Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 22.01.2021 18:39. Дата последних изменений - 15.02.2021 16:52

послуги із заправки та відновленню картріджів до печатних пристроїв

Идентификатор закупки UA-2021-01-22-013085-b  
ID 52d174b09a244ce98dda35b28fefb475  
Ожидаемая стоимость
40`440.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена у Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до оголошення про проведення закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна. Кількість балів по критерію ціна дорівнює 100 балів. Кількість балів за критерієм ціна визначається наступним чином. Пропозиція, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою: Б обчисл = Ц мін/Цобчисл х 100, де Б обчисл – обчислювана кількість балів; Ц мін - найнижча ціна; Ц обчисл - ціна пропозиції, кількість балів для якої обчислюється; 100 - максимально можлива кількість балів за критерієм ціна. Оцінка пропозицій проводиться з урахування розміру податку на додану вартість. Учасники які не є платниками ПДВ, подають пропозицію без ПДВ з урахуванням податків та зборів платниками яких вони являються.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»  
Ожидаемая стоимость 40`440.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 610.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
22.01.21
Период уточнений
до 28.01.21
Прием предложений
до 02.02.21
Аукцион
03.02.21
Квалификация
с03.02.21
Предложения рассмотрены
с05.02.21
Завершен
15.02.21

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Описание Розрахунки за надані Послуги проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 20 банківських днів після надання Послуг, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі актів прийому-передачі наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування послуг на свій розрахунковий рахунок  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 20 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
послуги із заправки та відновленню картріджів до печатних пристроїв
ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Нетипизированный документ
оголошення (заправка та відновлення картриджів).docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.01.2021 18:39
Версия документа от: 22.01.2021 18:39
ID: 7005118647f243b683b2a821ee00e68b
Нетипизированный документ
проект договору (заправка та відновлення картриджів).docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.01.2021 18:39
Версия документа от: 22.01.2021 18:39
ID: 752204c8d1c548c8b45db49fdaa1bd14
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.01.2021 18:40
Версия документа от: 22.01.2021 18:40
ID: 30a2e94df00f42138c795f7fc3f0fce8
Нетипизированный документ
audit_52d174b09a244ce98dda35b28fefb475.yaml
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.02.2021 15:08
Версия документа от: 03.02.2021 15:08
ID: 883d6b2e55a94d7399dc38917e29b8a4
Нетипизированный документ
audit_52d174b09a244ce98dda35b28fefb475.yaml
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.02.2021 15:08
Версия документа от: 03.02.2021 15:08
ID: 883d6b2e55a94d7399dc38917e29b8a4

Даты и сроки

Завершение периода уточнений 28.01.2021 09:00  
Начало периода приема предложений 28.01.2021 09:00  
Окончание периода приема предложений 02.02.2021 09:00  
Дата проведения онлайн-аукциона 03.02.2021 14:41 - 03.02.2021 15:08  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 04544524  
Юридический адрес 49033, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гладкова, 39  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 03.02.2021 15:08
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
2
19`999.00
Гривна с НДС
3
20`000.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
19`999.00
Гривна с НДС
Победитель
05.02.2021 19:12
2
20`000.00
Гривна с НДС
Не рассматривался

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП "СУХОНОС ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Код ЕГРПОУ:2649315878
19`999.00
Гривна с НДС
05.02.2021
19:12

Заключенные договоры

Номер договора
4-ЕТ
Дата подписания
15.02.2021
Дата начала действия
15.02.2021
Дата завершения действия
31.12.2021
Цена договора
19`999.00 Гривна без НДС