зв'язку; зняття рослинного шару ґрунту; будівництво скотопрогону тощо). Внаслідок відсутності фінансування об’єкт став незавершеним довгобудом;
- з 02.03.2022 по 11.11.2022 року Херсон перебував в окупації. Зокрема, в будівлі Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області за адресою: 73036, Україна, Херсонська обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23, перебували окупаційні війська рф та дорожня служба окупаційної адміністрації, внаслідок чого документи, у тому числі проектну документацію по будівництву та реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) було знищено.
Станом на теперішній час, відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 4 серпня 2023 р. № 823 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії на реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» Службою відновлення та розвитку інфраструктури здійснюється комплексна відбудова села Посад-Покровське Чорнобаївської територіальної громади Херсонської області, складовою частиною якої є також об’єкт «Нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179+331 - км 184+281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область».
З огляду на викладене, Замовник має на меті відновлення нереалізованого проекту «Нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179 + 331 – км 184 + 281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область».
В той же час, технічною спеціфікацією (Додаток 2 до тендерної документації) у відповідності до вимог п.7.6 розділу 7 «Проект (П)» ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» в редакції Зміни № 2, передбачено, що «орієнтовний склад розділів П на … будівництво об'єктів виробничого призначення та лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури - у додатку Е (довідковий). (Пункт 7.6 змінено, Зміна № 2).». Підпунктом 13 додатку Е, передбачається, в складі проекту … на будівництво … лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, розробка розділу «Оцінка впливів на навколишнє середовище (ОВНС)». В редакції додатку Е «…За наявності звіту з оцінки впливу на довкілля матеріали (розділ) оцінки впливів на навколишнє середовище у складі проектної документації розробляються тільки в частині заходів, не включених до звіту з оцінки впливу на довкілля. (Підпункт 13 змінено, Зміна № 2)».
09.11.2023, 12:34
Невідпвідності в ТЗ
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику! По всьому технічному завданню проходить незаконна вимога одо проводення процедури з оцінки впливу на довкілля. В той же час в п. 6 технічного завдання вказано: 6. Учасник повинен:
6.1. при умові якщо відповідно до законодавства не потрібно проводити процедуру з оцінки впливу на довкілля – отримати позитивний висновок комплексної експертизи проектної документації;
6.2. при умові якщо відповідно до законодавства потрібно проводити процедуру з оцінки впливу на довкілля – на першому етапі – отримати експертну оцінку кошторисної частини проектної документації; на другому етапі – після отримання замовником звіту з оцінки впливу на довкілля, отримати позитивний висновок комплексної експертизи проектної документації.
Просимо визначитися щодо проводення процедури з оцінки впливу на довкілля та вилучити з технічного завдання суперечливі вимоги.
6.1. при умові якщо відповідно до законодавства не потрібно проводити процедуру з оцінки впливу на довкілля – отримати позитивний висновок комплексної експертизи проектної документації;
6.2. при умові якщо відповідно до законодавства потрібно проводити процедуру з оцінки впливу на довкілля – на першому етапі – отримати експертну оцінку кошторисної частини проектної документації; на другому етапі – після отримання замовником звіту з оцінки впливу на довкілля, отримати позитивний висновок комплексної експертизи проектної документації.
Просимо визначитися щодо проводення процедури з оцінки впливу на довкілля та вилучити з технічного завдання суперечливі вимоги.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.11.2023, 11:34)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 12.11.2023 року № 45) розглянуто Ваше запитання від 09.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що Додаток 2 до тендерної документації – Технічна специфікація на розробку проектної документації на нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179 + 331 – км 184 + 281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), складено у відповідності до вимог чинного законодавства.
Так, відповідно до вимог частини 2 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23 травня 2017 року № 2059-VIII (зі змінами) в редакції цього Закону:
«2. Перша категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, включає:
…
7) будівництво:
…
автомобільних доріг першої категорії;…».
В пункті 2 Технічної специфікації «Підстава для проектування» вказано, зокрема «Фактичний стан існуючої ділянки дороги та штучних споруд на ній, пошкоджених в результаті дій військової агресії російської федерації проти України» з наступних причин:
- будівельно-монтажні роботи на даній ділянці М-14 були розпочаті в 2008 році (зокрема, були виконані підготовчі роботи, а саме: вирубування дерев; перенесення кабелів зв'язку; зняття рослинного шару ґрунту; будівництво скотопрогону тощо). Внаслідок відсутності фінансування об’єкт став незавершеним довгобудом;
- з 02.03.2022 по 11.11.2022 року Херсон перебував в окупації. Зокрема, в будівлі Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області за адресою: 73036, Україна, Херсонська обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23, перебували окупаційні війська рф та дорожня служба окупаційної адміністрації, внаслідок чого документи, у тому числі проектну документацію по будівництву та реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) було знищено.
Станом на теперішній час, відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 4 серпня 2023 р. № 823 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії на реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» Службою відновлення та розвитку інфраструктури здійснюється комплексна відбудова села Посад-Покровське Чорнобаївської територіальної громади Херсонської області, складовою частиною якої є також об’єкт «Нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179+331 - км 184+281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область».
Замовник має на меті відновлення нереалізованого проекту «Нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179 + 331 – км 184 + 281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область».
Крім того, пунктом 4.9 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» урегульовано порядок отримання експертної оцінки, вартість якої визначають договірною ціною, погодженою сторонами (замовником експертизи та експертною організацією), виходячи з фактичних трудовитрат, необхідних для її проведення, а також усередненої вартості одного людино-дня роботи експертів, які її виконуватимуть.
З урахуванням викладеного вимоги Замовника, викладені в Технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) не суперечать чинному законодавству України.
Так, відповідно до вимог частини 2 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23 травня 2017 року № 2059-VIII (зі змінами) в редакції цього Закону:
«2. Перша категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, включає:
…
7) будівництво:
…
автомобільних доріг першої категорії;…».
В пункті 2 Технічної специфікації «Підстава для проектування» вказано, зокрема «Фактичний стан існуючої ділянки дороги та штучних споруд на ній, пошкоджених в результаті дій військової агресії російської федерації проти України» з наступних причин:
- будівельно-монтажні роботи на даній ділянці М-14 були розпочаті в 2008 році (зокрема, були виконані підготовчі роботи, а саме: вирубування дерев; перенесення кабелів зв'язку; зняття рослинного шару ґрунту; будівництво скотопрогону тощо). Внаслідок відсутності фінансування об’єкт став незавершеним довгобудом;
- з 02.03.2022 по 11.11.2022 року Херсон перебував в окупації. Зокрема, в будівлі Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області за адресою: 73036, Україна, Херсонська обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23, перебували окупаційні війська рф та дорожня служба окупаційної адміністрації, внаслідок чого документи, у тому числі проектну документацію по будівництву та реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) було знищено.
Станом на теперішній час, відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 4 серпня 2023 р. № 823 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії на реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» Службою відновлення та розвитку інфраструктури здійснюється комплексна відбудова села Посад-Покровське Чорнобаївської територіальної громади Херсонської області, складовою частиною якої є також об’єкт «Нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179+331 - км 184+281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область».
Замовник має на меті відновлення нереалізованого проекту «Нове будівництво північно-східного обходу с. Посад-Покровське на ділянці км 179 + 331 – км 184 + 281 при реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область».
Крім того, пунктом 4.9 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» урегульовано порядок отримання експертної оцінки, вартість якої визначають договірною ціною, погодженою сторонами (замовником експертизи та експертною організацією), виходячи з фактичних трудовитрат, необхідних для її проведення, а також усередненої вартості одного людино-дня роботи експертів, які її виконуватимуть.
З урахуванням викладеного вимоги Замовника, викладені в Технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) не суперечать чинному законодавству України.
09.11.2023, 16:29
Строк виконання робіт
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день. В п. 1.11 тендерної документації та в п. 7 Додатку 4 вказано "Строк виконання робіт - з дати укладання договору до «31» грудня 2024 року." В той же час в п. 7 технічного завданння крайня дата виконання робіт - до 30.06.2024 року. Різнияця в сроках 6 місяців. Просимо зазначити однакові для всіх строки виконання робіт по всій тендерній документації та додатках.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.11.2023, 11:35)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 12.11.2023 року № 45) розглянуто Ваше запитання від 09.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що виконання робіт здійснюється протягом 2023-2024 рр., тому строк виконання робіт має бути таким, як і строк дії договору, тобто до 31.12.2024 р. Технічною специфікацією визначено термін проектування з урахуванням строків для виконання робіт в найкоротші терміни.
09.11.2023, 17:34
Незрозуміла вимога
Загальне запитання щодо оголошення
На ст. 12 тендерної документації в п. 3.5 розділу ІІІ міститься абзац наступного змісту "Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції." До чого саме ця вимога, адже перед цим абзацом йде інформація про те що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.11.2023, 11:35)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 12.11.2023 року № 45) розглянуто Ваше запитання від 09.11.2023 року. За результатами розгляду, повідомляємо, що відповідно до п. 47 Особливостей «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту».