Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 07.02.2023 15:02. Дата останього редагування моніторингу 11.02.2025 16:07

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-02-07-000053  
ID 6f47d0cdd10a4c6f8fefffedb3d2769d  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
07.02.23
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог Наказу № 680. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 із змінами, внесеними Постановою № 1495 встановлені порушення вимог пунктів 35 та 41 Постанови № 1178 із змінами. За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, виконання Постанова № 710, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель -  
Дата публікації 16.02.2023 17:06  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1495), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Боянської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-01-16-007156-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.01.2023 № 8 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.01.2023; тендерну пропозицію учасника ФОП Майданський Василь Іванович (далі – ФОП Майданський В.І.); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 24.01.2023 № 22; повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2023; договір про закупівлю товару за бюджетні кошти від 02.02.2023 № 11 (далі – Договір № 11); Додаткові угоди від 07.02.2023 № 1 та від 08.02.2023 № 2 до Договору № 11; повідомлення про внесення змін до договору від 08.02.2023; пояснення Замовника, надане 13.02.2023 через електронну систему закупівель; звіт про виконання договору про закупівлю. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник на порушення вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» (далі – Наказ № 680), під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації, додатки тендерної документації не оприлюднив до електронної системи закупівель окремими файлами. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 із змінами, внесеними Постановою № 1495 встановлено, що тендерна документація Замовником складена з порушенням вимог Постанови № 1178 із змінами, внесеними Постановою № 1495, які набрали чинності з 03.01.2023 включно, зокрема: - у пункті 1.1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону, чим порушено вимоги пункту 35 Постанови № 1178 із змінами, внесеними Постановою № 1495 (пункт 7), відповідно до яких відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону; - у пункті 4 розділу V тендерної документації зазначено випадки, за яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника/переможця торгів із посиланням на норми статей Закону (зокрема, частина 14, частина 15 статті 29, частина 2 статті 28), в той час, коли такі підстави відхилення під час застосування відкритих торгів з особливостями передбачені Постановою № 1178 із змінами (пункт 39, абзац п’ятий пункту 38, абзац другий пункту 36 особливостей), чим порушив вимоги пункту 41 Постанови № 1178 із змінами, внесеними Постановою № 1495 (пункт 9). За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Майданський В.І. як такого, що не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей виходячи з наступного. Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації», переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зобов’язаний відхилити учасника переможця процедури закупівлі, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей. Так, повідомлення про намір укласти договір Замовник оприлюднив 24.01.2023, проте переможець закупівлі ФОП Майданський В.І. не завантажив документи, передбачені для переможця, чим не дотримав вимог пункту 44 Постанови № 1178 та пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Таким чином, на порушення абзацу третього підпункту третього пункту 41 Постанови № 1178 Замовник не відхилив переможця процедури закупівлі ФОП Майданський В.І. як такого, що не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей, а уклав з ним договір від 02.02.2023 № 11 на суму 308 550,00 гривень. В ході моніторингу Замовнику 08.02.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено запит про надання пояснень з приводу встановлених порушень. У відповідь Замовник 13.02.2023 оприлюднив пояснення, в якому, зокрема, зазначив, що ним прийнято рішення розірвати договір в зв’язку з неможливістю усунення порушення, що виникли через порушення законодавства з питань публічних закупівель та оприлюднив Додаткову угоду від 08.02.2023 № 2 про розірвання договору від 02.02.2023 № 11, укладеного з ФОП Майданський В.І., а також 10.02.2023 оприлюднив звіт про виконання договору у зв’язку із розірванням договору, чим усунув порушення, виявлені в ході моніторингу.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 16.02.2023 17:06  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Відповідно до моніторингу UA-M-2023-02-07-000053 органом фінансового контролю виявлені порушення законодавства про публічні закупівлі. Уповноваженою особою так само виявлені дані порушення, та на викоканання вказівок уповноваженого органу, враховуючи що договір не був виконаний, не здійснено проплат, сторони дійшли спільної згоди його розірвати. Додаткова угода про розірвання договору оприлюднена в електронній торговій системі.  
Дата редагування  
Дата створення 20.02.2023 13:21  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис Порушення усунуто шляхом розірвання договору  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу: Підтверджено; встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації: Підтверджено; встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій): Підтверджено  
Дата створення 27.02.2023 11:55  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.02.2023 № 7-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 07 лютого 2023 року № 7-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2023-01-16-013469-a від 16.01.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 07.02.2023 00:00  
Дата публікації 07.02.2023 16:15  
Дата створення 07.02.2023 16:15  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913650  
Адреса організації Ukraine, Чернівці  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 97) 693-73-06
bogdananikiforuk@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913650  
Адреса організації Ukraine, Чернівці  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 50) 315-41-81
k.v.skutar@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913650  
Адреса організації Ukraine, Чернівці  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 50) 315-41-81
k.v.skutar@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 07.02.2023 16:15 - 01.03.2023 00:00  
Дата публікації висновку про результати 16.02.2023 17:06 - 03.03.2023 00:00