Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2021-07-08-008980-c комунального закладу освіти «Навчально – виховний комплекс № 139 «Загальноосвітній навчальний заклад – центр творчості «ДУМА» Дніпровської міської ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, яка затверджена уповноваженою особою від 08.07.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасників процедури закупівлі ФОП "ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.07.2021 №002511-b, повідомлення про намір укласти договір, договір про надання послуг з поточного ремонту від 10.08.2021 №11, додаткову угоду від 08.09.2021 №1, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 09.09.2021, звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднений в електронній системі закупівель 09.09.2021.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовника до пропозиції надається розрахунок вартості бажано у програмному комплексі АВК у версіях або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ).
Згідно із Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі Правила), визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів регламентується пунктом 6.2 цих Правил.
Підпунктом 6.2.6 Правил визначено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н БД.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
Так, відповідно до вимог розділу 5.3 Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, затвердженою наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 №405 (зі змінами), визначення підрядником на стадії визначення ціни договору адміністративних витрат здійснюється на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період, та завантаженості будівельної організації.
Договірна ціна, яка завантажена у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП "ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ", у пункті 8 Розрахунку №10 містить визначені витрати коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій у розмірі 1,55372 тис. гривень.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП "ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" завантажено: свідоцтво про державну реєстрацію ПАЩЕНКА ДМИТРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА, як фізичної особи – підприємця, витяг з реєстру платників єдиного податку від 26.03.2021 № 18469 відповідно до якого фізична особа - підприємець ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ знаходиться на спрощеній системі оподаткування, 3 група платника єдиного податку за ставкою 5% до доходу, без реєстрації платником податку на додану вартість, довідка про підтвердження власності на обладнання від 19.07.2021 №07/27 в якій зазначено, що на фізичну особу-підприємця не поширюється Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Таким чином, учасник процедури закупівлі ФОП "ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" є фізичною особою – підприємцем, зокрема не відноситься до будівельно-монтажної організації (юридичної особи) та не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат.
Згідно із абзацом другим пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Натомість, на порушення вимоги абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП "ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ", визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про надання послуг з поточного ремонту від 10.08.2021 №11.
Крім того моніторингом процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua) Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
При цьому, на запит Східного офісу Держаудитслужби про надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником надано відповідь, яка не містить посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушено норму пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовником прийнято рішення про розірвання договору про надання послуг з поточного ремонту від 10.08.2021 №11 про що укладено додаткову угоду від 08.09.2021 №1 та оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю 09.09.2021. |
|