| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції; далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції; далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сколівського комунального підприємства водопровідно-каналізаційного господарства (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-06-19-004350-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «Ельван»; повідомлення про намір укласти договір; договір від 14.07.2023 №127; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 30.06.2023 №64; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону від 16.08.2022 №2526-IX) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Згідно з пунктом 5 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Проведеним моніторингом встановлено, що в оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі зазначено строк поставки товарів – 15.07.2023.
Водночас, за умовами пункту 5.1 Проекту договору, що міститься у Додатку 5 до тендерної документації, зазначено строк (термін) поставки товару: до 31 грудня 2023 року. Аналогічний строк поставки товару визначений і в укладеному за результатами проведеної закупівлі договору.
Таким чином, Замовником в оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі вказано недостовірні дані щодо строку поставки товару, чим порушено норми пункту 5 частини другої статті 21 Закону та пунктів 3 і 26 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У абзаці першому частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Умовами тендерної документації Замовника (пункт 3 частини 3.1. розділу ІІІ) визначено, що відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів).
Отже, Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо накладення саме кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Під час моніторингу встановлено, що на тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ельван» накладено удосконалений електронний підпис уповноваженої особи, який з врахуванням норм Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом (сертифікат – кваліфікований, тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня).
Таким чином, учасниками ТОВ «Ельван» при поданні тендерної пропозиції не дотримано вимог пункту 3 частини 3.1 розділу 3 тендерної документації Замовника. Вказаний учасник не відповідав встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 та пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Ельван», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір від 14.07.2023 №127.
Відповідно до пункту 3 Особливостей №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Абзацами четвертим - шостим пункту 3 Особливостей №1178 визначено, що положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовуються замовниками у разі:
- здійснення закупівлі товару, включеного до переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість та які звільняються від сплати ввізного мита, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. №224;
- здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.
Так, у пункті 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує, зокрема: у 2022 році – 10 відсотків; у 2023 році –15 відсотків.
У підпункті 1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, у підпункті 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено перелік товарів, до яких застосовуються особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, серед яких вказано: мототранспортні вантажні засоби, великовантажні мототранспортні засоби.
Слід зазначити, що за нормою пункту 15 Особливостей №1178 предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Також, у пункті 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
За нормами пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 (який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015) - предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації щодо оголошеної та проведеної Замовником процедури закупівлі UA-2023-06-19-015143-a Замовником визначено предмет закупівлі – товар, а саме Вантажний автомобіль КрАЗ-250 за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби.
Замовником за досліджуваною процедурою закупівлі здійснювалася закупівля вантажного автомобіля КрАЗ–250 після капітального ремонту кабіни, всіх агрегатів та вузлів, з новими автошинами, пневмосистемою, електрообладнаням, АКБ та РТВ» в кількості 2 шт з очікуваною вартістю закупівлі - 2 160 000,00 гривень.
У тендерній документації Замовника (частина 3.11. розділу 3) визначено, що відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2023 році – 15 відсотків та вказано, що у випадку, якщо товар, який пропонує учасник, включений у відповідний перелік та вартість одиниці такого становить чи перевищує 200 тис.грн., до учасника застосовується відповідне положення про ступінь локалізації.
Крім того, у частині 3.11. розділу 3 тендерної документації Замовника вказано, що на підтвердження відповідності вимогам щодо ступеня локалізації товару, учасники на яких поширюються такі вимоги подають у складі пропозиції:
1) довідка із зазначенням товару, який пропонує учасник, відповідно до документації, що підлягають локалізації;
2) довідка з посиланням на веб-сайт уповноваженого органу та з зазначенням способу перевірки інформації щодо включення конкретного товару у Перелік уповноваженого органу.
При цьому, у примітках у частині 3.11. розділу 3 тендерної документації вказано, що у випадку, якщо дія положень про локалізацію не поширюється на учасника у зв’язку із тим, що він пропонує товар вартість за одиницю якого є меншою ніж 200 тис грн, учасник повідомляє про це окремою довідкою, а у випадку, якщо дія положень про локалізацію не поширюється на учасника у зв’язку із тим, що товар вироблений країною, що входить у перелік країн-учасників міжнародних угод, ратифікованих Україною, та які передбачають міжнародні зобов’язання про те, що особливості локалізації не застосовуються до закупівель за певних умов, тоді учасник подає лист пояснення з зазначенням країни - виробника товару та з зазначенням конкретної норми міжнародної угоди, в якій передбачено таке. Додатково на підтвердження надати сертифікат походження на товар.
Одночасно, відповідно до вимог частині 3.11. розділу 3 тендерної документації - у випадку невідповідності вищевказаним вимогам пропозиція учасника буде відхилена.
Крім того, відповідно до Додатку 2 тендерної документації Замовника, в складі пропозиції учасником подається інформація в довільній формі про те, що ступінь локалізації виробництва зазначеного автомобіля складає не менше 15% із посиланням на інформацію на сайті PROZORRO про наявність зазначеної продукції у списку локалізованої продукції.
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Ельван» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 23.06.2023 вих.№23 про те, що вищезгадане товариство не є виробником великовантажних автомобілів марки КРАЗ, а їхня діяльність пов'язана з придбанням вживаних автомобілів марки КРАЗ з подальшим проведенням відновілювальних робіт та зазначено, що запропонований товар після капітального ремонту (не новий), не підлягає локалізації.
Проте, норми пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не містять виключення щодо закупівлі вживаного (не нового) товару.
Будь-яких інших довідок, надання яких передбачено вимогами частини 3.11. розділу 3 тендерної документації Замовника, учасником ТОВ «Ельван» не надано.
На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо надання документального підтвердження, що запропонований учасником ТОВ «Ельван» товар є локалізованим відповідно до вимог пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України) Замовником у наданому під час моніторингу поясненні зазначено, зокрема, що ступінь локалізації виробництва визначається виробником товару за певною формулою, розраховується самостійно виробником товару та автоматично підтверджується шляхом математичної перевірки інформації, внесеної до форми калькуляції собівартості товару, а також що виробник товару несе персональну відповідальність за зміст, достовірність, актуальність, повноту та коректність інформації, яка ним подається.
Крім того, у наданому Замовником поясненні згадується про надання учасником ТОВ «Ельван» у складі тендерної пропозиції довідки від 23.06.2023 вих.№23.
Однак, викладеним у поясненні Замовником не спростовано поширення дії пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на товар, щодо якого оголошено та проведено закупівлю UA-2023-06-19-015143-a (Вантажний автомобіль КрАЗ–250).
Учасником ТОВ «Ельван» поданими у складі тендерної пропозиції документами не підтверджено у спосіб, визначений у частині 3.11. розділу 3 тендерної документації, що на пропонований ним товар не поширюються вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (зокрема, шляхом надання довідки про те, що дія положень про локалізацію не поширюється на учасника у зв’язку із тим, що він пропонує товар вартість за одиницю якого є меншою ніж 200 тис грн, або лист-пояснення про те, що дія положень про локалізацію не поширюється на учасника у зв’язку із тим, що товар вироблений країною, що входить у перелік країн-учасників міжнародних угод, ратифікованих Україною, та які передбачають міжнародні зобов’язання про те, що особливості локалізації не застосовуються до закупівель за певних умов), а також не надано, відповідно до вимог частини 3.11. розділу 3 тендерної документації та Додатку 2 тендерної документації Замовника, інформації в довільній формі про те, що ступінь локалізації виробництва пропонованого ним автомобіля складає не менше 15% із посиланням на інформацію на сайті PROZORRO про наявність зазначеної продукції у списку локалізованої продукції.
Відповідно до Закону України від 16.12.2021 № 1977-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості», який набрав чинності 14.07.2022, замовники зобов’язані застосовувати обов’язкові вимоги щодо наявності визначеного Законом України «Про публічні закупівлі» ступеня локалізації виробництва під час закупівлі певного переліку товарів галузі машинобудування.
З метою реалізації положень Закону прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товару та здійснення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
У пункті 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону зазначено, що цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). Згідно Порядку №861 перелік товарів, які відповідають ступеню локалізації, оприлюднюється на веб-порталі та офіційному веб-сайті Мінекономіки.
У пункті 3 Порядку №861 вказано, що дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», що підтверджується сертифікатом про походження товару.
Відповідно до пункту 13 Порядку №861 учасник, з яким укладено договір про закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, одночасно з передачею товару надає замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю.
Як зазначено вище, учасником ТОВ «Ельван» поданими у складі тендерної пропозиції документами не підтверджено, що на пропонований ним товар не поширюються вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а також не надано, відповідно до вимог частини 3.11. розділу 3 тендерної документації та Додатку 2 тендерної документації Замовника, інформації в довільній формі про те, що ступінь локалізації виробництва пропонованого ним автомобіля складає не менше 15% із посиланням на інформацію на сайті PROZORRO про наявність зазначеної продукції у списку локалізованої продукції.
Таким чином, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ельван», яка не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір від 14.07.2023 №127.
Крім того, з урахуванням вищевикладеного та того, що вартість предмета закупівлі за процедурою закупівлі UA-2023-06-19-015143-a перевищує 200 тис. гривень та не перевищує пороги, встановлені відповідними міжнародними угодами України, закупівля товару за досліджуваною процедурою закупівлі повинна здійснюватись виключно, якщо ступінь локалізації виробництва такого товару дорівнює чи перевищує 10 відсотків у 2022 році та 15 відсотків у 2023 році.
Проведеним під час моніторингу аналізом Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації на офіційному веб-сайті Мінекономіки (https://cutt.ly/SX8MmIQ) та на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua/page/localisation) інформації щодо товару «Вантажний автомобіль КрАЗ–250» за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби не виявлено.
Отже, Замовником закупівлю товару «Вантажний автомобіль КрАЗ–250» (очікувана вартість – 2 160 000,00 грн з ПДВ, сума укладеного договору 2 160 000,00 грн з ПДВ здійснено з порушенням вимог пункту 3 Особливостей №1178, а також підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені пунктом 47 Особливостей №1178 та спосіб підтвердження відповідності учасників викладені у Додатку № 1 до тендерної документації Замовника.
Так, у розділі 2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника міститься перелік документів, які переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.
Зокрема, на підтвердження відсутності підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178 переможець закупівлі повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про те, що між переможцем та Замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із Замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідку з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Проте, моніторингом встановлено, що ТОВ «Ельван», як переможцем тендеру, якому Замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178, чим недотримано вимогу норми пункту 47 Особливостей №1178 та вимог Додатку №1 до тендерної документації Замовника.
Згідно з нормами підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178.
Однак, на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця тендеру ТОВ «Ельван», а укладено з ним договір від 17.07.2023 №127 на суму 2 160 000,00 гривень. |
|