Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 30.06.2022 10:22. Дата останього редагування моніторингу 19.08.2022 15:58

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2022-06-30-000011  
ID 0d816b19f5e14e638e89ddf67b26cb96  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
30.06.22
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення статті 5, частини восьмої статті 12 та частин третьої та четвертої статті 22 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та правильності укладання договору про закупівлю, порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення вказаних порушень у подальшому та/або припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України (стаття 652 «Зміна або розірвання договору у зв'язку з істотною зміною обставин» Цивільного кодексу України), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 20.07.2022 15:28  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: « 20 » липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та правильності укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД) затверджену рішенням тендерного комітету (протокол № 192 від 08.11.2021), тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), договір на виконання робіт від 07.02.2022 №03-24/22-18. Моніторингом встановлено, що відповідно до частини третьої розділу V. Розгляд, оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця ТД, замовником передбачено умову, що з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання Договору, учаснику необхідно: здійснити виїзд на місце надання послуг, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути надані послуги; надати у складі пропозиції Акт обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на місце надання послуг, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути надані послуги, за підписом представника Замовника, при цьому ненадання в складі тендерних пропозицій учасників торгів вказаних вище документів є підставою для їх відхилення відповідно до статті 31 Закону. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною третьої статті 22 Закону зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Крім того, тендерною документацією визначено спосіб взаємодії Учасників з Замовником через обстеження/огляд об’єкта з обов’язковим підписанням в паперовому вигляді акту обстеження двома сторонами. Подання інформації та документів учасниками здійснюється відповідно до частини восьмої статті 12 Закону в електронному вигляді через електронну систему закупівель, під час проведення процедури закупівлі, вимоги Замовника щодо оформлення документів в паперовому вигляді заборонено. Враховуючи зазначене вище, дії Замовника в частині встановлення у ТД наведених вище вимог, порушують основні принципи здійснення публічних закупівель передбачених статтею 5 Закону та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, що підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.10.2021 №23471-р/пк-пз, від 15.09.2021 № 21058-р/пк-пз, від 29.03.2021 № 6298-р/пк-пз, від 29.05.2020 №10669-р/пк-пз та рішенням Третього апеляційного адміністративного суду від 29.03.2022 по справі 280/4200/21, яке набрало чинності.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 20.07.2022 15:28  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис Ухвала від 15.08.2022р. по справі № 440/6731/22  
Законодавство Закон України "Про публічні закупівлі" Стаття закону: 8.10 Версія законодавства: 2020-04-19  
Дата публікації 19.08.2022 15:56  
Дата створення 19.08.2022 15:56  
Дата відкриття провадження Інформація відсутня  
Номер відкриття провадження Інформація відсутня  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Надано аргументовані заперечення, висновок буде оскаржено до суду.  
Дата редагування  
Дата створення 27.07.2022 17:15  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.06.2022 № 24-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18/3932-2022 НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 30.06.2022 № 24-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2021-11-08-002709-c, яку проведено ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 30.06.2022 00:00  
Дата публікації 30.06.2022 10:59  
Дата створення 30.06.2022 10:59  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127371  
Адреса організації Ukraine, Запорізька, Запоріжжя  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.) 
+38 (0 66) 284-90-20
pavlik_sn@i.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 30.06.2022 10:59 - 22.07.2022 00:00  
Дата публікації висновку про результати 20.07.2022 15:28 - 04.08.2022 00:00