Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 16.09.2022 15:22. Дата останього редагування моніторингу 11.10.2022 16:46

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2022-09-16-000031  
ID d305aab0dc83422ebd371d2e1ccfac55  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
16.09.22
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Гіпернет» та ФОП Гаргат Ігор Васильович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутності механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 27.09.2022 16:05  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Івано-Франківської дирекції акціонерного товариства «Укрпошта» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерна документація Замовника від 23.10.2021 (зі змінами), тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Гіпернет» (далі - ТОВ «Гіпернет»), тендерна пропозиція переможця фізичної особи-підприємця Гаргата Ігора Васильовича (далі - ФОП Гаргат Ігор Васильович), протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.12.2021, протокольне рішення уповноваженої особи від 20.12.2021 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2021, договір про закупівлю від 06.01.2022 № 28/15, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 20.09.2022. Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону встановлено імперативну вимогу, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави, встановлені статтею 17 Закону. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених частиною 1 статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 27.09.2022 16:05  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис За результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-23-003406-a, Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Північного офісу Держаудит служби Аудиторської служби України 27.09.2022 в електронній системі закупівель опубліковано Висновок. В п. 3 Констатуючої частини Висновку, зобов’язано «здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання п. 3 Висновку, Замовником попереджено відповідальних осіб про недопущення порушень ст. 22 Закону України Про публічні закупівлі в подальшому. Для підтвердження надаємо наказ АТ «Укрпошта» № 1073 від 30.09.2022 «Про посилення виконавської дисципліни деяких працівників». Також затверджено нову типову Тендерну документацію з урахуванням усунення порушень, викладених у Висновку.  
Дата редагування  
Дата створення 03.10.2022 10:54  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис Порушення усунуто шляхом винесення попередження.  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації: Підтверджено  
Дата створення 11.10.2022 16:45  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.09.2022 № 42-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.09.2022 №42-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 11. UA-2021-10-23-003406-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 16.09.2022 00:00  
Дата публікації 16.09.2022 20:50  
Дата створення 16.09.2022 20:50  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40919579  
Адреса організації Ukraine, Житомир  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 98) 977-36-09
galunijyasinska@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 16.09.2022 20:50 - 08.10.2022 00:00  
Дата публікації висновку про результати 27.09.2022 16:05 - 12.10.2022 00:00