Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 03.08.2021 12:09. Дата останніх змін - 10.09.2021 16:13

Навчальне приладдя для кабінетів біології, фізики та хімії -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-03-001155-a  
ID 38fc7c63ee1d4ecdb7f10719063897cf  
Ідентифікатор плану UA-P-2021-08-03-001894-c  
Очікувана вартість закупівлі
657`201.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

ДК 021:2015, код 39160000-1 Шкільні меблі (Навчальне приладдя для кабінетів біології, фізики та хімії). Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя. Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 19000,00 грн (Дев'ятнадцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення тендерної пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (згідно Додатку №3 до тендерної документації). Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа №135" Дніпровської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 657`201.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`286.01 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 19`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
03.08.21
Період уточнень
до 09.08.21
Період оскаржень
до 15.08.21
Подання пропозицій
до 19.08.21
Аукціон
19.08.21
Кваліфікація переможця
з 19.08.21
Пропозиції розглянуті
з 25.08.21
Завершена
10.09.21
Вимог/скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано