Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 03.05.2023 14:18. Дата останього редагування моніторингу 25.07.2024 16:51

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-05-03-000050  
ID dd9e40225162414795b2cad591b32e8c  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
03.05.23
Завершено

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення Інформація відсутня  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель -  
Дата публікації 17.05.2023 15:27  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Калуської міської ради Івано-Франківської області» (далі – Замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.01.2023 № 30; зміни до тендерної документації; нову редакцію тендерної документації, оприлюдненої 26.01.2023 в електронній системі закупівель; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; вимога про усунення порушення за UA-2023-01-19-014571-a.a1; пояснення Замовника, отримане 15.05.2023 в електронній системі закупівель; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕСТА МЕДІКЕЛ» за Лотами 1, 2, 5, 6 (далі – ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ»), фізичних осіб-підприємців Назімова В.Є. (далі – ФОП Назімов В.Є.) за Лотами 3, 4, Хім’яка М.М. за Лотом 3 (далі – ФОП Хім’як М.М.), Мурончика М.О. за Лотом 4 (далі - ФОП Мурончик М.О.); протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення щодо надання ФОП Назімов В.Є. належного обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції за Лотами 3, 4; протокольні рішення уповноваженої особи від 02.02.2023 № 54 та № 55 (Лоти 3, 4), від 03.02.2023 № 58 (Лот 1), № 59 (Лот 2), № 60 (Лот 3), № 61 (Лот 4), № 62 (Лот 5), № 63 (Лот 6); повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцями відкритих торгів ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ» за Лотами 1, 2, 5 та 6, ФОП Хім’як М.М. за Лотом 3 та ФОП Мурончик М.О. за Лотом 4 відповідно до пункту 44 Особливостей та вимог тендерної документації; договори про закупівлю від 10.02.2023 № 102 (Лот 1), № 103 (лот 2), № 104 (Лот 3), № 105 (лот 4); № 106 (Лот 5) та № 107 (лот 6); звіт про результати проведення процедури.  
Виявлено порушення (так/ні) ПОРУШЕННЯ НЕ ВИЯВЛЕНІ  
Дата створення 17.05.2023 15:27  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.05.2023 № 24-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 03.05.2023 № 24-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-19-014571-a, 19.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 03.05.2023 00:00  
Дата публікації 03.05.2023 14:52  
Дата створення 03.05.2023 14:52  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40919584  
Адреса організації Ukraine, Черкаси  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 47) 263-16-14
ira_valter@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 03.05.2023 14:52 - 25.05.2023 00:00  
Дата публікації висновку про результати 17.05.2023 15:27 - 23.05.2023 00:00