Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 27.01.2022 11:02. Дата останього редагування моніторингу 07.02.2022 15:12

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2022-01-27-000008  
ID 38c54409eac543c1ae9b564a184e40b0  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
27.01.22
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено не відхилення тендерної пропозиції учасників ТОВ «БКМ», ТОВ «БІО» та ТОВ «Сучасні вантажівки», які підлягали відхиленню в порушення абз.2 п.2 ч.1 ст.31 та абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема відхилити тендерні пропозиції ТОВ «БІО», ТОВ «БКМ» та ТОВ «Сучасні вантажівки» та відмінити тендер у відповідності до положень п.2 ч.2 ст.32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 03.02.2022 16:07  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: «03» лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від «19» жовтня 2021 року; тендерні пропозиції учасників тендеру; протокол розгляду тендерних пропозицій; протокол відміни торгів, скарги учасників тендеру до органу оскарження, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Так, в ході моніторингу встановлено наступне. До участі у торгах пропозиції подано трьома учасниками: - ТОВ «БІО»; - ТОВ «БКМ-Україна»; - ТОВ «Сучасні вантажівки». Оскільки оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону, розгляд тендерних пропозицій учасників на предмет їх відповідності вимогам Закону та ТД Замовника проводилось Замовником до проведення аукціону. Як свідчить протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником 14 грудня 2021 року, під час розгляду Замовником не встановлено підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників згідно зі статтею 31 Закону. Тендерні пропозицій всіх трьох учасників були допущені до аукціону. За результатами аукціону переможцем торгів став ТОВ "БІО" з остаточною ціновою пропозицією - 93 690 000,00 гривень. Підчас моніторингу досліджено тендерні пропозицій учасників, встановлено наступне. Дослідженням відповідності тендерної пропозиції ТОВ «БКМ» вимогам ТД Замовника встановлено наступне. Згідно п.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що учасник разом з електронною банківською гарантією зобов’язаний надати документи, які підтверджують правомочність посадової особи, яка підписала таку банківську гарантію від імені банку. Проте, в порушення вказаних вимог такий документ учасником в складі тендерної пропозиції не наданий. Також, п.42 Технічних вимог до предмету закупівлі – Додаток №4 до ТД Замовника учасник надає схему антикорозійного захисту замкнутих профілів разом з найменуванням та видом використаного антикорозійного матеріалу. Проте, така інформація та документи в складі тендерної пропозиції не надана. Отже, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «БКМ», як таку, що не відповідає вимогам ТД Замовника. Проте, Замовником така дія не вчинена, чим порушено абз.2 п.2 ч.1 ст.31 та абз.3 п.1 ч.1 ст.1 Закону. Дослідженням тендерної пропозиції ТОВ "БІО" встановлено певні невідповідності вимогам ТД Замовника. Так, згідно п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник в тендерній пропозиції надає інформацією та документами про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі, а саме, технічну специфікацію, що зазначена у Додатку №4. Пункт 21 Технічних вимог до предмету закупівлі – Додаток №4 до ТД Замовника передбачає, що учасник зобов'язаний зазначити споживання електричної енергії згідно з тестом SORT 2. Випробування має бути виконане підприємством виробником та підтверджено протоколами іспитів або сертифіковане установою, зареєстрованою на території Європейського союзу або в Україні. З цього звіту має однозначно виникати, що тестовий електробус був того ж самого типу, як і запропонований. Проте, учасником ТОВ "БІО" у Технічній специфікації з інформацією про відповідність запропонованого товару вимогам замовника у відповідному пункті 21 не вказано запитувану інформацію про споживання електричної енергії згідно з тестом SORT 2. Відповідно до п.26 Технічних вимог до предмету закупівлі – Додаток №4 до ТД Замовником висунуто вимогу, що пробіг за день враховуючи рекуперацію повинен бути не меньше 300 км. Учасником у наданій Технічній специфікації надано відповідну інформацію. Проте, в зв’язку з відсутністю інформації по вимозі пункту 21 Технічних вимог до предмету закупівлі – Додаток №4 неможливо достовірно визначити реальний денний пробіг. Також, п.42 Технічних вимог до предмету закупівлі – Додаток №4 до ТД Замовника учасник надає схему антикорозійного захисту замкнутих профілів разом з найменуванням та видом використаного антикорозійного матеріалу. Проте, така інформація та документи в складі тендерної пропозиції не надана. Згідно п.3 Технічних вимог до предмету закупівлі – Додаток №4 до ТД Замовника виконавець зобов'язаний надати повну документацію, пов'язану з графічним представленням салону електробуса, разом із зовнішніми і внутрішніми розмірами. Проте, такі документи в складі тендерної пропозиції не надані. Попри викладені факти, Замовником тендерну пропозицію ТОВ "БІО" визнано такою, що відповідає вимогам ТД Замовника та допущено до аукціону, чим порушено абз.2 п.2 ч.1 ст.31 та абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону. Дослідженням тендерної пропозиції учасника - ТОВ «Сучасні вантажівки» також встановлено порушення п.42 Технічних вимог до предмету закупівлі – Додаток №4 до ТД Замовника в частині ненадання документації, пов'язаної з графічним представленням салону електробуса, разом із зовнішніми і внутрішніми розмірами. Попри викладені факти, Замовником тендерну пропозицію ТОВ «Сучасні вантажівки» визнано такою, що відповідає вимогам ТД Замовника та допущено до аукціону, чим порушено абз.2 п.2 ч.1 ст.31 та абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону. Отже, тендерні пропозиції учасників ТОВ «БІО», ТОВ «БКМ», ТОВ «Сучасні вантажівки» підлягали відхиленню. Відповідно до п.3 ч.2 ст.32 Закону тендер відміняється з причини відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Таким чином, при відхиленні всіх трьох учасників, які подали свої пропозиції для участі у тендері, з урахуванням п.3 ч.2 ст.32 Закону відкриті торги UA-2021-10-19-002410-b підлягали відміні. Питання, які розглядались органом оскарження в ході моніторингу не досліджувались. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1014-р/пк-пз від 18.01.2022, за результатами розгляду скарги ТОВ "БІО" Замовником виконано.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 03.02.2022 16:07  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис На висновок Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області за результатами проведеного моніторингу закупівлі: «Код за ДК 021:2015 – 3414 (34140000-0) Великовантажні мототранспортні засоби (електробуси з електричними двигунами, супутня інфраструктура та послуги нагляду при монтажі, технічної і гарантійної підтримки зарядних станцій)» (UA-2021-10-19-002410-b) повідомляємо наступне. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, Замовником здійснено заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме відхилено тендерні пропозиції ТОВ «БІО», ТОВ «БКМ» та ТОВ «Сучасні вантажівки» на підставі абз.2 п.2 ч.1 ст.31 та абз.3 п.1 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). У відповідності до положень п.2 ч.2 ст.32 Закону, після завершення часу відведеного на оскарження прийнятого Замовником рішення, тендер автоматично буде відмінено електронною системою у встановленому Законом порядку. Додатково повідомляємо, що зобов’язуємось в подальшому не допускати будь-яких порушень при проведенні закупівель.  
Дата редагування  
Дата створення 07.02.2022 13:40  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу НАКАЗ 27.01.2022 № 48 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 27.01.2022 № 48 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 3. UA-2021-10-19-002410-b, ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби, яка проводиться Запорізьким комунальним підприємством міського електротранспорту "Запоріжелектротранс".  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 27.01.2022 00:00  
Дата публікації 27.01.2022 11:27  
Дата створення 27.01.2022 11:27  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127371  
Адреса організації Ukraine, Запоріжжя  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 93) 230-53-19
dzatejkin4@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127371  
Адреса організації Ukraine, Запорізька, Запоріжжя  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.) 
+38 (0 95) 234-11-70
golubvaleriy82@i.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 27.01.2022 11:27 - 18.02.2022 00:00  
Дата публікації висновку про результати 03.02.2022 16:07 - 18.02.2022 00:00