Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 08.08.2023 11:25. Дата останього редагування моніторингу 11.08.2023 15:41

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-08-08-000001  
ID d7299ab619ca462b91e543a7a8787fb1  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.

Моніторинг опубліковано
08.08.23
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання звернення з вимогами про усунення порушення встановлено порушення пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання стану виконання рішення органу оскарження встановлено порушення частини 22 статті 18 Закону в частині невиконання у встановлений термін рішення Комісії АМКУ від 04.07.2023 № 9889-р/пк-пз, яке не було оскаржене до суду. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення ?:monitoring conclusion violationType corruptionUntimely, ?:monitoring conclusion violationType notComplyDecisionACU  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель -  
Дата публікації 11.08.2023 15:41  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та звернення з вимогами про усунення порушення, стан виконання рішень органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Хмельницького комунального підприємства «Електротранс» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.06.2023 № б/н, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 13.06.2023, відповіді Замовника від 13.06.2023, звернення з вимогами про усунення порушення від 13.06.2023 за номером UA-2023-06-10-000330-a.a1, скаргу учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «УКРТЕХПРОМ» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «УКРТЕХПРОМ») від 14.06.2023 № UA-2023-06-10-000330-a.b2, рішення органу оскарження від 04.07.2023 № 9889-р/пк-пз (далі – Рішення від 04.07.2023 № 9889), інформація про відміну. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії (Комісії) АМКУ не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Моніторингом встановлено, що ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «УКРТЕХПРОМ» 13.06.2023 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою про усунення порушення UA-2023-06-10-000330-a.a1 під час проведення тендеру. Проте в порушення пункту 54 Особливостей замовник не надав відповідь на звернення з вимогою про усунення порушення під час проведення тендеру. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу встановлено, що згідно рішення Комісії АМКУ від 04.07.2023 № 9889 за результатами розгляду скарги ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «УКРТЕХПРОМ» від 14.06.2023 Замовника зобов’язано внести зміни до тендерної документації. Зазначене рішення органу оскарження оприлюднено в електронній системі закупівель 07.07.2023. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Враховуючи викладене за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог частини 22 статті 18 Закону Замовником не виконано у встановлений термін рішення органу оскарження, яке не було оскаржене до суду. Відповідно до підпункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Станом на дату завершення моніторингу (11.08.2023) Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено рішення про відміну відкритих торгів.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 11.08.2023 15:41  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.08.2023 № 42-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Валерій ДЗЮБЛЮК Додаток до наказу від 08.08.2023 № 42-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 4 UA-2023-06-10-000330-a 10.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 08.08.2023 00:00  
Дата публікації 08.08.2023 15:45  
Дата створення 08.08.2023 15:45  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913645  
Адреса організації Ukraine, Хмельницький  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 38) 265-15-33
innamonarch@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 08.08.2023 15:45 - 30.08.2023 00:00  
Дата публікації висновку про результати 11.08.2023 15:41 - 26.08.2023 00:00