Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 06.11.2023 11:06. Дата останього редагування моніторингу 14.11.2023 09:31

Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-11-06-000018  
ID 78d55ec23a0a49889b7b85430ef117a3  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
06.11.23
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатом розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 10.11.2023 11:37  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу:10.11.2023. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 20.04.2023 (далі – Особливості); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП Новокаховське пасажирське комунальне підприємство «Автоцентр» (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 15.05.2023 №24; пропозицію учасника ТОВ «Торгова Компанія «Спецзапчасть»; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій від 29.05.2023 №29; повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2023; договір про закупівлю від 12.06.2023 №5. За результатом проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне. Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Натомість, абзацом другим пункту 11.5 Проекту договору про закупівлю, зміст якого наведено у Додатку 5 тендерної документації встановлено, що: «Істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, вичерпний перелік підстав, за якими надається право вносити зміни до істотних умов договору про закупівлю, наведено у пункті 19 Особливостей. Таким чином, при складанні абзацу другого пункту 11.5 Проекту договору про закупівлю, зміст якого наведено у Додатку 5 тендерної документації Замовником не враховано пункт 19 Особливостей, що порушує вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 10.11.2023 11:37  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Здійснені заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення ( наказ №15 від18.08.2023р.)  
Дата редагування  
Дата створення 14.11.2023 08:53  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації: Підтверджено  
Дата створення 14.11.2023 09:31  

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.11.2023 № 51-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 06.11.2023. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 06.11.2023 №51-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-15-005694-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 2 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 06.11.2023 00:00  
Дата публікації 06.11.2023 11:26  
Дата створення 06.11.2023 11:26  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41168685  
Адреса організації Ukraine, Херсон  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 50) 566-96-32
tsepelev_i@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 06.11.2023 11:26 - 28.11.2023 00:00  
Дата публікації висновку про результати 10.11.2023 11:37 - 25.11.2023 00:00