Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 28.04.2022 14:45. Дата останього редагування моніторингу 17.05.2022 14:19

Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

ID моніторингу UA-M-2022-04-28-000003  
ID bedde1e9027c4ead95048eeb13726101  

Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
28.04.22
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможцем торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» встановлено порушення вимог підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладення договору про закупівлю внесення та його змін та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публікації 17.05.2022 14:19  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Автомагістраль-Південь" (далі ТОВ "Автомагістраль-Південь"), повідомлення про намір укласти договір від 23.11.2022, договір укладений з ТОВ "Автомагістраль-Південь" від 22.01.2022 №01.2/1/22, зміни до договору від 22.02.2022, пояснення Замовника від 10.05.2022. Проведеним моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ "Автомагістраль-Південь" вимогам тендерної документації встановлено невідповідності. Зокрема, підпунктом 6.1 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Волинській області (протокол №366 від 03.11.2021) (далі – тендерна документація) передбачено наступне: «…Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво), в тому числі у разі придбання готових асфальтобетонних та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, повинен(ні) містити інформацію Державного земельного кадастру про право власності, речові права на земельну ділянку повинні відповідати відомостям в документах, що надаються Учасником. Додатково у складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати правовстановлюючий документ на земельну ділянку, де розміщений асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво), у тому числі в разі придбання готових асфальтобетонних сумішей та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей.» Проведеним моніторингом встановлено, що учасником торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерної пропозиції надано лист від 09.11.2021 №1109/2.1.3-Т0305 (електронний документ «2.1. Наявність обладнання та МТБ.pdf» - ст. – 104) в якому вказано, що при наданні послуг Службі автомобільних доріг у Волинської області ТзОВ «Автомагістраль-Південь» має намір використовувати суміші асфальтобетонні виробником яких є ТзОВ «Шляховик-97», згідно договору від 09.11.2021 №Т0305 (асфальтобетонний завод ТзОВ «Шляховик-97» знаходиться по вул. Першого травня, 5 смт. Жвирка Сокальського району Львівської області). Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» наявний витяг за номером 33935271 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, яке знаходиться по вул. Першого травня, 5 смт. Жвирка Сокальського району Львівської області (електронний документ «2.1. Наявність обладнання та МТБ.pdf» - ст. – 166 – 168). В зазначеному витязі відсутня інформація Державного земельного кадастру про право власності, речові права на земельну ділянку, де розташований асфальтебетонний завод. У пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» в електронному документі «2.1. Наявність обладнання та МТБ.pdf» - ст. – 169,170) наявні кадастрові плани (експлікація земель) на площі 2,5955 га без зазначення кадастрового номеру та 0,302 га із кадастровим номером 4624855300:10:008:0021. Однак, у вищевказаних кадастрових планах відсутні відомості щодо розташування земельних ділянок по вул. Першого травня, 5 смт. Жвирка Сокальського району Львівської області, чим не підтверджено наявність інформації передбаченої підпунктом 6.1 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: інформації Державного земельного кадастру про право власності, речові права на земельну ділянку повинні відповідати відомостям в документах, що надаються Учасником. Також, у тендерній пропозиції ТзОВ «Автомагістраль-Південь» наявне рішення Жвирківської сільської ради Сокальського району Львівської області від 26.11.2010 №12 яким надано дозвіл ФОП Гусару Ігору Ярославовичу на підготовку проектів землеустрою відведення окремих земельних ділянок для обслуговування виробничих приміщень в смт. Жвирка вул. Першого травня, 5 та рішення від 18.10.2011№ 259, яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки для обслуговування нежитлового приміщення гр. Гусара Ігора Ярославовича на території смт. Жвирка вул. Першого травня, 5. (електронний документ «2.1. Наявність обладнання та МТБ.pdf» - ст. – 171,172). Однак, у тендерній пропозиції учасником торгів ТзОВ «Автомагістраль-Південь» не надано документального підтвердження наявності у власності ТзОВ «Шляховик-97 земельної ділянки де розташований асфальтобетонний завод із кадастровим номером 4624855300:10:008:0021 та не підтверджено факт набуття Гусаром І.Я. прав на земельну ділянку (земельні ділянки) по вул. Першого травня, 5 смт. Жвирка Сокальського району Львівської області. Згідно ст.125 Земельного кодексу України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Так, відповідно до рішення органу місцевого самоврядування від 18.10.2020 №259 Гусара І.Я. лише зобов’язано укласти із сільською радою договір оренди земельної ділянки площею 0,0302 га, який ТзОВ «Автомагістраль-Південь» у складі пропозиції не надано, чим не підтверджено наявність інформації передбаченої підпунктом 6.1 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: «…у складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати правовстановлюючий документ на земельну ділянку, де розміщений асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво), у тому числі в разі придбання готових асфальтобетонних сумішей та/або щебеневомастикових асфальтобетонних сумішей». Таким чином, Замовником в порушення вимог підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не відхилено тендерну пропозицію та визнано переможцем торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» і укладено договір від 22.01.2022 №01.2/1/22.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 17.05.2022 14:19  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.04.2022 № 2-з Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.04.2022 №2-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-10-20-004752-a від 20.10.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 28.04.2022 00:00  
Дата публікації 28.04.2022 15:19  
Дата створення 28.04.2022 15:19  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913671  
Адреса організації Ukraine, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.) 
+38 (0 50) 554-51-87
igor.girko@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913671  
Адреса організації Ukraine, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.) 
+38 (0 95) 646-15-30
vitalik_priymatchuk@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 28.04.2022 15:19 - 24.05.2022 00:00  
Дата публікації висновку про результати 17.05.2022 14:19 - 01.06.2022 00:00