Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 07.12.2021 10:45. Дата останього редагування моніторингу 10.02.2022 13:23

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2021-12-07-000047  
ID fb68e4ff30f54c3e87a57dcde6558e3f  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
07.12.21
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 30.12.2021 15:19  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проєктів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.09.2021 №1, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬДЕР-ГРУП» та товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД» (далі – ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД»), вимогу Замовника про усунення невідповідностей до 29.08.2021, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 28.09.2021 № 1 та від 29.09.2021 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 29.09.2021, договір підряду на виконання будівельних робіт від 11.10.2021 № 44 та зміни до нього від 10.11.2021. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник в пункті 1 розділу 3 тендерної документації встановив вимогу про завантаження учасниками файлів з підтвердженням відповідності пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації - згідно із Додатком 4 до тендерної документації у вигляді листа-гарантії. Також, відповідно до вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації - запропонована учасником тендерна пропозиція повинна забезпечувати виконання технічної специфікації, передбаченої Додатком 4 до цієї тендерної документації. В підтвердження цих вимог, учасник ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД» завантажив лист-гарантію від 21.09.2021 № 82/9 (файл «9-12 підтвердження відповідності .pdf) про відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації. Також в цій довідці зазначено, що Договірна ціна за даною процедурою закупівлі з усіма розрахунками до неї, виконана у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням всіх видів та обсягів робіт згідно цієї тендерної документації (далі – ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). В складі технічної специфікації Замовника міститься 20 (двадцять) підсумкових відомостей до відповідних локальних кошторисів, які включають стандартизовані розділи «Витрати труда», «Будівельні машини і механізми», «Будiвельнi машини, враховані в складі загальновиробничих витрат», та «Будівельні матеріали, вироби і конструкції». В розділі «Витрати труда» Замовником вказана розрахункова кількість людино-годин для відповідного типу робіт, середній розряд робіт та робітників, залучених до виконання цих видів робіт. Загальна кошторисна трудомісткість за всіма локальними кошторисами Замовника складає 93 254,29 люд-год. Кошторисна трудомісткість, що включена до розрахунку договірної ціни учасника ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД» склала 85 863,66 люд-год. Необхідно зазначити, що кошторисну трудомісткість вказаний учасник зменшив у всіх двадцяти підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів. Також, слід відмітити, що в розрахунках решти учасників кошторисна трудомісткість відповідала розрахунковому значенню, вказаному Замовником в технічній специфікації 93 254,29 люд-год. В розділі «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів до локальних кошторисів зазначаються власні та орендовані будівельні машини та механізми, що використовуються під час виконання робіт, які визначені відповідними локальними кошторисами та враховуються в складі прямих витрат. Учасник ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД» в підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів виключив деякі будівельні машини і механізми, визначені в технічній специфікації Замовника. Так, технічним завданням передбачені роботи, пов’язані з фарбуванням спеціальними фарбами стель, стін, підлоги, поверхонь фасаду, гратчастих поверхонь та збірних конструкцій, всього загальною площею 6 284,21 м2. Для виконання цих робіт в проектно-кошторисній документації Замовник передбачив використання Агрегатів фарбувальних високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт, Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год, а також, в складі будівельних машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат – фарборозпилювачі ручні. Водночас учасник не включив до підсумкових відомостей ресурсів до локальних кошторисів та до загальної підсумкової відомості будівельних машин і механізмів, призначених для виконання зазначених видів робіт. Також, будівельні машини і механізми, необхідні для виконання малярних реставраційних робіт не включені і в склад Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт від 07.09.2021 №82/2, завантаженої учасником ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД» в складі тендерної пропозиції. Окрім того, в цьому ж розділі «Будівельні машини і механізми» підсумкових відомостей ресурсів ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД» замінив розраховану в проектно-кошторисній документації Замовника величину машино-годин деяких будівельних машин і механізмів. Так, в підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 на загально будівельні роботи Замовник передбачив використання Кранів на автомобільному ходу, вантажопiдйомнiсть 6,3 т з розрахунковим часом роботи 14,730007 машино-годин. Учасник ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД» при розрахунку договірної ціни використав для такого крана час роботи на 54,78% менший, а саме 6,660383621 машино-годин. Причому, зважаючи на дані загальної підсумкової відомості ресурсів, це єдиний кран, який планує використовувати учасник під час проведення робіт. Тобто, будівельна машина не замінена на іншу, а просто зменшений час роботи в розрахунку. Відповідно до п. 6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. Розрахунок ціни пропозиції згідно проектних рішень здійснювався відповідно до ДСТУ Б Д 2.4-2012 «РЕСУРСНІ ЕЛЕМЕНТНІ КОШТОРИСНІ НОРМИ НА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ» (далі – ДСТУ Б Д 2.4-2012). Кошторисні норми відбивають середньогалузевий рівень витрат ресурсів на прийняту будівельну техніку, технологію та організацію виконання ремонтно-будівельних робіт. Деякі норми мають в своєму складі внутрішньо будівельний транспорт та підйомні механізми, які використовуються для перевезення, розвантаження на при об’єктних складах та підйом вантажів в разі, якщо це є необхідним для виконання певного будівельного процесу. Використання даних транспортних засобів та механізмів підрядник повинен підтвердити у проекті організації будівництва або не застосовувати їх, якщо в них немає необхідності. Крім того, у пункті 6.2.1.5 ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 вказано, що при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями. Таким чином, учасник торгів при розрахунку ціни пропозиції має право на видалення або заміну будівельних машин і механізмів, застосованих у нормах, але при цьому, повинен надати економічне та технічне обґрунтування для заміни чи видалення певних машин та механізмів, що впливають на загальну кошторисну трудомісткість, рівень загальновиробничих витрат, та як наслідок, - на зміну розрахункового значення ціни пропозиції. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД» не міститься економічних та технічних обґрунтувань для видалення певних машин та механізмів та заміни часу їх роботи, що використані Замовником при складанні проектно-кошторисної документації. Отже, зважаючи на зазначене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 30.12.2021 15:19  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис До Миколаївського окружного адміністративного суду подано позовну заяву від 10.01.2022 року вих.№01-21-28. Протягом 1 робочого дня з моменту відкриття провадження буде завантажено файл з інформацією про відкриття такого провадження та його номер  
Законодавство Закон України "Про публічні закупівлі" Стаття закону: 8.10 Версія законодавства: 2020-04-19  
Дата публікації 10.01.2022 17:22  
Дата створення 10.01.2022 17:22  
Дата відкриття провадження 24.01.2022  
Номер відкриття провадження 400/259/22  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис У висновках Державної аудиторської служби України від 30.12.2021 за результатами проведеного моніторингу закупівлі зазначено, що встановлено факт порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Так, Держаудитслужба зобов’язує департамент містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації (далі - замовник) здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Вищезазначений висновок уважно розглянуто та вивчено, за результатами розгляду, у строки та у визначений нормами чинного законодавства спосіб, повідомляємо наступне. У висновку Держаудитслужба з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зобов`язала департамент містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію. При складанні договірної ціни учасники зобов’язані дотримуватися вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ) (чинним на момент подання пропозиції), який носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів. ДСТУ передбачено, що прямі витрати у вартості будівництва (в тому числі вартість обладнання та матеріально-технічної бази) визначаються за ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (далі – Настанова). Відповідно до розділу 6 Настанови «Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни, при проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт» при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтнобудівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями (п. 6.2.1.5 Настанови). Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі обсягів робіт, які пропонуються до виконання (п.6.2.1 Настанови). Також цю позицію визначено Державним комітетом будівництва, архітектури та житлової політики України в листі від 30.05.2001 №7/7-533 «Щодо визначення вартості виконання робіт при неможливості використання машин і механізмів, передбачених загальнодержавними кошторисними нормами для виконання робіт та для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального)». Також, виконання техніко-економічного обґрунтування вбачається шляхом співставлення вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених кошторисними нормами для внутрішньо будівельного транспортування матеріалів і механізмів та технологічних процесів. Складання ТЕО відбувається шляхом розрахунку вартості нормативного часу роботи, вартості машино/годин механізмів, що замінюються, вартості витрат на паливо, двигунів різної потужності, амортизації та втирати на експлуатацію (збирання та транспортування механізмів на будмайданчик) та ін.. Оскільки учасником не проводилась заміна механізмів, а виключено деякі механізми та виключено машино/години їх використання тобто експлуатацію машин і механізмів замінено на ручну працю, складання ТЕО виконати неможливо, оскільки відсутні основні показники для порівняння. Виходячи з викладеного, під час складання договірної ціни учасник процедури закупівлі на підставі обсягів робіт, які пропонуються до виконання самостійно визначає необхідність матеріально-технічної бази і може виконувати роботи без застосування деяких машин та механізмів. Учасником вимоги ДСТУ та Настанови щодо розрахунку вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, на стадії подання ціни тендерної пропозиції дотримано, до складу тендерної пропозиції не включено вартість машин та механізмів,залучення яких не планується внаслідок об'єктивних причин. Разом з тим зазначаємо, що дійсно абз. 2 п.2 ч.1 Закону передбачено обов`язок замовника відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тобто, для того, щоб стверджувати про те, що у замовника виник обов`язок відхилити тендерну пропозицію на підставі зазначеної статті Закону необхідно встановити, що така пропозиція не відповідає, серед іншого, умовам технічної специфікації. Відповідно п.33 ч.1 ст.1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об`єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Такі технічні умови передбачені п.6 Р. ІІІ Тендерної документації, в якому окрім технічної специфікації зазначено й про інші вимоги щодо предмета закупівлі, що вбачається, зокрема, й з назви пункту: "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі". Згідно з вимогами наведеного пункту Тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Окрім цього, учасники надають інформаційну довідку в довільній формі про якість матеріалів, що будуть застосовуватись при виконанні робіт (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота). У даній інформаційній довідці необхідно зазначити, що якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовані в процесі будівництва, відповідатиме вимогам відповідних діючих норм і стандартів та проектній документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен гарантувати, що роботи будуть виконані відповідно до вимог про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, наведених у Додатку 4 тендерної документації. Під час складання тендерної пропозиції учасник зобов`язаний врахувати необхідність застосування наступних заходи із захисту довкілля. Наведені вимоги до предмету закупівлі є вичерпними. З аналізу їх змісту вбачається, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником, учасник у складі пропозиції повинен гарантувати, що роботи будуть виконані відповідно до вимог про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, наведених у Додатку 4 тендерної документації. Тобто, предмет закупівлі конкретизований в додатку 4 до Тендерної документації - в технічному завданні замовника. Згідно з п.6 Р. ІІІ Тендерної документації ціна пропозиції повинна бути обрахована у відповідності до Додатку 4. Таким чином технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не пропонуються учасником торгів, а визначаються замовником, цінова пропозиція будь-кого з учасників торгів означає його згоду виконати роботу вказану замовником в Додатку 4 до Технічної документації за запропоную ціною. П.1 Р. ІІІ Технічної документації передбачено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, за яким ціною тендерної пропозиції вважається зазначена учасником у його тендерній пропозиції загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. З аналізу викладеного вбачається, що в даному конкретному випадку предмет закупівлі визначається замовником та не може бути змінений учасником торгів, право на подання пропозицій щодо іншого предмета закупівлі (в частині зміни виду робіт їх кількісних чи якісних характеристик) тендерною документацією не передбачено, більш того, подання частково відмінної від додатку 4 до Тендерної документації відомості ресурсів не змінює відомості ресурсів, яка визначає предмет закупівлі. Отже, твердження Держаудитслужби про те, що відмінності в відомості ресурсів, поданій учасником конкурсних торгів в складі тендерної пропозиції від відомості ресурсів додатку 4 до Тендерної документації свідчить про наявність фактів невідповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації помилкові, оскільки відомість, подана учасником торгів не визначає та не пропонує предмет закупівлі. П. 6 Р.3 Тендерної документації зазначено, що якщо тендерна пропозиція учасника містить не всі види робіт або не повний їх обсяг згідно з переліком наведеним у Додатку 4, ця тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації, та відхиляється Замовником. В тендерній пропозиції учасника враховані усі види та обсяги робіт. З урахуванням вищезазначеного департамент містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації позбавлений законних підстав виконати вимогу Держаудитслужби за результатами моніторингу.  
Дата редагування  
Дата створення 10.01.2022 16:35  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.12.2021 № 416 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 25 UA-2021-09-07-006444-c 07.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 07.12.2021 00:00  
Дата публікації 07.12.2021 11:33  
Дата створення 07.12.2021 11:33  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
bekirova.monitoryng@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
gvs.83@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 07.12.2021 11:33 - 30.12.2021 00:00  
Дата публікації висновку про результати 30.12.2021 15:19 - 18.01.2022 00:00