Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 03.07.2023 09:48. Дата останього редагування моніторингу 29.08.2023 09:29

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-07-03-000021  
ID e5cfb39f83c640c28a660ff97f36c537  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
03.07.23
Вирішено

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 11 частини першої статті 10 Закону, в частині не оприлюднення змін до договору у повному обсязі. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЕВЛЮШ МОНОЛІТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 21.07.2023 14:46  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Центр інвестицій та розвитку» Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник,) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.03.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СЕВЛЮШ МОНОЛІТ» (далі – ТОВ «СЕВЛЮШ МОНОЛІТ»), повідомлення про продовження строку розгляду пропозиції від 28.03.2023, повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2023, договір від 10.04.2023 № 14 на суму 22 767 142,00 грн, додаткова угода від 29.06.2023 № 03. Статтею 10 Закону передбачено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник оприлюднив додаткову угоду № 03 від 29.06.2023 до Договору від 10.04.2023 № 14, укладеному з переможцем торгів ТОВ «СЕВЛЮШ МОНОЛІТ», не в повному обсязі, а саме: без додатків №1, № 2 до додаткової угоди № 3. На запит Держаудитслужби від 11.07.2023 про надання пояснень щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель додатків до додаткової угоди від 29.06.2023 № 03 Замовник 13.07.2023 зазначив, зокрема, що «…Під час оприлюднення в електронній системі закупівель (далі — Електронна система) через авторизований електронний майданчик змін до договору за предметом «Реконструкція вулиці Миру та площі Миру в м. Виноградів, Закарпатської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) сталася технічна (механічна) помилка, а саме: При додаванні додаткової угоди у розділі зміни прикріплено Додаткову угоду № 3 від 29.06.2023р. без сканованих Додатків 1 та 2 (з технічних причин не прикріпило додані додатки). Додати скановані Додатків 2 та 3 до Додаткової угоди № 3 від 29.06.2023р. після внесення змін та накладення електронного підпису технічно неможливо…» При цьому, Замовник в електронній системі закупівель 13.07.2023 оприлюднив додатки № 1 та № 2 до Договору в повному обсязі. Отже Замовник оприлюднив додаткову угоду від 29.06.2023 № 03 не в повному обсязі, а саме: без додатків №1, № 2, чим порушив вимоги абзацу 11 частини першої статті 10 Закону.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 21.07.2023 14:46  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Інформуємо про виконання висновку: на підставі Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З огляду на викладене, Замовником прийнято заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а саме винесення попередження від 28.07.2023р. №60 уповноваженій особі про недопущення встановлених у Висновку порушень у майбутньому (оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу згідно вимог Закону).  
Дата редагування  
Дата створення 28.07.2023 12:40  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис шляхом винесення попередження від 28.07.2023р. №60 уповноваженій особі про недопущення встановлених у Висновку порушень у майбутньому  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу: Підтверджено  
Дата створення 29.08.2023 09:29  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.06.2023 № 204 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 30 UA-2023-03-15-012782-a 15.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 30.06.2023 00:00  
Дата публікації 03.07.2023 16:14  
Дата створення 03.07.2023 16:14  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
vynohradov.monitoryng@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
onischuk.monitoryng@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 03.07.2023 16:14 - 25.07.2023 00:00  
Дата публікації висновку про результати 21.07.2023 14:46 - 05.08.2023 00:00