| Опис |
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» установлено порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушенням пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ», розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено. |
|
| Тип виявленого порушення |
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) |
|
| Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. |
|
| Дата публікації |
03.09.2021 13:47 |
|
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення до нього змін; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (із змінами); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ»); товариства з обмеженою відповідальністю «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ»); реєстр отриманих тендерних пропозицій; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протокол засідання тендерного комітету від 09.06.2021 № 255; повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2021; договір про закупівлю від 22.06.2021 № 6030/52 (далі – договір); додаткова угода від 22.06.2021 № 1.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» вимогам тендерної документації.
Вимогами пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимоги щодо надання учасниками торгів інформації про субпідрядника, а саме: учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) згідно Додатку № 6.
Проте тендерна пропозиція зазначеного учасника не містить інформації щодо залучення/незалучення субпідрядника до виконання робіт, що не відповідає пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ», як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив до оцінки.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Крім цього за результатами торгів Замовник уклав договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» та додаткову угоду до нього від 22.06.2021 № 1 (далі – Додаткова угода).
У пункті 1.3 Додаткової угоди зазначено, що «викласти додатки №1 – «Договірна ціна на 2021-2022 роки», №2 «Договірна ціна черги I у 2021 році», № 3 «Договірна ціна черги IІ у 2021 році», № 4 «Договірна ціна черги IІІ у 2022 році», № 5 «Договірна ціна черги IV у 2022 році», № 6 «Договірна ціна черги IV у 2022 році», № 7 «Календарний графік», № 8 «План фінансування будівництва» Договору в новій редакції (додаються)».
Проте, додатки №№ 4 - 6 не оприлюднено в електронній системі закупівель, що є порушенням пункту 11 частини першої статті 10 Закону. |
|
| Виявлено порушення (так/ні) |
Так |
|
| Дата створення |
03.09.2021 13:47 |
|
| Документи |
|
|