Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 13.01.2021 11:00. Дата останього редагування моніторингу 03.02.2021 08:37

Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

ID моніторингу UA-M-2021-01-13-000004  
ID 4e5be4cf21994b3e89cbd127e0f78a1e  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
13.01.21
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 28.01.2021 19:19  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 06.11.2017) (далі – Закон), відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену головою тендерного комітету Замовника від 23.01.2018 року, роз’яснення до процедури, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецбудмонтаж - Україна» (далі – ТОВ «Спецбудмонтаж - Україна»), відповідь Замовника на запит про надання пояснень, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 15.02.2018 № 1/4, повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2018 року, договір про закупівлю робіт за державні кошти від 06.03.2018 № 4, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 07.03.2018 року. Моніторингом питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що додаток 4 до тендерної документації містить вимогу щодо надання учасником листа-відгука до договору який підтверджує досвід виконання аналогічного договору. Проте, на порушення вимог пункту 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спецбудмонтаж - Україна» листи-відгуки не містять перекладу українською мовою. Крім того, лист-відгук ТОВ «Еристовський гірничо-збагачувальний комбінат» від 19.11.2013 № 6190/11-13 містить інформацію про досвід роботи з ТОВ «Спецбудмонтаж - Україна» за період який відрізняється від періоду зазначеного у довідці про досвід виконання аналогічного договору від 09.02.2018 року. Листи-відгуки ВАТ «Полтавський ГЗК» від 21.09.2012 року, ТОВ «Проктер енд Гембл Менфекчурінг Україна» та ТОВ «Сателліт» від 22.12.2014 № 22122014.1/001,1 надано без підтверджуючого договору (ів), інформація про який (і) відсутня у довідці про досвід виконання аналогічного договору від 09.02.2018 року. Таким чином, відповідно до вимог абзацу другого пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає умовам тендерної документації.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 28.01.2021 19:19  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Заперечення до висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби України від 28.01.2021 р. з приводу моніторингу процедури закупівлі за №огол. UA-2018-01—25-001001-b  
Дата редагування  
Дата створення 03.02.2021 08:36  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.01.2021 № 2 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 12.01.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.01.2021 № 2 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 1 UA-2018-01-25-001001-b 25.01.2018 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 12.01.2021 00:00  
Дата публікації 13.01.2021 16:56  
Дата створення 13.01.2021 16:56  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40478572  
Адреса організації Ukraine, Харківська, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.) 
+38 (0 67) 577-68-67
toretto.kh@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 13.01.2021 16:56 - 04.02.2021 00:00  
Дата публікації висновку про результати 28.01.2021 19:19 - 12.02.2021 00:00