Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.01.2018 01:25. Дата останніх змін - 21.02.2018 21:27

Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери, ноутбуки) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-13-000001-c  
ID df11fef2aa5a4767a5ce53cc2c93b140  
Очікувана вартість закупівлі
755`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти, молоді та спорту  
Очікувана вартість закупівлі 755`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`780.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 22`650.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
13.01.18
Період уточнень
до 19.01.18
Період оскаржень
до 25.01.18
Подання пропозицій
до 29.01.18
Аукціон
29.01.18
Кваліфікація переможця
з 29.01.18
Пропозиції розглянуті
з 01.02.18
Завершена
21.02.18
15.01.2018, 11:36
Місце поставки
Запитання щодо предмету закупівлі Машини для обробки даних (апаратна части
Просимо уточнити розподіл обладнання (номенклатуру та кількість), що є предметом закупівлі, за місцями доставки, що вказані у Технічній специфікації та Договорі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.01.2018, 11:11)
Доброго дня! Розподіл обладнання (номенклатуру та кількість), що є предметом закупівлі за місцями доставки буде узгоджений при підписанні договору про закупівлю після проведення відкритих торгів. На нашу думку, це не вплине на формування ціни, оскільки ці два населених пункти знаходяться близько один від одного. Орієнтовно плануються розподілити порівну кількість та номенклатуру.
15.01.2018, 17:32
Вимоги до БЖ
Запитання щодо предмету закупівлі Машини для обробки даних (апаратна части
В технічній специфікації (ДОДАТОК 3) не вказані вимоги щодо потужності блоку живлення корпусу системного блоку. Можна пропонувати будь-який, що забезпечує дієздатність системного блоку?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.01.2018, 13:39)
відповідні зміни будуть внесені
16.01.2018, 17:14
п.2.5. проекту Договору
Загальне запитання щодо оголошення
Товар повинен передаватися Замовнику шляхом інсталяції. Умовами ані ТД, ані Додатком № 3до ТД не передбачена інсталяція. А предметом закупівлі безпосередньо є ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери, ноутбуки) - ТОВАР, а не послуги чи роботи. Прохання, внести відповідні зміни до проекту Договору.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.01.2018, 11:40)
Доброго дня! Відповідно до п.5 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. «Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.». Тож Замовником дотримані вимоги Закону та інших законодавчих актів.
16.01.2018, 17:23
Проект Договору
Загальне запитання щодо оголошення
В Розділі "V. ПОСТАВКА ТОВАРІВ" - порушена нумерація. В Розділі "IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ" - мова йдеться про розрахунок на підставі видаткової накладної та Акту приймання-передачі товару. Але строки підписання Сторонами Акту приймання-передачі відсутні. Прохання надати уточнення з цього питання, оскільки в п. "5.4." мова йде про перехід ризиків випадкового знищення, права власності і т.д. на Товар, а також внести відповідні зміни до проекту Договору.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.01.2018, 11:41)
Доброго дня! П.3 Розділом VI та Додатком 4 тендерної документації передбачено «…Зазначені в Додатку 4 основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.». Акт приймання-передачі товару підписується тільки після виконання вимог п.п. 2.1., 2.5., 2.6., 5.2. та інших вимог договору.
17.01.2018, 17:42
Забезпечення тенедерної пропозиції
Загальне запитання щодо оголошення
У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати окрім гарантії сканований оригінал платіжного доручення з відміткою банку про сплату суми коштів, що підтверджує внесення Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції. А який документ має надати Учасник, якщо сума коштів не вноситься безпосередньо на рахунок у банковській установі задля забезпечення тендерної пропозиції, а вже знаходятся на ньому? Чи взагалі є віртуальними? ТД передбачено обов’язковість накладення ЕЦП - що є достатнім доказом чинності БГ. Прохання видалити дану умову, оскільки вона обмежує й звужує коло можливих, потенційних Учасників.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.01.2018, 13:46)
Доброго дня! Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації та у відповідності з оголошенням про проведення процедури відкритих торгів передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, засвідчена електронним цифровим підписом та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Додатково передбачено надання у складі тендерної пропозиції оригінал платіжного доручення, що підтверджує внесення Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції.
Фактично виходячи з вимог тендерної документації передбачена банківська гарантія з грошовим покриттям. Дана вимога була сформована передусім з метою уникнення недобросовісних учасників, які в більшості випадків у разі надання непокритих гарантій порушують умови запропоновані згідно поданих тендерних пропозицій.
В подальшому в разі настання випадків у яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику згідно норм Замовник стикається з рядом проблемних ситуацій, які в подальшому призводять до судових тяжб, неможливості стягнення зазначених вище коштів, і як наслідок порушення норм Закону в частині неповернення даних коштів та відповідно забезпечення їх перерахуванню до відповідного бюджету.
Такі вимоги в жодному разі не звужують коло учасників, оскільки кожен може звернутись до банку та отримати вищевказану гарантію та документ що підтверджує фактичне внесення відповідних коштів. З цього приводу є практика АМКУ, що підтверджує недискримінаційність даних вимог.