Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.09.2017 20:46. Дата останніх змін - 18.10.2017 12:44

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя (гумки, кулькові ручки, маркери, олівці, точила для олівців, коректори, ручки-коректори, скріпки, скоби, кнопки, канцелярські ножі, стиплери, діроколи, антистеплери, розділювачі сторінок, затискачі для папірців-записок тощо)) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-13-002997-c  
ID f3a96634c83b4d65bdd6e9597b958ebd  
Очікувана вартість закупівлі
3`000`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АТ "Ощадбанк” філія – Головне управління по м.Києву та Київській області"  
Очікувана вартість закупівлі 3`000`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 30`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
13.09.17
Період уточнень
до 19.09.17
Подання пропозицій
до 25.09.17
Аукціон
26.09.17
Кваліфікація переможця
з 26.09.17
Торги відмінено
18.10.17