Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 31.07.2023 13:55. Дата останього редагування моніторингу 27.02.2025 10:42

Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-07-31-000021  
ID d821f4e8f33d4118a44142e130d25ffa  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
31.07.23
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, зокрема шляхом визнання недійсним договору про закупівлю від 08.03.2023 № 38, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та застосувати відповідні наслідки недійсності договору, передбачених статтею 216 Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публікації 03.08.2023 15:59  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), в редакції на дату проведення процедури закупівлі; внесення змін до тендерної документації; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 14.02.2023 № 14) зі змінами затвердженими протоколом від 22.02.2023 № 18 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «СТ-ПРОЗОРО» (далі – ТОВ «СТ-ПРОЗОРО»); протокольне рішення (протокол) від 28.02.2023 № 24; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 08.03.2023 № 38 (далі – Договір); звіт про результати проведення процедури закупівлі; інформація щодо переліку локалізованих товарів, оприлюднена в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Так, згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 розділу Х Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році – 15 відсотків. Підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х Закону передбачено, що дана умова застосовується до таких товарів: великовантажні мототранспортні засоби. Відповідно до вказаної умови законодавства додаток 2 до Тендерної документації містить наступні вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника та із посиланням (ID) про включення такого товару до Переліку, який присвоєно електронною системою закупівель або сертифікат походження товару, що підтверджує походження товару з країни, з якою Україна уклала міжнародну угоду та / або країни, яка є учасником Угоди СОТ про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». У складі тендерної пропозиції ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» надана Інформаційна довідка від 24.02.2023 № 616 (файл «технічна частина.pdf»), згідно з якою «Ступінь локалізації запропонованого до закупівлі товару, а саме Трактор КАТА КВ-504 з навісним обладнанням: причіп 2 ТСП-6, щітка комунальна дорожня з валом карданним ІУЦЛ 31.00.00 становить 29%». Разом з тим, вказана довідка не містить посилання «(ID) про включення такого товару до Переліку, який присвоєно електронною системою закупівель», що не відповідає умовам тендерної документації. Аналізом інформації, наявної в електронній системі закупівель, встановлено, що за станом на дату проведення закупівлі ступінь локалізації Трактора КАТА КВ-504, який належить до товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х Закону – великовантажні мототранспортні засоби, є непідтвердженим. При цьому, дана закупівля не належить до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Згідно з умовами додатку 2 до Тендерної документації: «У разі відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку або у разі, якщо ступінь локалізації товару є меншим ніж 15 відсотків або сертифікат походження товару не підтверджує, що країною походження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди та / або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону, а саме: не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства». Отже, тендерна пропозиція ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» підлягала відхиленню на підставі вищевказаної умови Тендерної документації, а також на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей. Проте, Замовник на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію цього учасника, визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 03.08.2023 15:59  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис КП ЖЕО вважає, що висновок моніторингу UA-M-2023-07-31-000021 - є необґрунтованими, протиправними та таким, що не відповідають приписам чинного законодавства, що в подальшому може призвести до можливого нового порушення позивачем чинного законодавства. Оскаржуваний висновок Держаудитслужби не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога визнання недійсним договору з переможцем публічної закупівлі , який виконано в повному обсязі, весь товар поставлено, розрахунки проведено (товар оплачено у повному обсязі), спричинить порушення інтересів обох сторін та матиме негативні наслідки для репутації КП ЖЕО, що є непропорційним у співвідношенні з виявленими недоліками. З огляду на вказане, КП ЖЕО звернулося до суду для визнання протиправним та скасування висновку моніторингу UA-M-2023-07-31-000021.  
Законодавство Закон України "Про публічні закупівлі" Стаття закону: 8.10 Версія законодавства: 2020-04-19  
Дата публікації 16.08.2023 16:17  
Дата створення 16.08.2023 16:17  
Дата відкриття провадження 29.08.2023  
Номер відкриття провадження 400/10684/23  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 31.07.2023 № 64-З Миколаїв Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 31.07.2023. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 31.07.2023 № 64-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 2 UA-2023-02-14-003933-a 14.02.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 31.07.2023 00:00  
Дата публікації 31.07.2023 14:43  
Дата створення 31.07.2023 14:43  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41168670  
Адреса організації Ukraine, Миколаїв  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 98) 065-88-20
nedbaylo128@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41168670  
Адреса організації Ukraine, Миколаїв  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 98) 065-88-20
i.i.nedbaylo@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 31.07.2023 14:43 - 22.08.2023 00:00  
Дата публікації висновку про результати 03.08.2023 15:59 - 18.08.2023 00:00