| Опис |
За результатами аналізу питання правомірності відхилення тендерних пропозицій встановлено порушення вимог статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом– порушень не встановлено. |
|
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 24.09.2021 № 24.09 -У1, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Сумимостобуд» (далі – ТОВ «Сумимостобуд»), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНСМІСТ» (далі – ТОВ «УКРТРАНСМІСТ»), тендерну пропозицію SP. Z O.O. Mast-Bud, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» (далі – ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, рішення уповноваженої особи Замовника від 20.10.2021 №20.10-У1 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 20.10.2021 року, договір від 09.11.2021 №5КМД (далі – Договір), додаткова угода від 09.11.2021 №1 до Договору, додаткова угода від 16.11.2021 №2 до Договору, додаткова угода від 18.11.2021 №3 до Договору, пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби надані 10.12.2021 року через електронну систему закупівель (далі – Пояснення від 10.12.2012).
Моніторингом питання правомірності відхилення тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Пунктом 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
На тендерну пропозицію учасника «Z O.O. Mast-Bud» накладено електронний цифровий підпис голови представництва ФІРМИ «МАСТ-БУД СП.З О.О.», виданий кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг на кваліфікованому сертифікаті, а саме:
«Сертифікат виданий: «Дія». Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг
Серійний номер: 3ED5083160DBC59B04000000D8E20500802B1400
Тип носія особистого ключа: Незахищений
Алгоритм підпису: ДСТУ-4145
Тип підпису: Удосконалений
Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long)
Сертифікат: «Кваліфікований»
При цьому, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, тендерна пропозиція учасника «SP. Z O.O. Mast-Bud» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, вказаним в пункті 1.4 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Відповідно до вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Одночасно, абзацом першим підпунктом 1 пункту 3 Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03 2020 № 193, встановлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри
Отже, тендерна пропозиція учасника «SP. Z O.O. Mast-Bud» неправомірно відхилена, чим порушено вимоги статті 31 Закону. |
|