Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 22.07.2021 13:27. Дата последнего редактирования мониторинга 02.08.2021 14:21

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2021-07-22-000049  
ID 4c79cf95da324375aba14ab97827705f  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
22.07.21
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу оприлюднення договору про закупівлю виявлено порушення норми, встановленої пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» та товариства з обмеженою відповідальністю "БаДМ", своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 27.07.2021 15:21  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (в редакції від 23.01.2021 року) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» та товариства з обмеженою відповідальністю "БаДМ", кваліфікація тендерної пропозиції ТОВ "ДІАТОМ" від 09.04.2021 року, повідомлення про намір укласти договір, укладений договір від 23.04.2021 №276 (далі - Договір №276), зміни до Договору (протокол від 29.04.2021). За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що за результатами аукціону визначено переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» з остаточною ціновою пропозицією 5 369 688,00 гривень. Замовником 23 квітня 2021 року оприлюднено в електронній системі закупівель укладений Договір від 23.04.2021 №276 на суму 5 398 963,20 гривень, що є порушенням статті 43 Закону, відповідно до якої, Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону, зокрема: умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі). Одночасно, Замовником 30 квітня 2021 року в електронній системі закупівель оприлюднено вищевказаний Договір на суму 5 369 688,00 гривень (протокол від 29.04.2021 року), що призвело до порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону, оскільки договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднюються протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Таким чином, Замовником під час оприлюднення договору про закупівлю допущено порушення норми, встановленої пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 27.07.2021 15:21  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание 22.07.2021 р. ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ розпочав моніторинг процедури закупівлі UA-2021-02-25-001784-a. 27 липня 2021 року було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі. Керуючись ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає аргументовані заперечення на висновок моніторингу. Комунальним некомерційним підприємствм Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» було проведено процедуру відкритих торгів з публікацією на англійській мові на закупівлю «ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33600000-6 Фармацевтична продукція (Окрелізумаб)» оголошення № UA-2021-02-25-001784-a. За результатами процедури було визначено Учасника – переможця, з яким 23.04.2021 р. було укладено Договір на суму 5 369 688,00 грн. з ПДВ. При розміщенні документу «Договір» у форматі PDF, було здійснено технічну (механічну) помилку та випадково в систему Prozorro завантажено не той документ. Виправити дану помилку через автоматизоване робоче місце Замовник не міг з технічних причин, які не залежать від Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня», тому тендерним комітетом прийнято рішення виправити допущену помилку протокольним рішенням. Відповідно до п. 2.9 Примірного положення про тендерний комітет, що затверджене Наказом № 2546 Уповноваженого органу від 07.12.2020 р., зазначено, що члени тендерного комітету мають право: прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу тендерного комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Враховуючи наведене тендерним комітетом прийнято рішення виправити технічну помилку, при цьому довантажено в систему Prozorro в розділ «Зміни до Договору» - Договір № 276 від 23.04.2021 р. на закупівлю «ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33600000-6 Фармацевтична продукція (Окрелізумаб)», що укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» на суму за результатами проведеної процедури відкритих торгів - 5 369 688,00 грн. з ПДВ. Таким чином, Замовник виправив допущену технічну (механічну) помилку.  
Дата редактирования  
Дата создания 02.08.2021 14:16  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 22.07.2021 № 460 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.07.2021 № 460 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-02-25-001784-a 25.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК  
Дата решения о начале мониторинга 22.07.2021 00:00  
Дата публикации 22.07.2021 16:41  
Дата создания 22.07.2021 16:41  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913619  
Адрес компании Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.) 
+38 (0 34) 255-64-75
baranvov@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 22.07.2021 16:41 - 13.08.2021 00:00  
Дата публикации решения о результатах 27.07.2021 15:21 - 11.08.2021 00:00