Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 13.06.2023 14:01. Дата останього редагування моніторингу 02.08.2023 12:00

Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-06-13-000111  
ID 75035ea7ca954b40abb5303a0a516e4d  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
13.06.23
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення пункту 3 та пункту 28 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 04.07.2023 20:24  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Міськоформлення» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-05-12-010479-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від ХХ.ХХ2023 № ХХ; Лот 1: тендерну пропозицію ФОП «Романенко Володимир Олексійович»; протокол щодо прийняття рішення про намір укласти договори з переможцями від 01.06.2023; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-05-12-010479-a; договір від 19.06.2023 № 2, укладений з ФОП «Романенко Володимир Олексійович» на суму 288 000,00 грн (без ПДВ); Лот 2: тендерну пропозицію ФОП «Романенко Володимир Олексійович»; протокол щодо прийняття рішення про намір укласти договори з переможцями від 01.06.2023; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-05-12-010479-a; договір від 19.06.2023 № 3, укладений з ФОП «Романенко Володимир Олексійович» на суму 94 000,00 грн (без ПДВ); Лот 3: тендерну пропозицію ФОП «Ананьєв Сергій Григорович»; протокол щодо прийняття рішення про намір укласти договори з переможцями від 01.06.2023; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-05-12-010479-a; договір від 19.06.2023 № 1, укладений з ФОП «Ананьєв Сергій Григорович» на суму 164000,00 грн (без ПДВ); Лот 4: тендерну пропозицію ФОП «Лісничий Віталій Володимирович»; протокол щодо прийняття рішення про намір укласти договори з переможцями від 01.06.2023; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-05-12-010479-a; договір від 19.06.2023 № 3, укладений з ФОП «Лісничий Віталій Володимирович» на суму 70000,00 грн (без ПДВ); Лот 5: тендерну пропозицію ФОП «Ананьєв Сергій Григорович»; протокол щодо прийняття рішення про намір укласти договори з переможцями від 01.06.2023; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-05-12-010479-a; договір від 19.06.2023 № 2, укладений з ФОП «Ананьєв Сергій Григорович» на суму 94000,00 грн (без ПДВ); Лот 6: тендерну пропозицію ФОП «Ананьєв Сергій Григорович»; протокол щодо прийняття рішення про намір укласти договори з переможцями від 01.06.2023; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-05-12-010479-a; договір від 19.06.2023 № 1, укладений з ФОП «Ананьєв Сергій Григорович» на суму 282000,00 грн (без ПДВ); Лот 7: тендерну пропозицію ФОП «Лісничий Віталій Володимирович»; протокол щодо прийняття рішення про намір укласти договори з переможцями від 01.06.2023; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-05-12-010479-a; договір від 19.06.2023 № 4, укладений з ФОП «Лісничий Віталій Володимирович» на суму 464000,00 грн (без ПДВ); Лот 8: тендерну пропозицію ФОП «Лісничий Віталій Володимирович»; протокол щодо прийняття рішення про намір укласти договори з переможцями від 01.06.2023; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-05-12-010479-a; договір від 19.06.2023 № 5, укладений з ФОП «Лісничий Віталій Володимирович» на суму 52 000,00 грн (без ПДВ). Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено, що тендерна документація розроблена Замовником згідно з Законом, проте без урахування Особливостей, що є порушенням чинного законодавства, а саме пунктів 3, 28 Постанови № 1178 в частині недотримання порядку оформлення тендерної документації, а саме: - пунктом 1 розділу 2 тендерної документації передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, тоді як пунктом 51 Особливостей встановлено строк - не пізніше ніж за 3 дні; - пунктом 1 розділу 2 тендерної документації передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру, а для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менше як на 7 днів, тоді як пунктом 51 Особливостей встановлено строк - не менш як на 4 дні; - пунктом 2 розділу 2 тендерної документації передбачено, що у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується Замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше 7 днів, тоді як пунктом 51 Особливостей встановлено строк - не менше 4 днів; - пунктом 2 розділу 4 тендерної документації передбачено, що дата і час розкриття тендерних пропозицій та дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель, тоді як пунктом 35 Особливостей встановлено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону; - пунктом 1 розділу 5 тендерної документації передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону, тоді як пунктом 35 Особливостей встановлено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону; - в тендерній документації не зазначено інформації про прийняття чи не прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, в той час як обов’язок зазначення даної інформації передбачено пунктом 28 Особливостей; - пунктом 6 розділу 5 тендерної документації передбачено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, тоді як пунктом 44 Особливостей встановлено строк, що не перевищує 4 дні; - пунктом 2 розділу 6 тендерної документації передбачено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, тоді як пунктом 46 Особливостей встановлено строк не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю; - пункт 2 розділу 6 тендерної документації: з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тоді як пунктом 46 Особливостей встановлено строк - не раніше ніж через 5 днів; - у додатках 3 та 4 тендерної документації замовником зазначено, що учасники підтверджують відсутність підстав у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції переможця відповідно до статті 17 Закону, тоді як пунктом 44 Особливостей визначено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 44 (крім абзацу 14), шляхом самостійного декларування відсутності підстав для відхилення в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 16.06.2023 через електронну систему закупівель замовнику надано відповідний запит. Замовником на момент завершення моніторингу в електронній системі закупівель відповідь на запит не надано. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення Замовником чинного законодавства, в частині не відхилення тендерних пропозицій учасників на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178 за наявності документальних підстав для відхилення. Так, замовником в додатку 2 до тендерної документації серед іншого вимагається надання учасником документів, що підтверджують повноваження посадової особи/представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, які в складі тендерної пропозиції ФОП «Ананьєв Сергій Григорович» не надано. Вказаним, учасником не дотримано умов тендерної документації Замовника. Крім цього, замовником в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасник накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо та на тендерну пропозицію в цілому. У випадку відсутності КЕП учасника, відповідно до умов тендерної документації пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає вимогам до учасника відповідно до законодавства та буде відхилена. Однак, тендерні пропозиції учасників ФОП «Романенко Володимир Олексійович», ФОП «Ананьєв Сергій Григорович», ФОП «Лісничий Віталій Володимирович» (по всім лотам) завантажено у формі електронних документів та не містять кваліфікованого електронного підпису на кожному електронному документі тендерної пропозиції, чим порушено умови тендерної документації. В той же час, накладений на пропозиції в цілому по лотах №№ 1-8 учасників ФОП «Романенко Володимир Олексійович», ФОП «Ананьєв Сергій Григорович», ФОП «Лісничий Віталій Володимирович» електронний підпис являється УЕП (удосконалений електронний підпис) замість КЕП (кваліфікований електронний підпис), чим порушено вимоги тендерної документації замовника, а саме пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає, зокрема, іншим вимогам щодо предмета закупівлі, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих Особливостей. З урахуванням викладеного, тендерні пропозиції учасників ФОП «Романенко Володимир Олексійович» (лот №№ 1, 2), ФОП «Ананьєв Сергій Григорович» (лот №№ 3, 5, 6), ФОП «Лісничий Віталій Володимирович» (лот №№ 4, 7, 8) не відповідали вимогам тендерної документації замовника та підлягали відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178, що не забезпечено замовником. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників також установлено порушення Замовником чинного законодавства в частині не відхилення тендерних пропозицій переможців на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих Особливостей. Так, учасниками-переможцями закупівлі: - ФОП «Романенко Володимир Олексійович» (лот №№ 1, 2), ФОП «Ананьєв Сергій Григорович» (лот №№ 3, 5, 6), не надано документи переможця, про що свідчить електронна система закупівель; - ФОП «Лісничий Віталій Володимирович» (лот №№ 4, 7, 8) надав документи переможця (в складі тендерної пропозиції) не в повному обсязі (тільки довідку про несудимість), про що свідчить електронна система закупівель. При цьому, замовником в тендерній документації зазначено, що: - тендерна пропозиція переможця відхиляється якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону (пункт 5 Розділу V); - переможець повинен подати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, зазначені у Додатку 4 до тендерної документації (пункт 6 Розділу V). Згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих Особливостей. Таким чином, замовник на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178 не відхилив тендерні пропозиції учасників-переможців ФОП «Романенко Володимир Олексійович» (лот №№ 1, 2), ФОП «Ананьєв Сергій Григорович» (лот №№ 3, 5, 6), ФОП «Лісничий Віталій Володимирович» (лот №№ 4, 7, 8), а визначив їх переможцями і підписав з ними договори про закупівлю: Лот 1: договір від 19.06.2023 № 2, укладений з ФОП «Романенко Володимир Олексійович» на суму 288 000,00 грн (без ПДВ); Лот 2: договір від 19.06.2023 № 3, укладений з ФОП «Романенко Володимир Олексійович» на суму 94 000,00 грн (без ПДВ); Лот 3: договір від 19.06.2023 № 1, укладений з ФОП «Ананьєв Сергій Григорович» на суму 164000,00 грн (без ПДВ); Лот 4: договір від 19.06.2023 № 3, укладений з ФОП «Лісничий Віталій Володимирович» на суму 70000,00 грн (без ПДВ); Лот 5: договір від 19.06.2023 № 2, укладений з ФОП «Ананьєв Сергій Григорович» на суму 94000,00 грн (без ПДВ); Лот 6: договір від 19.06.2023 № 1, укладений з ФОП «Ананьєв Сергій Григорович» на суму 282000,00 грн (без ПДВ); Лот 7: договір від 19.06.2023 № 4, укладений з ФОП «Лісничий Віталій Володимирович» на суму 464000,00 грн (без ПДВ); Лот 8: договір від 19.06.2023 № 5, укладений з ФОП «Лісничий Віталій Володимирович» на суму 52 000,00 грн (без ПДВ). Моніторингом питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення Замовником чинного законодавства, в частині ненадання замовником пояснення на запит органу державного фінансового контролю як це передбачено частиною 5 статті 8 Закону. Згідно пункту 23 Постанови № 1178 «Моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону». Нормами частини п’ятої статті 8 Закону передбачено, що Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Так, в ході моніторингу 16.06.2023 через електронну систему закупівель замовнику надано запит. Однак, на момент завершення моніторингу в електронній системі закупівель замовником відповідь на запит не надано, чим порушено частину п’ятої статті 8 Закону в частині не надання відповіді на запит органу державного фінансового органу.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 04.07.2023 20:24  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис КП «Міськоформлення» 01.08.2023 отримало лист Управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області № 201631-14/2547-2023 від 31.07.2023 про надання інформації, з якого стало відомо про проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-12-010479-а та надаємо наступні пояснення. 1. Відповідно до законодавства, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до переліку вичерпних підстав. У даній процедурі закупівлі уповноваженій особі були відсутні очевидні підстави для прийняття Замовником рішення про відмову учасника в участі у процедурі закупівлі. 2. Так, замовником в додатку 2 до тендерної документації серед іншого вимагається надання учасником документів, що підтверджують повноваження посадової особи/представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, які в складі тендерної пропозиції ФОП Ананьєвим Сергієм Григоровичем не надано. Проте, згідно з пунктом 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Дана інформація перевірена у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, де наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів). 3. Замовником в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасник накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо та на тендерну пропозицію в цілому. Однак, тендерні пропозиції учасників ФОП «Романенко Володимир Олексійович», ФОП «Ананьєв Сергій Григорович», ФОП «Лісничий Віталій Володимирович» (по всім лотам) завантажено у формі електронних документів та не містять кваліфікованого електронного підпису на кожному електронному документі тендерної пропозиції, але в той же час електронний підпис накладений на пропозиції в цілому по лотах, що задовольняє Замовника вцілому та не завадило розгляду тендерної пропозиції. 4. Щодо накладених електронних підписів УЕП чи КЕП Замовник не вбачає суттєвої різниці та підстави у відмові або помилки для виправлення учасником. 5. Переможець тендеру, на етапі подання заявки на участь у тендері надав документи, що підтверджують відсутність підстав, у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції переможця. Тому на етапі оголошення переможця додатково документи, що підтверджують відсутності підстав у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції переможця відповідно, не вимагалися замовником, так як буди надані на етапі подання зави на учать у процедурі закупівлі. 6. Учасники ФОП Романенко В.О. та Ананьєв С.Г. надали Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про несудимість із зазначенням інформації про те, що до кримінальної відповідальності не притягуються, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, в паровому вигляді. 7. Довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією дії із зазначеним інформації про те, що за результатами пошуку не було знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, надана Замовнику учасниками в паперовому вигляді. 8. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовнику стало відомо про проведений моніторинг 01.08.2023 та 02.08.2023 Замовник надав пояснення, що не порушує триденний термін строку надання пояснення. Також КП «Міськоформлення» інформує, що вперше проводили тендер з лотами, який відбувся, за результатами якого були оголошені переможці, та в свою чергу запевняє, що результати моніторингу вивчено та прийняті до уваги з метою недопущення порушень у подальшому з урахуваннями зауважень. Крім того до уповонаженої особи, з метою вжиття заходів реагування та з метою недопущення порушень у подальшому застосавано стягнення: -Догана -Скасування щомісячної премії, надбавки за виконання функцій уповноваженої особи - Провести додаткові навчання  
Дата редагування  
Дата створення 02.08.2023 11:15  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.06.2023 № 61-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 13.06.2023 № 61-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-05-12-010479-a, 12.05.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 13.06.2023 00:00  
Дата публікації 13.06.2023 14:26  
Дата створення 13.06.2023 14:26  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127020  
Адреса організації Ukraine, Полтава  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 66) 229-59-96
lika-aa@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 13.06.2023 14:26 - 05.07.2023 00:00  
Дата публікації висновку про результати 04.07.2023 20:24 - 19.07.2023 00:00