Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 29.11.2021 14:26. Дата останього редагування моніторингу 20.12.2021 10:34

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2021-11-29-000092  
ID a857f3b2a2b3459f9aa8aeaca53aaaa5  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
29.11.21
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання правомірності відхилення тендерних пропозицій встановлено порушення вимог статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом– порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення ?:monitoring conclusion violationType rejectionOfBidsNotByLaw  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 16.12.2021 17:21  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 24.09.2021 № 24.09 -У1, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Сумимостобуд» (далі – ТОВ «Сумимостобуд»), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНСМІСТ» (далі – ТОВ «УКРТРАНСМІСТ»), тендерну пропозицію SP. Z O.O. Mast-Bud, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» (далі – ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, рішення уповноваженої особи Замовника від 20.10.2021 №20.10-У1 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 20.10.2021 року, договір від 09.11.2021 №5КМД (далі – Договір), додаткова угода від 09.11.2021 №1 до Договору, додаткова угода від 16.11.2021 №2 до Договору, додаткова угода від 18.11.2021 №3 до Договору, пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби надані 10.12.2021 року через електронну систему закупівель (далі – Пояснення від 10.12.2012). Моніторингом питання правомірності відхилення тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Пунктом 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. На тендерну пропозицію учасника «Z O.O. Mast-Bud» накладено електронний цифровий підпис голови представництва ФІРМИ «МАСТ-БУД СП.З О.О.», виданий кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг на кваліфікованому сертифікаті, а саме: «Сертифікат виданий: «Дія». Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Серійний номер: 3ED5083160DBC59B04000000D8E20500802B1400 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат: «Кваліфікований» При цьому, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, тендерна пропозиція учасника «SP. Z O.O. Mast-Bud» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, вказаним в пункті 1.4 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Відповідно до вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Одночасно, абзацом першим підпунктом 1 пункту 3 Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03 2020 № 193, встановлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри Отже, тендерна пропозиція учасника «SP. Z O.O. Mast-Bud» неправомірно відхилена, чим порушено вимоги статті 31 Закону.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 16.12.2021 17:21  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Уповноважену особу з публічних закупівель (Нищету П.С.) попереджено про недопущення в подальшому подібних порушень.  
Дата редагування  
Дата створення 20.12.2021 10:27  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.11.2021 510 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 29.11.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ 37 UA-2021-08-26-006158-c 26.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 29.11.2021 00:00  
Дата публікації 29.11.2021 16:14  
Дата створення 29.11.2021 16:14  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40478572  
Адреса організації Ukraine, Харківська, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.) 
+38 (0 99) 663-68-36
olgagrebenik@ukr.net 

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40478572  
Адреса організації Ukraine, Харківська, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.) 
+38 (0 50) 826-08-47
yanadevi07186@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 29.11.2021 16:14 - 21.12.2021 00:00  
Дата публікації висновку про результати 16.12.2021 17:21 - 01.01.2022 00:00