Процедура закупівлі оголошена 15.09.2021 01:47. Дата останніх змін - 20.09.2021 13:27

Меблі для загальноосвітніх закладів за кодом 39160000-1 Шкільні меблі -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-15-000005-c  
ID 77555c86c7a14b7287616e7d4dbe41a4  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 403`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`015.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 12`090.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
15.09.21
Період уточнень
до 21.09.21
Період оскаржень
до 27.09.21
Подання пропозицій
до 01.10.21
Залишилось 8 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
01.10.21
20.09.2021, 13:27
кваліфікаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Замовник вимагає: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає: довідку, яка має містити інформацію про ПІБ, посаду, кваліфікацію, досвід роботи в цілому (років), та досвід роботи на аналогічній посаді (років) щодо керівника(ів), а також працівників, які будуть залучені до постачання товаруабо інформацію про те, що фізична особа одноосібно веде підприємницьку діяльність; додатково Учасник повинен правильно та ефективно організовувати роботу працівників на об’єкті, додатково такий Учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист про дотримання заходів з охорони праці під час виконання робіт на об’єкті.На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду та надати кваліфікаційні сертифікати на працівників щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачою відповідного кваліфікаційного сертифіката.Стаж роботи інженерно-технічного персоналу має становити не менше 2 років, що є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ УМОВОЮ!
З усією відповідальність запевняємо тендерний комітет Замовника, що вищенаведене ґрунтується не на підставі нашої окремої думки, а на підставі ґрунтовного аналізу практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
В українському законодавстві одразу кілька законів регулюють питання надання інформації про фізичних та юридичних осіб. Це і Закон «Про інформацію», що регулює відносини щодо одержання і поширення інформації, і Закон «Про захист персональних даних», що визначає захист і обробку персональних даних, і Закон «Про доступ до публічної інформації», який надає право на отримання інформації, що знаходиться у володінні розпорядників.
Інформація про фізичну особу (персональні дані) – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, ОСВІТУ, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження.
Відповідно, статті 21 Закону «Про інформацію», а саме: «конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом».
Враховуючи вище написане, надання дипломів працівників (інформація про освіту) є конфіденційною інформацією. Оскільки, працівники не дають згоду на поширення їх персональних даних, учасник не може надати повний перелік документів для участі у даній закупівлі. Отже, дана вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ.
Вважаємо, що вимога замовника суперечить Закону України «Про захист персональних даних» та вимагає від учасників порушити обов’язок захистити персональні дані працівників, відповідно до ст.24 Закону.
Зазначені вище умови містяться неузгодженість із діючим законодавством, тому наполегливо просимо тендерний комітет Замовника усунути у вашій тендерній документації порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
В іншому випадку будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів з відповідною скаргою до уповноваженого органу.