| Опис |
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «Хозхімсервіс» установлено порушення вимог пункту першого статті 17 Закону та абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій
ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено. |
|
| Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. |
|
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства з питань будівництва житлових будинків «Житлоінвестбуд-УКБ» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 30.11.2021 зі змінами від 06.01.2022, протокол розкриття тендерної пропозиції, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» (далі – ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ХОЗХІМСЕРВІС» (далі – ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи від 01.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 01.02.2022 № 114/372, підрядний договір від 18.02.2022 № 4/1396, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 22.06.2022.
В ході моніторингу встановлено, що відповідно до Рішення тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 02.09.2021
№ 122-р/тк ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» вчинило порушення, передбачене пунктом 1 статті 50 та пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) та накладання штрафу.
Відповідно до пункту першого статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) зокрема, у разі якщо суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Поряд з цим, абзацом другим пункту 1 частини першої статті 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель зокрема, у разі наявності підстав, встановлених частиною першою статті 17 цього Закону.
Водночас Замовник на порушення вимог пункту першого статті 17 Закону та абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Хозхімсервіс» та, як наслідок, неправомірно допустив до аукціону.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону замовник відміняє тендер, якщо до оцінки допущено менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, а в разі застосування конкурентного діалогу, другого етапу торгів із обмеженою участю або здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох тендерних пропозицій. |
|