Процедура закупівлі оголошена 22.09.2017 19:13. Дата останніх змін - 27.09.2017 20:00
Офісний папір А4 (350 упак.), А3 (10 упак.), 5 рулонів по 914мм.
Ідентифікатор закупівлі | UA-2017-09-22-000204-c | |
ID | f6776b4c78bd48f581ae3dc2ef18ad08 |
Очікувана вартість закупівлі
26`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Учасники мають подати: 1)відомості про організацію (із зазначенням реквізитів: повної назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, посада, контактний телефон, електронна пошта); 2)розрахунок вартості пропозиції; 3)документальне підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. ДОСТАВКА здійснюється за рахунок постачальника протягом 3 робочих днів з моменту підписання договору сторонами. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі виявлення Замовником дефектів Товару, Постачальник зобов’язується замінити неякісний товар або ліквідувати дефекти за власний рахунок у строк, погоджений із замовником. Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками по предмету закупівлі – завідувач сектором бухгалтерського обліку та звітності - Шевенок Олеся (044) 235-11-86.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) | |
Очікувана вартість закупівлі | 26`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 200.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
22.09.17
Період уточнень
до 26.09.17
Подання пропозицій
до 27.09.17
Закупівля не відбулась
27.09.17
Специфікація закупівлі
1) |
1) Офісний папір формату А4, щільність не менше 80 г/м2, білизна не менше СІЕ 150, 500 аркушів в упаковці - 350 упаковок; 2) Офісний папір формату А3, щільність паперу не менше 80 гр/м2; білизна не менше CIE 150, 500 аркушів в упаковці - 10 упаковок; 3) Папір для плотеру шириною 914мм, щільність 80 гр/м2 - 5 рулонів по 50м.
Класифікація за ДК 021:2015: 30197600-2 - Оброблені папір і картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, вул. Хрещатик, 32
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02.10.2017 - 04.10.2017
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 365 пачок
|
Дати та строки
Завершення періоду уточнень | 26.09.2017 20:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 26.09.2017 20:00 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 27.09.2017 20:00 | |
Дата початку аукціону | 28.09.2017 12:57 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 26345558 |
Юридична адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 32 |