Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.05.2016 09:16. Дата останніх змін - 04.11.2016 21:48

Акумуляторні батареї для ВП ЗАЕС -

Ідентифікатор закупівлі UA-2016-05-26-000010-b  
ID 237a6ed5a0a54bdaad676e5c762b742d  
Очікувана вартість закупівлі
16`498`648.80 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"  
Очікувана вартість закупівлі 16`498`648.80 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 164`986.49 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 164`986.48 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
26.05.16
Період уточнень
до 29.07.16
Період оскаржень
до 04.08.16
Подання пропозицій
до 08.08.16
Прекваліфікація
з 08.08.2016
Оскарження прекваліфікації
до 18.09.2016
Аукціон
19.09.16
Кваліфікація переможця
з 19.09.16
Пропозиції розглянуті
21.09.16
Завершена
12.10.16
23.06.2016, 15:18. ID: UA-2016-05-26-000010-b.b1
Вимога (Скарга)
срок поставки оборудования
Просим Вас внести изменения в документацию конкурсных торгов, а именно изменить срок поставки оборудования и изложить его в следующем виде: "Срок поставки - на протяжении 120 дней со дня заключения контракта".

Обоснование требования:
Срок производства аккумуляторных батарей (АКБ) составляет 12-14 недель, т.к. каждая АКБ производится под конкретный проект и не хранится у производителя на складе.
Доставка АКБ производится автомобильным транспортом и может занять около 7-10 дней.
Кроме того, учитывая что дата аукциона назначена на 04.08.2016 г. - акцептирование предложения и заключения договора займет около 30 дней.
В связи с этим выполнить поставку АКБ в срок 01.09.2016-30.09.2016, как предусмотрено ДКТ, невозможно.
Рішенням тендерного комітету від 20.07.2016 внесено зміни до тендерної документації, зокрема змінено строк поставки - "Строк поставки товарів: з 10.01.2017 по 10.02.2017"
Відповідь замовника: 21.07.2016 15:59
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
10.07.2016, 11:56. ID: UA-2016-05-26-000010-b.a2
Вимога (Скарга)
Усунення вимог тендерної документації, які не відповідають Закону України "Про публічні закупівлі"
1. Перелік документів, який відповідно до вимог п.1 ч.1 розділу III тендерної документації має надати Учасник торгів на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної документації, стосується тільки юридичних осіб, і тому він суперечить вимогам ч.1 ст.3 та ч.4 ст.22 ЗУ” Про публічні закупівлі” щодо недопустимості дискримінації Учасників торгів та щодо того, що тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому вимагаю від Замовника внести у цей пункт тендерної документації перелік вказаних документів, які стосуються фізичних осіб-підприємців.
2.Вимога Замовника щодо надання переліку документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, які стосуються наявності обладнання та матеріально –технічної бази, наведені в ч.1 п.5 розділу III тендерної документації, відповідно до якої у складі тендерної документаціі учасника, який не є виробником товару, надається документальне підтвердження від виробника статусу уповноваженого представника виробника (дилера, дистриб’ютора, тощо) цього товару та довідка довільної форми від виробника, яка підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виробництва товару, порушує вимоги ч.4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тому що: а)вимога щодо підтверження статусу уповноваженого представника виробника є додатковою в зрівнянні з вимогою Замовника щодо підтвердження відповідністі цьому кваліфікаційному критерію Учасника, який є виробником товару б) вимогу Замовника щодо поставки зазначеного в тендерній документації товару, закупівля якого є метою цього тендеру, Учасник, який не є його виробником, може здійснити , не маючи зазначеного статусу, шляхом його закупівлі безпосереднью у його виробника, або у його уповноваженого представника представника, в) надання документального підтвердження вказаного статусу Учасником, який не є виробником товару, який є предметом цієї закупівлі, не є підтвердженням ним кваліфікаційних вимог, так як для їх підтвердження відповідно до якого статтею 16 вказаного ЗУ встановлені інші критерії, в переліку яких відсутній критерій щодо вказаного статусу Учасника, який не є виробником предмета закупівлі г) Встановлені ст.16 Закону України “ Про публічні закупівлі” кваліфікаційні критерії щодо наявності у Учасника торгів обладнання та матеріально –технічної бази, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, стосуються не виробництва товару, як то вимагається Замовником, а відповідно до преамбули ЗУ “Про публічні закупівлі”, який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, стосуються виконання договорів купівлі-продажу, предметом яких відповідно до ст. 633, 656 та 712 ЦК України можуть бути поставка товару, виконання робіт та надання послуг, а саме стосується виконання договіру про закупівлю, який відповідно до ч1 п.5 цього ЗУ укладається між Замовником і Учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Так як відповідно до п.1.1 наведеного в тендерній документації проекту договору, який укладається за результатами проведення вказаним Замовником процедури закупівель , його предметом є поставка вказаного в цій документації товару, то наведені в ч.1 п.5 розділу III тендерної документації кваліфікаційні критерії щодо наявності у Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, стосуються не виробництва товару, як то помилково вимагає Замовник, а стосуються виконання договору поставки товару, який є предметом договору, який укладається між замовником та переможцем торгів по їх результатам . д) наведені в ч.1 п.5 розділу III тендерної документації кваліфікаційні критерії, які стосуються наявності у Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виробництва товару,значно обмежують кількість Учасників торгів, так як виключають з іх кола постачальників товару, що є предметом цих торгів, які не є виробниками товару чи його офіційними представниками, що є обмеженням конкуренції та проявом дискримінації цих постачальників товару, чим порушуються вимоги ч.4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому вимагаю : а) з переліку документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та стосуються наявності обладнання та матеріально –технічної бази, наведені в ч.1 п.5 розділу III тендерної документації, вилучити вимогу, відповідно до якої у складі тендерної документації Учасника, який не є виробником товару, надається документальне підтвердження від виробника статусу уповноваженого представника виробника (дилера, дистриб’ютора, тощо) цього товару б) викласти вказані кваліфікаційні критерії таким чином:
“Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку (підписану керівником та скріплену печаткою (у разі її наявності у Учасника,), що підтверджує наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації для виконання поставки предмета договору, який укладається між Замовником та переможцем торгів по їх результатам”.
3. Зазначена в ч.1 п.5 розділу III тендерної документації вимога Замовника щодо надання Учасником в його тендерній пропозиції довідки довільної форми, підписаної керівником та скріпленої печаткою Учасника (у разі наявності), із зазначенням аналогічних договорів (не менше трьох), які укладені протягом останніх п’яти років, разом з переліком суб’єктів, з якими було укладено такі договори, їхніми адресами та контактними телефонами, сумами договорів та інформацією про стан виконання, тобто підтвердження своєчасності повного виконання цих договорів, якою підтверджується інформація Учасника про наявність у нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, не відповідає вимогам ст.16 ЗУ “Про публічні закупівлі”, так як в ній не вимагається а) надання підтвердження неодноразового досвіду виконання аналогічних договорів, а вимагається підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, а не аналогічних договорів, тоб то для підтвердження цього досвіду вимагається надання одного аналогічного договору,
б) підтвердження тривалого виконання аналогічних договорів на протязі останніх п’яти років в) надання учасником наведеної вище додаткової інформації, яка не має відношення до підтвердження вимог ст.16 цього ЗУ щодо вказаного критерія відповідності учасника встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям. г) на порушення ч.4 ст.22 ЗУ” Про публічні закупівлі” щодо того, що тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, ця вимога призводить до обмеження кількості учасників торгів, які мають досвід укладання меншої кількості аналогічних договорів, або їх виконання не на протязі останнії 5 років, що є обмеженням конкуренції таким шляхом та їх дискримінації.
Тому на виконання ст.16 вказаного ЗУ вимагаю зазначити в ч.1 п.5 розділу III тендерної документації, що документальне підтвердження Учасником досвіду виконанн аналогічного договору виконується шляхом надання копії аналогічного договору, підписаної керівником та скріпленої печаткою Учасника ( у разі наявності). В таких договорах звичайно визначається суб’єкт, з яким укладено цей договір, його адрес та контактний телефон, сума договору. інформація про своєчасність та повне виконання цього договору може бути отримана Замовником від покупця товару по наведеному в договорі номері телефону.
Підрозділом-ініціатором процедури закупівлі надані наступні пояснення:
1. Щодо вимог внести зміни до п. 1 ч. 1 розділу ІІІ:
П. 1 ч. 1 розділу ІІІ не містить вичерпного переліку документів, які повинен надати учасник процедури для підтвердження своїх повноважень.
Як випливає зі ст. 50 ЦК України, дієздатність фізичної особи як підприємця пов'язана з двома умовами:
- набуття (надання) повної цивільної дієздатності фізичною особою, що бажає займатися підприємництвом;
- державна реєстрація фізичної особи як підприємця.
Відповідно до ст. 128 Господарського кодексу України, громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи.
Документом, що підтверджує набуття повної цивільної дієздатності фізичної особи є паспорт громадянина України.
Документом, що підтверджує статус фізичної особи-підприємця відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" як суб'єкта підприємницької діяльності, може слугувати копія витягу про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності - фізичної особи або копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Відповідно до вищезазначеного документами, що підтверджують повноваження посадової особи будуть вважатися надані у складі тендерної пропозиції належним чином завірені копія паспорту та виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
У п. 1 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації визначений перелік документів, які має надати учасник процедури закупівлі, не залежно від того, чи є він фізичною особою, чи юридичною. При цьому звертаємо увагу, що підтвердження повноважень представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції в будь-якому випадку є необхідним, незалежно від форми суб'єктів господарювання.

2. Щодо вимог ч. 1 п. 5 розділу ІІІ:
Предметом закупівлі є ДК 016-2010 код 27.20.2 - акумулятори електричні та частини до них (ДК 021:2015 31440000-2 акумуляторні батареї) (акумуляторні батареї для ВП ЗАЕС), які відповідно до Загальних умов безпеки атомних станцій НП 306.2.141-2008 належать до класу безпеки 2, класу сейсмостійкості І.
Вимоги, які викладені у вищезазначеному пункті, вважаємо законними, оскільки вони не суперечать законодавству, зокрема ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), яка передбачає, що тендерна документація може містити додаткову інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Закон обмежує встановлення кваліфікаційних критеріїв та можливість визначення переліку документів тільки у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв'язку, поштових марок і маркових конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
Закупівля акумуляторів електричних та частин до них, які є предметом закупівлі ДК 021:2015 31440000-2, не підпадають під виключний перелік, відповідно до п. 3 ст. 16 Закону.

3. Щодо внесення змін до ч. 1 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації:
Відповідно до наявної практики та наявних роз'яснень спеціалізованого журналу "Радник в сфері державних закупівель", замовник може встановити в тендерній документації вимогу щодо досвіду виконання аналогічних договорів. Це може бути не лише один договір, а кілька, це залежить від встановленого замовником критерію.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що тендерна документація складена відповідно до вимог чинного законодавства та не потребує змін.
Відповідь замовника: 28.07.2016 14:32
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена