Дата створення моніторингу 07.12.2022 09:44. Дата останього редагування моніторингу 09.02.2023 15:30
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
| ID моніторингу | UA-M-2022-12-07-000014 | |
| ID | 9e06d0bc0be34105bd94f9535b0d9790 |
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Моніторинг опубліковано
07.12.22
Порушення виявлені
ВИСНОВКИ
| Опис | За результатами аналізу розміщення та оприлюднення Замовником інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082, порушення пункту 4-1 Постанови КМУ №710, порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, а також порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. Також, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок ненадання інформації та документів у випадках, визначених Законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено. |
| Тип виявленого порушення | встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником, Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом |
| Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель | З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082, вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710, вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону при розміщенні та оприлюдненні Замовником інформації про закупівлю, а також порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні Замовником інформації та документів у випадках, визначених Законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. |
| Дата публікації | 16.12.2022 10:12 |
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі | Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання учасником-переможцем під час проведення переговорів документів, в тому числі щодо підтвердження відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної служби експортного контролю України (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-12-16-010986-b), оприлюднені в електронній системі закупівель обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 16.12.2022 №53, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір №45 від 28.12.2021. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного вище Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. Проведеним моніторингом також встановлено, що Замовником в опублікованому повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) умовою застосування переговорної процедури закупівлі зазначено відсутність конкуренції з технічних причин (пункт 2 частини другої статті 40 Закону), а в обгрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі вказано, що ПрАТ «Інститут інформаційних технологій» є розробником та виробником комплексу програмного (програмного комплексу) клієнта захисту мережевих з'єднань «ІІТ захист з'єднань -2. Клієнт захисту з’єднань», а також шлюзу захисту «ІІТ захист з'єднань -2. Шлюз захисту» та має виключне право на продаж і обслуговування вказаного комплексу, інших виробників та постачальників програмного комплексу клієнта захисту мережевих з'єднань «ІІТ захист з'єднань -2. Клієнт захисту з’єднань», а також шлюзу захисту «ІІТ захист з'єднань - 2. Шлюз захисту» в Україні не виявлено. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності такого випадку: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Одночасно, відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. В опублікованому протоколі засідання тендерного комітету №53 від 16.12.2022 зазначено, що відповідно до експертного висновку Харківської торгово-промислової палати від 09.11.2021 №2834-4/21, ПрАТ «Інститут інформаційних технологій» є розробником та виробником комплексу програмного (програмного комплексу) клієнта захисту мережевих з'єднань «ІІТ захист з'єднань -2. Клієнт захисту з’єднань» та має виключне право на продаж і обслуговування вказаного комплексу, інших виробників та постачальників програмного комплексу клієнта захисту мережевих з'єднань «ІІТ захист з'єднань -2. Клієнт захисту з’єднань» в Україні не виявлено, а також, що відповідно до експертного висновку Харківської торгово-промислової палати від 01.02.2021 №217-10/21, ПрАТ «Інститут інформаційних технологій» є розробником та виробником комплексу програмного (програмного комплексу) шлюзу захисту «ІІТ захист з'єднань -2. Шлюз захисту» та має виключне право на продаж і обслуговування вказаного комплексу, інших виробників та постачальників програмного комплексу шлюзу захисту «ІІТ захист з'єднань - 2. Шлюз захисту» в Україні не виявлено. Водночас, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі при опублікуванні повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) не надано (не опубліковано), чим порушено вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У межах проведення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби надано Замовнику запит про надання пояснень шляхом його опублікування в електронній системі закупівель 08.12.2022, зокрема щодо надання до моніторингу експертних, нормативних, технічних чи інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте Замовником на питання, зазначені у вказаному запиті, протягом трьох робочих днів (до: 2022-12-14 00:00:00) пояснення (інформація та/або документи) та станом на час завершення моніторингу (16.12.2022) в електронній системі закупівель не опубліковано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. З врахуванням не надання Замовником документального підтвердження (експертних, нормативних, технічних чи інших документів) наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі дослідити під час моніторингу питання правомірності та обґрунтованості застосування переговорної процедури закупівлі не видалося за можливе. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо надання Замовником посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення), ним відповідної інформації не надано. Водночас, аналізом інформації, наявної на офіційному сайті Замовника (https://www.dsecu.gov.ua) у розділі «Про службу» (підрозділ «Публічні закупівлі», «Інформація щодо закупівель») встановлено, що інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі по закупівлі UA-2021-12-16-011542-b відсутня, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Під час моніторингу встановлено, що за умовами пункту 10.1 укладеного Замовником з ПрАТ «Інститут інформаційних технологій» договору №45 від 28.12.2021 (далі – Договір №45) – цей договір діє до 31.12.2021 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань за даним договором до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Проведеним під час моніторингу аналізом наявної у вільному публічному доступі інформації щодо здійснених платежів за вищевказаним договором (джерело інформації: дані Єдиного веб-порталу використання публічних коштів, https://spending.gov.ua) встановлено, що за Договором №45 Замовником здійснено 31.12.2021 оплату в сумі 718 000,00 грн без ПДВ (що відповідає сумі договору), оплату проведено на підставі акту приймання-передачі №1 від 28.12.2021. Проте, на порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовником в електронній системі закупівель у визначений Законом строк та на час завершення моніторингу, звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-12-16-011542-b не опубліковано. Крім того, у межах проведення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби надано Замовнику запит про надання до моніторингу інформації щодо (з обов’язковим долученням відповідних документів) виконання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю вимоги частини другої статті 41 Закону (надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом). Проте Замовником протягом трьох робочих днів (до: 2022-12-14 00:00:00) пояснення (інформація та/або документи) на питання зазначені у вказаному запиті та станом на час завершення моніторингу (16.12.2022) в електронній системі закупівель не опубліковано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. З врахуванням не надання Замовником вищезазначених документів, дослідити під час моніторингу питання надання учасником-переможцем під час проведення переговорів документів, в тому числі щодо підтвердження відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі, не видалося за можливе. |
| Виявлено порушення (так/ні) | Так |
| Дата створення | 16.12.2022 10:12 |
| Документи |
Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення
| Опис | Західним офісом Держаудитслужби в межах проведення моніторингу результатів процедури закупівлі UA-2021-12-16-011542-b до Держекспортконтролю було скеровано запит на пояснення (далі - Запит), який було розміщено на електронному майданчику уповноваженого органу 08.12.2022, а отже в силу приписів ч. 5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь на нього повинна була бути надана 16.12.2022. Вказаний запит стосувався значної кількості питань у сфері публічних закупівель та був пов'язаний з наданням копій документів про організацію та проведення закупівлі. Отримавши вищенаведений запит, Держекспортконтроль невідкладно почав його опрацювання, однак надання вчасної відповіді виявилося неможливим через події які відбувалися в м. Києві протягом грудня місяця 2022 року та пов’язані з ракетними обстрілами міста здійсненими російською федерацією, що спричинили тривалі повітряні тривоги, відсутність електропостачання тощо, у зв’язку з чим, робота Держекспортконтролю тривалий час була утрудненою, що об’єктивно перешкодило вчасній підготовці та наданню відповіді на Запит. Вказані обставини вважаємо такими, що підпадають під визначення непереборної сили, що узгоджується з позицією Торгово-промислової палати України викладеною у листі № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022, яким повідомлено, що військова агресія російської федерації проти України є форс-мажорною обставиною (обставиною непереборної сили). Нижче надаємо інформацію стосовно усунення порушень. Зауваження. У висновку зазначено, що в порушення вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) не надано (не опубліковано) експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі при опублікуванні повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури). Усунення зауваження. На усунення вказаних недоліків надаємо обґрунтування застосування переговорної процедури, а саме: експертний висновку Харківської торгово-промислової палати від 09.11.2021 №2834-4/21 та експертний висновок Харківської торгово-промислової палати від 09.11.2021 №2834-3/21 (додаються), в яких вказується, що ПрАТ «Інститут інформаційних технологій» є розробником та виробником комплексу програмного (програмного комплексу) клієнта захисту мережевих з'єднань «ІІТ захист з'єднань -2. Клієнт захисту з’єднань», а також шлюзу захисту «ІІТ захист з'єднань -2. Шлюз захисту» та має виключне право на продаж і обслуговування вказаного комплексу, інших виробників та постачальників програмного комплексу клієнта захисту мережевих з'єднань «ІІТ захист з'єднань -2. Клієнт захисту з’єднань», а також шлюзу захисту «ІІТ захист з'єднань - 2. Шлюз захисту» в Україні не виявлено. Зауваження. У висновку вказано на порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону, а саме, що Замовником в електронній системі закупівель у визначений Законом строк та на час завершення моніторингу, не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-12-16-011542-b; на порушення вимоги частини другої статті 41 Закону щодо надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Усунення зауваження. На усунення вказаних недоліків публікуємо в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-12-16-011542-b, та додаємо копії документів про право підписання договору про закупівлю (наказ по особовому складу від 15.12.2011 №52ш про призначення Кравченка В.Д. виконавчим директором ПрАТ «Інститут інформаційних технологій», довіреність від 20.05.2021 87/10-21 про уповноваження виконавчого директора Кравченка В.Д. на укладання, змінення та розривання від імені ПрАТ «Інститут інформаційних технологій» договорів та підписання пов'язаних з ними документів (у тому числі додаткових угод, актів, додатків, рахунків тощо) при вартості кожного окремого договору до семі мільйонів гривень без погодження з Наглядовою радою Товариства) та копію ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (витяг з наказу Адміністрації Держспецзв'язку від 15.02.2017 №115 "Про видачу ліцензії", яким ПрАТ «Інститут інформаційних технологій» надається ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг з криптографічного захисту інформації (крім послуг електронного цифрового підпису), зокрема постачання криптосистем і криптографічних засобів захисту інформації). Зауваження. У висновку зазначено, що у порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) на власному веб-сайті Замовника (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) у визначений законом термін не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Усунення зауваження. На усунення зазначеного порушення було розміщено відповідну інформацію за посиланням https://www.dsecu.gov.ua/ua/derzhavni-zakupivli_informacia-sodo-zakupivel?language=ua. Зауваження. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного вище Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. Усунення зауваження. Усі співробітники Держекспортконтролю забезпечені смарт-картками CryptoCard-337 (картки мають Експертний висновок Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України №04/03/02-2333 від 30.06.17) та використовують їх у своїй службовій діяльності. На момент підписання вищезазначеної інформації така картка з завантаженим на неї підписом використовувалась на електронному майданчику dzo.com.ua (використання незахищених носіїв заборонено майданчиком), проте під час перевірки накладеного підпису дійсно виводиться інформація щодо використання незахищеного типу носія ключової інформації. На наш погляд, це не є порушенням. Таким чином, станом на 28.12.2022 зауваження Держаудитслужби щодо проведеної Держекспортконтролем закупівлі UA-2021-12-16-011542-b, викладені у Запиті вважаємо усуненими, а висновок про результати моніторину процедури закупівлі UA-2021-12-16-011542-b - виконаним. Разом з тим, інформуємо, що станом на 28.12.2022 Держекспортконтролем зініціюється відповідне дисциплінарне провадження для встановлення причин та обставин вчиненого правопорушення та притягнення винних державних службовців Держекспортконтролю до дисциплінарної відповідальності. Додатки (тільки на адресу): 1. Копія експертного висновку Харківської торгово-промислової палати від 09.11.2021 №2834-4/21 на 1 арк; 2. Копія експертного висновку Харківської торгово-промислової палати від 09.11.2021 №2834-3/21на 1 арк; 3. Копія наказу по особовому складу від 15.12.2011 №52ш на 1 арк; 4. Копія довіреності від 20.05.2021 87/10-21 на 2 – х арк; 5. Копія витягу з наказу Адміністрації Держспецзв'язку від 15.02.2017 №115 "Про видачу ліцензії" на 1 арк. |
| Дата редагування | |
| Дата створення | 28.12.2022 15:19 |
| Документи |
РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ
| Опис підстав для здійснення моніторингу | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.12.2022 № 361 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.12.2022 № 361. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-16-011542-b, 16.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА |
| Дата прийняття рішення про проведення моніторингу | 07.12.2022 00:00 |
| Дата публікації | 07.12.2022 11:22 |
| Дата створення | 07.12.2022 11:22 |
| Документи |
УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ
Учасники моніторингу
| Назва організації | Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) |
| Ідентифікатор організації | UA-EDR: 40479801 |
| Адреса організації | Ukraine, Львів |
| Роль | Співробітник Державної аудиторської служби України |
| Контактна особа | Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) |
+38 (0 32) 297-02-35
|
atv.zakup@ukr.net |
Учасники моніторингу
| Назва організації | Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) |
| Ідентифікатор організації | UA-EDR: 40479801 |
| Адреса організації | Ukraine, Львів |
| Роль | Співробітник Державної аудиторської служби України |
| Контактна особа | Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) |
+38 (0 32) 297-02-35
|
kristina-ivaskevich@meta.ua |
Дати та терміни
| Період моніторингу | 07.12.2022 11:22 - 29.12.2022 00:00 | |
| Дата публікації висновку про результати | 16.12.2022 10:12 - 31.12.2022 00:00 |