Процедура закупівлі оголошена 03.08.2021 12:09. Дата останніх змін - 10.09.2021 16:13
Навчальне приладдя для кабінетів біології, фізики та хімії -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-08-03-001155-a | |
ID | 38fc7c63ee1d4ecdb7f10719063897cf | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2021-08-03-001894-c |
Очікувана вартість закупівлі
657`201.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
ДК 021:2015, код 39160000-1 Шкільні меблі (Навчальне приладдя для кабінетів біології, фізики та хімії). Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя. Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 19000,00 грн (Дев'ятнадцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення тендерної пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (згідно Додатку №3 до тендерної документації). Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа №135" Дніпровської міської ради | |
Очікувана вартість закупівлі | 657`201.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 3`286.01 Гривня | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 19`000.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
03.08.21
Період уточнень
до 09.08.21
Період оскаржень
до 15.08.21
Подання пропозицій
до 19.08.21
Аукціон
19.08.21
Кваліфікація переможця
з 19.08.21
Пропозиції розглянуті
з 25.08.21
Завершена
10.09.21
Вимог/скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано