Опис |
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. |
|
Тип виявленого порушення |
встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації |
|
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. |
|
Дата публікації |
18.11.2021 11:18 |
|
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: «18» листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладений договір з переможцем.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради (далі - Замовник) від 26.05.2021; тендерну пропозицію учасника-переможця – товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхбудгруп»; рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця торгів від 08.06.2021; повідомлення про намір укласти договір; укладений договір з переможцем торгів від 22.06.2021 № 189Т.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону.
Так, частиною 2 статті 22 Закону визначено перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації, зокрема, прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками (пункт 17 частина 2 статті 22 Закону).
Проте, у тендерній документації Замовника не зазначено електронну адресу, однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено вимоги пункту 17 частини 2 статті 22 Закону. |
|
Виявлено порушення (так/ні) |
Так |
|
Дата створення |
18.11.2021 11:18 |
|
Документи |
|
|