Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.10.2021 15:08. Дата останніх змін - 04.11.2021 11:51

«Капітальний ремонт тротуарів по вул. Івана Гонти (вул. Івана Гонти буд. 70 – вул. Івана Гонти буд. 46, праворуч) в м. Житомирі» (CPV ДК 021:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-13-009438-b  
ID e4ee89a0fbb140b9acd5ff0b5d5e5b23  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-10-13-004918-b  
Очікувана вартість закупівлі
475`486.80 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління капітального будівництва Житомирської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 475`486.80 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`400.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
13.10.21
Період уточнень
до 21.10.21
Подання пропозицій
до 26.10.21
Кваліфікація переможця
з 26.10.21
Пропозиції розглянуті
з 28.10.21
Завершена
04.11.21

Умови оплати згідно із договором

Подія Підписання договору  
Опис Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням Підрядником зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором.  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 30%  
Період 10 робочі дні  
Подія Виконання робіт  
Опис Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 70%  
Період 15 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
«Капітальний ремонт тротуарів по вул. Івана Гонти (вул. Івана Гонти буд. 70 – вул. Івана Гонти буд. 46, праворуч) в м. Житомирі» (CPV ДК 021:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Класифікація за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Івана Гонти (вул. Івана Гонти буд. 70 – вул. Івана Гонти буд. 46, праворуч)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08.11.2021 - 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роботи

Тендерна документація

Нетипізований документ
Оголошення.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.10.2021 15:08
Версія документу від: 13.10.2021 15:08
ID: 063a0f4311ac43d4a4d06bdae0f0d65e
Нетипізований документ
Оголошення.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.10.2021 15:08
Версія документу від: 13.10.2021 15:08
ID: 35f054fb8bba449f9384eff6a78702b9
Проект договору
Додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.10.2021 15:08
Версія документу від: 13.10.2021 15:08
ID: 65024dfcc04c429e802cb85f7f79e454
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.10.2021 15:11
Версія документу від: 13.10.2021 15:20
ID: 850fefcbd4da44628a59c5ff245a4940
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.10.2021 15:11
Версія документу від: 13.10.2021 15:11
ID: 850fefcbd4da44628a59c5ff245a4940
Нетипізований документ
ПЕРЕЛІК змін.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.10.2021 15:19
Версія документу від: 13.10.2021 15:19
ID: 10d240b594574da8b077b491761009ce
Нетипізований документ
Оголошення (зі змінами).doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.10.2021 15:19
Версія документу від: 13.10.2021 15:19
ID: f8e4f31adfcf44038e4d47301d14ed2f

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 21.10.2021 12:16  
Початок періоду прийому пропозицій 21.10.2021 12:16  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 26.10.2021 15:10  
Дата початку аукціону 28.10.2021 11:34  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління капітального будівництва Житомирської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 36072499  
Юридична адреса 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 26.10.2021 15:12
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ПП "Онікс Стронг Вей"
ID: c8e3143275c141a5b57579e539cd627d
470`000.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
470`000.00
Гривня з ПДВ
Переможець
28.10.2021 14:29

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ПП "Онікс Стронг Вей"
Код ЄДРПОУ: 43628512
470`000.00
Гривня з ПДВ
28.10.2021
14:29

Укладені договори

Номер договору
98
Дата підписання
03.11.2021
Дата початку дії
03.11.2021
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
470`000.00 Гривня без ПДВ