Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.09.2017 19:13. Дата останніх змін - 27.09.2017 20:00

Офісний папір А4 (350 упак.), А3 (10 упак.), 5 рулонів по 914мм.

Ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-22-000204-c  
ID f6776b4c78bd48f581ae3dc2ef18ad08  
Очікувана вартість закупівлі
26`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Учасники мають подати: 1)відомості про організацію (із зазначенням реквізитів: повної назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, посада, контактний телефон, електронна пошта); 2)розрахунок вартості пропозиції; 3)документальне підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. ДОСТАВКА здійснюється за рахунок постачальника протягом 3 робочих днів з моменту підписання договору сторонами. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі виявлення Замовником дефектів Товару, Постачальник зобов’язується замінити неякісний товар або ліквідувати дефекти за власний рахунок у строк, погоджений із замовником. Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками по предмету закупівлі – завідувач сектором бухгалтерського обліку та звітності - Шевенок Олеся (044) 235-11-86.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  
Очікувана вартість закупівлі 26`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 200.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
22.09.17
Період уточнень
до 26.09.17
Подання пропозицій
до 27.09.17
Закупівля не відбулась
27.09.17

Специфікація закупівлі

1)
1) Офісний папір формату А4, щільність не менше 80 г/м2, білизна не менше СІЕ 150, 500 аркушів в упаковці - 350 упаковок; 2) Офісний папір формату А3, щільність паперу не менше 80 гр/м2; білизна не менше CIE 150, 500 аркушів в упаковці - 10 упаковок; 3) Папір для плотеру шириною 914мм, щільність 80 гр/м2 - 5 рулонів по 50м.
Класифікація за ДК 021:2015: 30197600-2 - Оброблені папір і картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, вул. Хрещатик, 32
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02.10.2017 - 04.10.2017
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 365 пачок

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 26.09.2017 20:00  
Початок періоду прийому пропозицій 26.09.2017 20:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27.09.2017 20:00  
Дата початку аукціону 28.09.2017 12:57  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26345558  
Юридична адреса 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 32