Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 20.06.2022 15:47. Дата останього редагування моніторингу 30.06.2022 17:12

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2022-06-20-000039  
ID 6709c80f94494b90963662b045a332f7  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
20.06.22
Порушення не виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення Інформація відсутня  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель -.  
Дата публікації 30.06.2022 17:12  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткової угоди. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мамаївської сільської ради (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.09.2021 б/н; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ»; протокол засідання тендерного комітету Мамаївської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області від 21.10.2021 № 2; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.10.2021; договір про закупівлю від 02.11.2021 №821 на суму 1299999,00 грн. (з ПДВ) укладений з ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ»; протокол засідання тендерного комітету Мамаївської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області від 03.10.2021 № 3; додаткова угода про внесення змін до Договору про закупівлю від 20.120.2021 № 1. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ» укладено договір про закупівлю від 02.11.2021 №821 на суму 1299999,00 грн. (з ПДВ). Також укладено додаткову угоду від 20.120.2021 № 1 до договору від 02.11.2021 №821.  
Виявлено порушення (так/ні) ПОРУШЕННЯ НЕ ВИЯВЛЕНІ  
Дата створення 30.06.2022 17:12  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.06.2022 № 17-З (зі змінами) Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 20.06.2022 № 17-З (зі змінами) Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2021-09-30-002389-b, 30.09.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 20.06.2022 00:00  
Дата публікації 20.06.2022 16:40  
Дата створення 20.06.2022 16:40  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41127020  
Адреса організації Ukraine, Полтава  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 95) 515-79-91
mmorskaa3@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 20.06.2022 16:40 - 14.07.2022 00:00  
Дата публікації висновку про результати 30.06.2022 17:12 - 06.07.2022 00:00