Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 24.04.2023 16:05. Дата останього редагування моніторингу 08.05.2023 09:02

Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

ID моніторингу UA-M-2023-04-24-000061  
ID 9f08b4f95b874ad08d1d381a5f6c0ae3  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
24.04.23
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Костюк В.І, встановлено порушення вимог підпункту 1 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 12.04.2023 за №73 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 28.04.2023 11:05  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу Нагірянської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.01.2023, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Костюка Віталія Івановича (далі - ФОП Костюк В.І.), вимого про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи №27 від 31.03.2023, повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2023, договір від 12.04.2023 за №73, пояснення (із долученими документами) Замовника від 27.04.2023 отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Костюк В.І.. встановлено наступне. Згідно додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо надання учасниками закупівлі свідоцтва про державну реєстрацію або виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців отриманий не раніше ніж за тридцять календарних днів до дня оприлюднення на веб-порталі оголошення про закупівлю. Замовник розглянувши тендерну пропозицію ФОП Костюк В.І., встановив, що у складі пропозиції подано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, від 07.04.2021 та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 12.07.2022. У зв’язку із тим, що вказані документи видані раніше ніж за тридцять календарних днів до дня оприлюднення на веб-порталі оголошення про закупівлю замовником розміщено вимогу про усунення невідповідностей. ФОП Костюк В.І. не виправив виявлені замовником невідповідності в документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак, на порушення вимог підпункту 1 пункту 41 Постанови № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Костюк В.І., як таку, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 28.04.2023 11:05  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівлі, Гуманітарним відділом Нагірянської сільської ради Чортківського району Тернопільської області здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме підписана та оприлюднена додаткова угода про розірвання договору  
Дата редагування  
Дата створення 05.05.2023 22:32  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис Порушення усунуто.  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій): Підтверджено  
Дата створення 08.05.2023 09:01  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.04.2023 № 35-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Ганна ШКЛЯР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 24.04.2023 №35-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 8. UA-2023-03-18-000383-a від 18.03.2023 - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 24.04.2023 00:00  
Дата публікації 24.04.2023 16:21  
Дата створення 24.04.2023 16:21  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913637  
Адреса організації Ukraine, Тернопіль  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 96) 824-74-97
0909oksana@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 24.04.2023 16:21 - 16.05.2023 00:00  
Дата публікації висновку про результати 28.04.2023 11:05 - 13.05.2023 00:00