Процедура закупівлі оголошена 13.01.2018 01:25. Дата останніх змін - 21.02.2018 21:27
Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери, ноутбуки) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2018-01-13-000001-c | |
ID | df11fef2aa5a4767a5ce53cc2c93b140 |
Очікувана вартість закупівлі
755`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління освіти, молоді та спорту | |
Очікувана вартість закупівлі | 755`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 3`780.00 Гривня | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 22`650.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
13.01.18
Період уточнень
до 19.01.18
Період оскаржень
до 25.01.18
Подання пропозицій
до 29.01.18
Аукціон
29.01.18
Кваліфікація переможця
з 29.01.18
Пропозиції розглянуті
з 01.02.18
Завершена
21.02.18
14.01.2018, 18:25. ID: UA-2018-01-13-000001-c.c1
Вимога (Скарга)
Чи вірно вказано модель ноутбуку?
Відповідно до ЗУ "про публічні закупівлі" не дозовляється надавати приоритети конкретним виробникам та моделям обладнання. У Вас у додатку "технічні вимоги" вказано конкретну марку виробника та модель ноутбуку ASUS X541NA-DM127 15.6 FHD AG/Intel Pen N4200/4/128SSD/Intel HD/EOS - чи вірне Ваше ствердження?
На вашу вимогу UA-2018-01-13-000001-c.c1 від 14.01.2018 року надаємо роз'яснення: пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» встановлено, що «…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"….». В тендерній документації виконані вимоги Закону, а саме, Розділ V. та Додаток 3 до тендерної документації містить таку інформацію – «Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент». Учасник закупівлі може запропонувати продукцію любого виробника, за умови відповідності технічних характеристик вимогам тендерної документації та бути не гіршими, ніж вимагається технічним завданням.
Відповідь замовника: 17.01.2018 11:04
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
14.01.2018, 18:28. ID: UA-2018-01-13-000001-c.c2
Вимога (Скарга)
Вимога.
Відповідно до ЗУ "про публічні закупівлі" не дозовляється надавати приоритети конкретним виробникам та моделям обладнання. У Вас у додатку "технічні вимоги" вказано модель системного блоку Системний блок LP 6101 - чи вірне Ваше ствердження?
На вашу вимогу UA-2018-01-13-000001-c.c2 від 14.01.2018 року надаємо роз'яснення: пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» встановлено, що «…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"….». В тендерній документації виконані вимоги Закону, а саме, Розділ V. та Додаток 3 до тендерної документації містить таку інформацію – «Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент». Учасник закупівлі може запропонувати продукцію любого виробника, за умови відповідності технічних характеристик вимогам тендерної документації.
Відповідь замовника: 17.01.2018 11:10
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
18.01.2018, 18:11. ID: UA-2018-01-13-000001-c.b4
Вимога (Скарга)
Додаток №3. Порядок постачання продукції
Доброго дня. Наступна вимога, у зв'язку з невиправдано коротким строком, унеможливлює участь постачальників, які не мають складських приміщень у безпосередній географічній близькості до місця розташування Замовника. "Доставка, розвантаження та підключення продукції здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок протягом одного робочого дня з моменту надання відповідної заявки." Вимагаємо видалення з тендерної документації даної умови, як дискримінуючої.
На вашу вимогу UA-2018-01-13-000001-c.b4 від 18.01.2018 року надаємо роз'яснення: частиною 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» встановлено, що «…Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.….». В тендерній документації не міститься вимога щодо наявності складських приміщень, тому учасники беруть участь в торгах враховуючи тільки свої можливості (наявність товару, транспорту його поставити, спеціалістів його підключити, тощо). Замовник самостійно встановлює строки поставки, виходячи з потреб навчальних закладів, враховуючи навчальний процес. Тож, всі зацікавлені Учасники, які мають можливість поставити відповідний товар, можуть взяти участь в процедурі закупівлі.
Відповідь замовника: 20.01.2018 11:32
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена