Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 31.08.2021 12:01. Дата останього редагування моніторингу 24.09.2021 15:33

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2021-08-31-000017  
ID cd10973ae293435b96324a8d003b0232  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
31.08.21
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 2 частини другою статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом недопущення в майбутньому виявлених порушень, зокрема дотримання вимог статті 22 Закону при складанні тендерної документації та пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів», та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 24.09.2021 15:33  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 09.09.2021. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2021 рік Комунального підприємства «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.04.2021 №09-04-2021 (далі – тендерна документація), лот 1: протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця «Зенькович Максим Михайлович», фізичної особи-підприємця «Лесюк Іван Федорович», повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2021, договір про закупівлю товару №11/06 від 09.06.2021; лот 2: протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фірми «ВОЛИНЬФАРМ» у формі товариства з обмеженою відповідальністю, фізичної особи-підприємця «Зенькович Максим Михайлович», товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ», фізичної особи-підприємця «Рудик Андрій Володимирович»; пояснення Замовника з документами, наданими через електронну систему закупівель 10.09.2021 (далі – Пояснення). За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель за номером UA-2021-04-16-005835-c не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710). За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації не визначив спосіб надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону чим порушив вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків RISK-2-10 не підтверджено.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 24.09.2021 15:33  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.09.2021 № 550 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.09.2021 №550 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-16-005835-c від 16.04.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Дані автоматичних індикаторів ризиків.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 07.09.2021 00:00  
Дата публікації 08.09.2021 11:36  
Дата створення 08.09.2021 11:36  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913671  
Адреса організації Ukraine, Волинська, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.) 
+38 (0 95) 646-15-30
vitalik_priymatchuk@ukr.net 

Учасники моніторингу

Назва організації ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913671  
Адреса організації Ukraine, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 66) 987-41-20
viktoryja83@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 08.09.2021 11:36 - 30.09.2021 00:00  
Дата публікації висновку про результати 24.09.2021 15:33 - 09.10.2021 00:00