Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 13.02.2023 16:17. Дата останього редагування моніторингу 07.03.2023 13:41

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-02-13-000085  
ID 27640df61a5442139701cb042715d46a  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
13.02.23
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА установлено порушення вимог пункту 40 та підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником пропозицій(ї) учасника(ів)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 27.01.2023 № 9, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 16.02.2023 16:24  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель КНЗ «Кмитівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 27.12.2022, тендерна пропозиція переможця ФОП СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 19.01.2023 до учасника ФОП СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.01.2023 № 01 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.01.2023 № 12 про намір укласти договір про закупівлю з ФОП СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2023, договір про закупівлю від 27.01.2023 № 9. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить посади посадової особи Замовника (Радзівон Вікторія Олександрівна) уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ФОП СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації встановлено умову, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку № 1 до тендерної документації встановлено умову, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник у складі пропозиції повинен надати дані про наявність автомобіля рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА наявна довідка про наявність обладнання та МТБ від 04.01.2023 № 1, в якій вказано про наявність двох автомобілів Mercedes-Benz Sprinter 316, 2015 року, з державними номерами АМ 7916 ЕО та АМ 8260 ЕО на підставі договору перевезення вантажу автомобільним транспортом від 01.12.2022 № 7, укладеного з ФОП Лашхіа Лаша Омарович. Проте, серед наданих учасником ФОП СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА в тендерній пропозиції документів відсутні дані про те, що вищевказані автомобілі обладнані холодильною установкою, а також відсутні дані про наявність іншого автомобілю рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою, чим не дотримано вимоги підпункту 1.3 пункту 1 розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку № 1 до тендерної документації та не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку № 1 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, досвід та наявність необхідного рівня знань, які будуть задіяні в процесі виконання замовлення, із зазначенням загальної кількості осіб та їх посад), а також, зазначенням інформації про осіб відповідальних за виконання замовлень, їх обов’язків та контактних телефонів. На підтвердження інформації зазначеної у вищевказаній довідці учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, копії посвідчення водія. На виконання вищевказаних вимог, учасник ФОП СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 04.01.2023 № 33, в якій зазначено інформацію наступного змісту: «фізична особа-підприємець Стернійчук Юля Олександрівна у своїй діяльності співпрацює з ФОП Лашхіа Лашою Омаровичем за договором перевезення, тому перевезення здійснює Лашхіа Лаша Омарович». Однак, у вищевказаній довідці не зазначено інформацію щодо контактного телефону Лашхіа Лаши Омаровича, чим не дотримано вимоги підпункту 2.1 пункту 2 розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку № 1 до тендерної документації. Також, моніторингом встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника ФОП СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА відсутні копія/ї посвідчення водія/їв, чим не дотримано вимоги підпункту 2.1 пункту 2 розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку № 1 до тендерної документації та відповідно не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Відповідно до пункту 6.4 розділу 6 тендерної документації встановлено умову, що «в проекті договору про закупівлю учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, місця та дати договору, ціни договору та Специфікації». На виконання вказаної вимоги учасник ФОП СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА у складі тендерної пропозиції надав заповнений проект договору. Однак, у наданому учасником ФОП СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА проекті договору заповнено пункт ціни договору та специфікацію до договору, чим не дотримано вимоги пункту 6.4 розділу 6 тендерної документації. Крім цього, Замовником 19.01.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якій зазначено, що «Учасник та переможець торгів ФОП «Стернійчук Ю.О» не надала у відповідній формі згідно Додатку 1 «технічні вимоги», а було надано «Технічну специфікацію» з невірно вказаними назвами предмета закупівлі та кількості, які не відповідають специфікації за кодом 1511000-2: М’ясо (м’ясо свинини (м’якоть охолоджена), м’ясо свійської птиці (філе куряче охолоджене))» та встановлено вимогу «додати до тендерної пропозиції Додаток 1 «Технічні вимоги» з даними згідно специфікації закупівлі, завірений підписом та печаткою Учасника». Відповідно до пункту 40 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 40 Особливостей Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, що стосуються невідповідності інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, виправлення яких призводить до зміни кількісних характеристик предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності її вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та/або не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 16.02.2023 16:24  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 16 лютого 2023 року, ID моніторингу: (UA-M-2023-02-13-000085) по предмету закупівлі - ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-12-27-019385-a), предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 27.12.2022, тендерна пропозиція переможця ФОП СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 19.01.2023 до учасника ФОП СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.01.2023 № 01 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.01.2023 № 12 про намір укласти договір про закупівлю з ФОП СТЕРНІЙЧУК ЮЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2023, договір про закупівлю від 27.01.2023 № 9, КНЗ «Кмитівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Житомирської обласної ради зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 27.01.2023 № 9, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата редагування  
Дата створення 20.02.2023 22:54  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації: Підтверджено; встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій): Підтверджено; встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником пропозицій(ї) учасника(ів): Підтверджено  
Дата створення 07.03.2023 13:41  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.02.2023 № 9-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.02.2023 № 9-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 12. UA-2022-12-27-019385-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 13.02.2023 00:00  
Дата публікації 13.02.2023 16:25  
Дата створення 13.02.2023 16:25  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40919579  
Адреса організації Ukraine, Житомир  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 96) 246-16-47
ania.sherstoboeva@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 13.02.2023 16:25 - 07.03.2023 00:00  
Дата публікації висновку про результати 16.02.2023 16:24 - 03.03.2023 00:00