Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 02.05.2023 09:23. Дата останього редагування моніторингу 09.06.2023 12:16

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-05-02-000008  
ID 6c2a05457c7d488189a9bc4ae9908d4d  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
02.05.23
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 24.05.2023 13:10  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.01.2023 № 1/ВТ, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.01.2023, вимогу про усунення невідповідностей ФОП Невмержицький М.М., протокол відхилення ФОП Невмержицький М.М від 26.01.2023 № 3/ВТ, тендерну пропозицію ФОП Залізняк В.В (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2023, договір від 09.02.2023 №09/2023, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 05.05.2023 року. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Відповідно до пункту 3 Додатку №2 до ТД учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), шляхом подання довідки у довільній формі за підписом керівника або особи, уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), згідно поданої форми. Для документального підтвердження інформації у вищезазначеній довідці учасник повинен надати скан - копії аналогічних договорів, інформація по яких відображена в довідці та скан - копії листів - відгуків від замовників за наданими аналогічними договорами. Переможцем в складі тендерної пропозиції надано довідку від 20.01.2023 №3 про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка містить інформацію про 2 аналогічних договори. На виконання вищезазначених вимог учасник процедури закупівлі ФОП Залізняк В.В надав інформацію про аналогічний договір від 27.11.2020 № 1/27, проте не надав додаткові угоди від 31.12.2020 №1 та від 01.03.2021 №1/2 до цього ж договору, якими змінено істотні умови договору. Разом з цим учасник процедури закупівлі ФОП Залізняк В.В надав інформацію про ще один аналогічний договір від 24.02.2021 №82-Ш, проте не надав додаткові угоди від 06.05.2021 №1, від 12.05.2021 №2, від 02.06.2023 №3, від 24.11.21 №4, від 24.12.2021 №5, від 30.12.2021 №6, від 28.01.22 №7, від 25.03.22 №8, якими змінено істотні умови договору. Вказані додаткові угоди на дату подання учасником ФОП Залізняк В.В тендерної пропозициї були оприлюнені в електронній системі закупівель за номерами ID: UA-2020-11-02-001652-b та UA-2021-01-20-002642-c відповідно та є доступними для перегляду. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Враховуючи вищевикладене, в порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Залізняк В.В в зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону № 922 та уклав з ним договір на суму 3 298 250,00 гривень.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 24.05.2023 13:10  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис У зв'язку з непогодженням з висновком Північного офісу Держаудитслужби від 24.05.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-16-014375-a, Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 29 м. Львова повідомляє про оскарження цього висновку в судовому порядку шляхом подання 02.06.2023 року позовної заяви до Львівського окружного адміністративного суду.  
Законодавство Закон України "Про публічні закупівлі" Стаття закону: 8.10 Версія законодавства: 2020-04-19  
Дата публікації 02.06.2023 14:58  
Дата створення 02.06.2023 14:58  
Дата відкриття провадження 07.06.2023  
Номер відкриття провадження 380/12387/23  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.05.2023 № 118 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-01-16-014375-a 16.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 01.05.2023 00:00  
Дата публікації 02.05.2023 12:18  
Дата створення 02.05.2023 12:18  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479560  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 97) 188-19-24
lisitsyna9325@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 02.05.2023 12:18 - 24.05.2023 00:00  
Дата публікації висновку про результати 24.05.2023 13:10 - 08.06.2023 00:00