Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 17.09.2024 18:07. Дата останього редагування моніторингу 03.10.2024 09:00

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2024-09-17-000064  
ID 6226c50d92504b34a94555587478380d  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
17.09.24
Порушення не виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення Інформація відсутня  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель -.  
Дата публікації 03.10.2024 09:00  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – замовник) UA-P-2023-10-04-004752-b на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.10.2023 № 84; перелік змін до тендерної документації від 10.10.2023; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.10.2023 № 84, зі змінами від 10.10.2023; запитання від 06.10.2023 щодо роз’яснення до процедури; відповідь замовника на запитання до процедури від 06.10.2023; тендерну пропозицію учасника ПП «РАЙАГРОБУД»; відповіді учасника щодо відповідності критеріям; вимогу про усунення невідповідностей до 18.10.2023; протокольне рішення уповноваженої особи від 19.10.2023 № 95 щодо визначення учасника торгів ПП «РАЙАГРОБУД» переможцем; повідомлення про намір укласти договір від 19.10.2023; Договір підряду від 25.10.2023 № 448 на суму 11 075 901,60 гривень (з ПДВ) (далі - Договір) укладений замовником з ПП «РАЙАГРОБУД»; Додаткові угоди до Договору: від 27.12.2023 № 1 оприлюднена 27.12.2023; від 27.12.2023 № 1 оприлюднена 28.12.2023; від 08.02.2024 № 2 оприлюднена 08.02.2024; від 08.02.2024 № 2 оприлюднена 12.02.2024; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель 20.09.2024 та 25.09.2024; веб-сайт замовника за посиланням: https://globynska-gromada.gov.ua/news/1696850008/. За результатами проведеної закупівлі замовником укладено Договір від 25.10.2023 № 448 з ПП «РАЙАГРОБУД» (код ЄДРПОУ – 31210960) на суму 11 075 901,60 гривень в т.ч. ПДВ.  
Виявлено порушення (так/ні) ПОРУШЕННЯ НЕ ВИЯВЛЕНІ  
Дата створення 03.10.2024 09:00  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.09.2024 № 79-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 17.09.2024 № 79-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-10-04-009565-a, 04.10.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 17.09.2024 00:00  
Дата публікації 17.09.2024 18:49  
Дата створення 17.09.2024 18:49  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127020  
Адреса організації Ukraine, Полтава  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 50) 036-83-09
arhi1971@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 17.09.2024 18:49 - 09.10.2024 00:00  
Дата публікації висновку про результати 03.10.2024 09:00 - 09.10.2024 00:00