Опис |
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 11 та 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу №710.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено. |
|
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та через відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. |
|
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.10.2021, тендерну документацію зі змінами від 20.10.2021, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство Новус Кібернетік» (далі – ТОВ «Науково-виробниче підприємство Новус Кібернетік»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Хімлаборреактив» ( далі- ТОВ «Хімлаборреактив»), протокол уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТОВ «Науково-виробниче підприємство Новус Кібернетік» та визначення переможцем торгів ТОВ «Хімлаборреактив» від 02.11.2021 за №270, повідомлення про намір укласти договір від 03.11.2021, договір від 23.11.2021 за №288, додаткові угоди від 23.11.2021 за №1, від 28.12.2021 за №2 та від 30.11.2022 за №3, відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 08.12.2022.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено ряд порушень, а саме :
- на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») невірно зазначено протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними. Так, в тендерній документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними до моменту укладання договору з переможцем торгів, або до відміни торгів чи визнання замовником торгів такими, що не відбулись, але не менше ніж 90 днів, в той час як в Законі визначено не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, визначений Замовником (пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») в тендерної документації перелік формальних помилок, не відповідає переліку, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998, (далі – Наказ № 710) та відсутні приклади формальних помилок.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області 28.11.2022 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Однак Замовник, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, несвоєчасно надав через електронну систему закупівель інформацію та документи на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а саме - 08.12.2022. |
|